Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Піридостигміна бромід, мирцера, туберкулін)
Очікувана вартість
115 038,00 UAH
UA-2019-05-07-000767-a 3115039d48704bfc9265448e21b70fe4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Іванівна Кушнір

+380567675062 ekotd12tmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899708
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 12
Контактна особа: Надія Іванівна Кушнір
+380567675062
ekotd12tmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2019 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2019 12:30
Початок аукціону: 23 травня 2019 15:45
Очікувана вартість: 115 038,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 575,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
147 упаковка
Піридостигміна бромід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Pyridostigmine bromide
13 упаковка
Мирцера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Methoxy polyethylene glycol-epoetin
86 упаковка
Туберкулін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 11:38
проект договору.doc
07 травня 2019 11:38
ТД 06.05.2019 (ліки).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000047 ● d6a63192def94339a1f75cf031094af7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019 18:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

09.09.2019 № 163

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення
28 UA-2019-05-07-000767-а



Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №10» Дніпровської міської ради (37899708)

Тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-11 09:40:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: «Фармацевтична продукція (Піридостигміна бромід, мирцера, туберкулін)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-07-000767-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в
1. Відповідно до ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору п.10
«Дата внесення змін до договору» до договору від 04.06.2019 № 21/2220 внесені зміни 4 червня 2019 року, однак, дата публікації такого повідомлення в електронній системі закупівель Замовником 11.06.2019 року. Чому порушено терміни оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору?
2. У складі пропозиції учасника торгів СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" міститься Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (файл «Технічна частина»). Проте, надана інформація учасником надана не у відповідності до Додатку 1 тендерної документації. Чому пропозиція учасника не відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної пропозиції?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-16 15:17:53

Пояснення від КНП "ДЦПМСД №10" ДМР

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: «Фармацевтична продукція (Піридостигміна бромід, мирцера, туберкулін)» (ID: UA-2019-05-07-000767-a) та відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідаємо на запит про надання пояснень.
1. Щодо порушення терміну оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору.
Згідно з частиною другою статті 32 Закону, 04.06.2019 року Комунальним некомерційним підприємством «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №10» Дніпровської міської ради було укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД".
Відповідно до частини першої статті 10 Закону, 04.06.2019 року договір про закупівлю було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу та подано на реєстрацію до органу Державної казначейської служби України (далі - казначейство).
Однак, після перевірки документів, казначейство відмовило у реєстрації договору та наполягало доповнити специфікацію (Додаток №1 до договору) стовпчиком «Конкретна назва предмета закупівлі», тобто викласти специфікацію в новій редакції та завантажити оновлений договір в електронну систему закупівель.
На жаль, в електронній системі закупівель відсутня можливість оновлювати розміщений договір та оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору, які не є змінами, що внесені до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону.
Тому, єдиною можливістю виконати вимогу казначейства завантажити оновлений договір, було використання функціоналу внесення змін до договору, обравши причину внесення змін у відповідності до 36 статті Закону, а саме: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Тобто, 11.06.2019 року, на вимогу казначейства, було розміщено договір з відкоригованою специфікацією, при цьому додаткова угода до договору не укладалася, зміни до істотних умов договору не вносилися.
2. Щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника торгів СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД".
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з документами та інформацією, зокрема з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та заповненою учасником формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 3 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. При цьому, у тендерній документації не визначено вимог щодо форми надання цих документів.
У складі тендерної пропозиції учасника торгів СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" міститься Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі у вигляді таблиці відповідності, яка відповідає умовам тендерної документації (Додатку 1 до тендерної документації).
Також, на виконання вимог, визначених в Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано:
1) гарантійний лист, яким підтверджується що:
 залишковий термін придатності лікарських засобів на момент їх постачання буде складати не менше 80% від терміну визначеного виробником;
 Учасником буде забезпечено належні умови зберігання та транспортування лікарських засобів ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання);
 постачання та розвантаження лікарських засобів буде здійснено транспортом та силами Учасника за адресою: 49127, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд.12, склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №10» Дніпровської міської ради;
 запропонований Учасником товар відповідає вимогам із захисту довкілля;
2) копія чинної ліцензії на здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами.
При цьому, за бажанням учасника були надані додаткові документи, а саме:
 гарантійний лист про дотримання вимог ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів;
 копії реєстраційних посвідчень на лікарські засоби;
 гарантійний лист щодо поставки товару.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника торгів СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" міститься інформація стосовно найменування, кількості, діючої речовини та коду лікарських засобів, яка вказана у комерційній частині тендерної пропозиції (файл «Тендерна пропозиція»). Ця інформація повністю відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначеній у Додатку 1 до тендерної документації.
Підсумовуючи вищевикладене, Тендерний комітет вважає, що учасник в складі тендерної пропозиції надав повну інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації. Тому, пропозиція учасника торгів СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" не відхилена та вважається такою, що відповідає умовам тендерної документації.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-30 09:33:45

інформація щодо усунення виявленого порушення

Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), на вимогу здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, надаємо інформацію про те, що усунути порушення, викладене у висновку про результати моніторингу закупівлі, неможливо з причини того, що договір про закупівлю товарів: «Фармацевтична продукція (Піридостигміна бромід, мирцера, туберкулін)» від 04.06.2019 № 21/2220 вже виконано.
Також, додатково надаємо інформацію про обставини, з урахуванням яких тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" Дніпровської міської ради (далі - тендерний комітет) не відхилив тендерну пропозицію учасника–переможця СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД".
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація на закупівлю товару «Фармацевтична продукція (Піридостигміна бромід, мирцера, туберкулін)», затверджена рішенням тендерного комітету, містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, при цьому перелік цих помилок не є вичерпним.
Згідно з Законом формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Тобто, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч умовам тендерної документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції це формальна (несуттєва) помилка допущена учасником.
Тому, керуючись принципами здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, зокрема максимальна економія та ефективність, а також об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, тендерним комітетом було прийнято рішення визнати учасника торгів СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (пропозиція якого за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною) переможцем торгів та укласти договір про закупівлю с цим учасником.
Також, варто зазначити, що процедура відкритих торгів щодо закупівлі фармацевтичної продукції (піридостигміна бромід, мирцера, туберкулін) проводилася з метою придбання препаратів предназначених для надання медичної допомоги хворим категоріям населення. Ця закупівля пов’язана із здоров’ям та життям людей хворих на міастенію, гемодіаліз, а також на туберкулінодіагностику дітей. Тому було дуже важливо, щоб ці торги відбулися.
Проаналізувавши висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі та приймаючи до уваги опис порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі, тендерним комітетом прийнято рішення надалі при проведенні процедур закупівель, в тендерної документації більш детально прописувати вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції, а також вимоги до форм документів які входять до складу тендерної пропозиції.
Зобов’язуємось в подальшому, під час проведення процедур закупівель дотримуватись норм законодавства України у сфері публічних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), на вимогу здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, надаємо інформацію про те, що усунути порушення, викладене у висновку про результати моніторингу закупівлі, неможливо з причини того, що договір про закупівлю товарів: «Фармацевтична продукція (Піридостигміна бромід, мирцера, туберкулін)» від 04.06.2019 № 21/2220 вже виконано

2019-10-10 16:47:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 93 164,69
UAH з ПДВ
93 164,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 98 802,52
UAH з ПДВ
98 802,52
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 93 164,69
UAH з ПДВ
24 травня 2019 10:38

Документи

24 травня 2019 10:38
Електронний підпис
24 травня 2019 10:37
Folder(2019-5-24)0001.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2019 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
93 164,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2019 10:38
Електронний підпис
24 травня 2019 10:37
Folder(2019-5-24)0001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:55
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2019 14:17
Folder(2019-6-11)0002.PDF зміни до договору
11 червня 2019 14:15
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 13:50
Folder(2019-6-4)0001.PDF укладений
04 червня 2019 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна специфікації
Номер договору про закупівлю: 21/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 93 164,69
UAH (в тому числі ПДВ 6 094,89 UAH)