Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія монопрактики сімейної медицини участок Село – 2 с. Річка Косівського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Очікувана вартість
5 647 753,00 UAH
UA-2019-05-07-000571-c 7f94f67227524da8ae8395a538216c00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Надія Іванівна

+380949225420 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Пасічник Надія Іванівна
+380949225420
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 15:41
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 15:41
Початок аукціону: 24 травня 2019 15:50
Очікувана вартість: 5 647 753,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 477,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія монопрактики сімейної медицини участок Село – 2 с. Річка Косівського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78643, Україна, Івано-Франківська область, с. Річка, Косівський район, участок Село – 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 15:36
Договір Річка.doc
07 травня 2019 15:36
ТД Річка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання щодо проплати послуг наданих замовнику
Дата подання: 12 травня 2019 23:10
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:04
У розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, п.4 Інша інформація замовник повідомляє про те , що замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 10 000,00 грн. Надайте будь-ласка розяснення яке відношення має учасник-переможець торгів до договірних відносин між замовником та Виконавцем юридично-консультаційних послуг наданих замовникові, тим більше ще їх оплачувати ??? На якій підставі може відбуватися оплата учасником за надані послуги сторонньою організацією замовнику??? Чи потрібно включати дану статтю витрат у кошторисну документацію та у вартість тендерної пропозиції)))? Прохання видалити дану нісенітницю з тендерної документаціїї!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення щодо проплати послуг наданих замовнику, повідомляємо наступне: нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. Замовник змушений залучати кваліфіковану допомогу інших юридичних осіб чи інших контрагентів для якісного виконання покладених на замовника основних функцій. Відтак, в зв’язку із підвищенням рівня, та збільшення кількості контролюючих організацій, в тому числі громадських, в сфері публічних закупівель, а також з метою недопущення порушень в даній сфері, отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої допомоги тендерному комітету прийнято рішення укласти договір з юридичною фірмою. Норма тендерної документації про оплату юридично-консультаційних послуг встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою, та як наслідок, відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги можуть оплачуватися замовником торгів. Така думка, підкріплена практикою Верховного Суду, який, при розгляді справи №127/15574/16-а дійшов висновку, що у контексті принципів тендерних закупівель дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. А оскільки вимоги документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи касаційної скарги щодо дискримінаційного її характеру відносно позивача не є обґрунтованими.
підтвердження кваліфікаційних вимог
Дата подання: 12 травня 2019 23:21
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:05
У Додатку 2 на підтвердження п1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази замовник вимагає вказати основні власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт. Прохання чітко по пунктах вказати які саме засоби на думку замовника є основними !
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення щодо підтвердження кваліфікаційних вимог, повідомляємо наступне: замовник не може визначити перелік засобів, що є основними у того чи іншого учасника. Відтак, при формуванні документів тендерної пропозиції на участь у відкритих торгах, учасник самостійно формує перелік основних засобів, які планує залучити до виконання робіт по цьому об’єкту.
Запитання щодо наявності працівників
Дата подання: 12 травня 2019 23:32
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:05
У Додатку 2 на підтвердження п.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід замовник вимагає дану інформацію подати у вигляді таблиці наведеної у вище вказаному додатку. Прохання надати пояснення яким чином замовник буде оцінювати чи в учасника є достатня кількість працівників чи не достатньо??? Скільки таких працівників повинно бути чотири , вісім чи умовно кажучи двадцять??? якими документами потрібно підтвердити наявність працівників? Цивільно правові договори у розуміння замовника є підтвердженням наявності працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення щодо наявності працівників, повідомляємо наступне: умовами пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації визначено форма документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, це довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та довідка робітників, яких планується залучити до виконання робіт, що потрібно формувати за зразками, встановленими у цьому Додатку. Варто зазначити, що при перевірці документів тендерної пропозиції, членами тендерного комітету встановлюється відповідність довідок про працівників інформації про нормативну потребу працівників з кошторисних документів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-07-000571-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 28 червня 2019 23:50
Оскарження кваліфікації
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 20:26
Рішення від 03.07.2019 № 8755 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 20:25
рішення від 17.07.2019 № 9651.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 20:44

Документи подані скаржником

28 червня 2019 23:50
Скарга
28 червня 2019 23:50
Платіжне доручення № 115
28 червня 2019 23:50
Рішення від 05.06.2019 №7271.pdf
28 червня 2019 23:50
рішення від 18.04.2019 № 4772.pdf

Документи подані замовником

09 липня 2019 09:09
Лист відповідь
09 липня 2019 09:09
Працівники
09 липня 2019 09:10
Витяг з ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС 4 789 000,00
UAH з ПДВ
4 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "ТТ- Будівничий" 5 270 485,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелбудсервіс" 5 416 158,00
UAH з ПДВ
4 674 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 5 554 171,00
UAH з ПДВ
5 554 171,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЯЛИК 5 600 006,75
UAH з ПДВ
5 600 006,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 13:13
дц та додатки.rar
23 травня 2019 13:13
Кошторис ч.2.rar
23 травня 2019 13:13
Кошторис ч.1.rar
23 травня 2019 13:13
Тендерна пропозиція.PDF
23 травня 2019 13:13
Лист ст. 17.PDF
23 травня 2019 13:13
Довідка санкцій.PDF
23 травня 2019 13:13
Довідка про витрати.PDF
23 травня 2019 13:13
Довідка довкілля.PDF
23 травня 2019 13:13
Гарантійний лист.PDF
23 травня 2019 13:13
Установчі.rar

Публічні документи

23 травня 2019 15:20
Електронний підпис
23 травня 2019 14:27
Кошториси.rar
23 травня 2019 14:27
Банківська гарантія.rar
23 травня 2019 14:27
Кошториси.rar
23 травня 2019 14:27
Тедерна прозиція тт.pdf
23 травня 2019 14:27
Фінансовий графік тт.pdf
23 травня 2019 14:27
Довідки субпідряду тт.pdf
23 травня 2019 14:26
Наказ на підписанта тт.pdf
23 травня 2019 14:26
Лист щодо санкцій тт.pdf
23 травня 2019 14:26
Календарний графік тт.pdf
23 травня 2019 14:26
Договір підряду тт.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 15:40
Електронний підпис
23 травня 2019 15:37
Електронний підпис
23 травня 2019 15:35
тендерна пропозиція.PDF
23 травня 2019 15:35
ЛК електроосвітлення.PDF
23 травня 2019 15:35
ЛК блискавкозахист.PDF
23 травня 2019 15:35
ЛК благоустрій.PDF
23 травня 2019 15:35
графік.PDF
23 травня 2019 15:35
Банківська гарантія.7z
23 травня 2019 15:35
Гаврилків В.В. Кведи.jpg
23 травня 2019 15:35
лист гаврилків.jpg
23 травня 2019 15:35
Дозвіл 2015р.jpg
23 травня 2019 15:35
Фенікс річка лист.pdf
23 травня 2019 15:35
і-ція субпідрядник.PDF
23 травня 2019 15:35
Дозвіл 2015р (прод.) .jpg
23 травня 2019 15:35
Гаврилків В.В. Виписка.jpg
23 травня 2019 15:35
працівники.PDF
23 травня 2019 15:35
оренда тз.PDF
23 травня 2019 15:35
осн засоби.PDF
23 травня 2019 15:35
основні засоби.PDF
23 травня 2019 15:35
договори підряду.PDF
23 травня 2019 15:35
досвід.PDF
23 травня 2019 15:35
аналогічні договори.PDF
23 травня 2019 15:35
листи-відуки.PDF
23 травня 2019 15:35
проект договору.PDF
23 травня 2019 15:35
лист уповноваження 2.PDF
23 травня 2019 15:35
лист уповноваження.PDF
23 травня 2019 15:35
лист щодо витрат.PDF
23 травня 2019 15:35
Довідка_ЗБС_22052019.pdf
23 травня 2019 15:35
лист дсту.PDF
23 травня 2019 15:35
лист зобов'язання.PDF
23 травня 2019 15:34
лист погодження.PDF
23 травня 2019 15:34
лист матеріали.PDF
23 травня 2019 15:34
довідка.PDF
23 травня 2019 15:34
довідка гарант.термін.PDF
23 травня 2019 15:34
довідка 4.PDF
23 травня 2019 15:34
довідка 1.PDF
23 травня 2019 15:34
довідка 3.PDF
23 травня 2019 15:34
довідка санкція.PDF
23 травня 2019 15:34
довідка екологія.PDF
23 травня 2019 15:34
довідка несудимість 1.PDF
23 травня 2019 15:34
статут .PDF
23 травня 2019 15:34
протокол.PDF
23 травня 2019 15:34
ліцензія.PDF
23 травня 2019 15:34
пдв свідоцтво.PDF
23 травня 2019 15:34
дозвіл.PDF
23 травня 2019 15:34
наказ директор.PDF

Публічні документи

18 червня 2019 19:48
Електронний підпис
18 червня 2019 19:46
Електронний підпис
18 червня 2019 19:43
Довідка згідно ст. 50 ЗУ.pdf
18 червня 2019 19:43
Довідка ДФСУ.pdf
18 червня 2019 19:43
Довідка МВСУ.pdf
22 травня 2019 20:47
Електронний підпис
22 травня 2019 20:42
Річка амбулаторія.zip
22 травня 2019 20:42
19_Ліцензія.pdf
22 травня 2019 20:42
16_Витяг платника ПДВ.pdf
22 травня 2019 20:42
12_Календарний графік.pdf
22 травня 2019 20:42
10_Статут.pdf
22 травня 2019 20:42
3_Наявність обладнання.pdf
22 травня 2019 20:42
1_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС

ТзОВ "ТТ- Будівничий"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелбудсервіс"

ПП "Промбудсервіс-Косів"

ПП ЯЛИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС
#39628401
Відхилено 4 399 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 15:43
ТзОВ "ТТ- Будівничий"
#42403577
Відхилено 4 400 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 14:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелбудсервіс"
#37684464
Відхилено 4 674 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 08:00
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
Переможець 5 554 171,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 11:13

Документи

31 травня 2019 15:43
Електронний підпис
31 травня 2019 15:38
Протокол
31 травня 2019 15:38
Протокол розгляду

Документи

05 червня 2019 14:55
Електронний підпис
05 червня 2019 14:53
Протокол
05 червня 2019 14:53
Протокол розгляду

Документи

12 червня 2019 08:00
Електронний підпис
11 червня 2019 13:52
Протокол
11 червня 2019 13:52
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
5 554 171,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 08:24
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 10:17
Додаткова Угода 1дм.PDF зміни до договору
25 липня 2019 10:13
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 09:44
Додаткова Угода 1дм зміни до договору
25 липня 2019 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 серпня 2019
Сума оплати за договором: 5 125 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 854 166,00 UAH)