Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2019 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2019 13:59 |
Очікувана вартість: | 3 940 409,95 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 702,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 118200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2019 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2019 17:47 |
2779 ТД зч до систем кондиц.повітря пас. вагонів.docx | |
07 травня 2019 17:47 |
Додаток № 9.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-11-000019 ● 59a222939a154879875a3e4a956cb9a9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2021 №5
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2021 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-05-07-000772-с 07.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-21 13:03:05
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до систем кондиціювання повітря пасижирських вагонів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-07-000772-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином ТОВ «НТП «Трансінвест», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 21 червня 2019 року №2779/156/-19-Т) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 3.3. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині накладання ЕЦП або КЕП страхової компанії на договір добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації від 13 травня 2019 року №95/Г-5203?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-26 13:58:52
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 21.01.2021 (13:03:05), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Запасних частин до систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів (ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-07-000772-c) та повідомляє наступне.
ТОВ «НТП «Трансінвест», якого було визнано переможцем процедури закупівлі, виконано вимогу п. 3.3. Розділу 3 тендерної документації шляхом надання страхової гарантії у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (сканована, підписана копія з накладанням ЕЦП Страхової компанії).
Про накладання ЕЦП страхової компанії свідчить протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, який додається до даного заперечення.
(Додаток № 1 у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки підпису на гарантії»,
Додаток № 2 у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки підпису на гарантії1»,
Додаток № 3 у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки на договорі»,
Додаток № 4 у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки підпису на договорі1»).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2019 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" |
3 937 023,60
UAH з ПДВ
|
3 937 023,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШГОРОДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ТРАНСПОРТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" |
3 940 409,95
UAH з ПДВ
|
3 940 409,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" #39270330 |
Переможець |
3 937 023,60
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 10:39
|
ЦЗВ-03-05719-01.pdf | укладений |
16 вересня 2021 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 14:57
|
ЦЗВ-03-05719-01 (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 12:01
|
ЦЗВ-03-05719-01.pdf | укладений |
09 липня 2019 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-05719-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |