Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Амбулаторія монопрактики сімейної медицини участок Село – 2 с. Річка Косівського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Очікувана вартість
5 647 753,00 UAH
UA-2019-05-07-000571-c ● 7f94f67227524da8ae8395a538216c00
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 42753445 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21 |
Контактна особа: |
Пасічник Надія Іванівна +380949225420 ukbif2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2019 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2019 15:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2019 15:41 |
Початок аукціону: | 24 травня 2019 15:50 |
Очікувана вартість: | 5 647 753,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 477,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія монопрактики сімейної медицини участок Село – 2 с. Річка Косівського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78643, Україна, Івано-Франківська область, с. Річка, Косівський район, участок Село – 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2019 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2019 15:36 |
Договір Річка.doc | |
07 травня 2019 15:36 |
ТД Річка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання щодо проплати послуг наданих замовнику
Дата подання: 12 травня 2019 23:10
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:04
У розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, п.4 Інша інформація замовник повідомляє про те , що замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 10 000,00 грн. Надайте будь-ласка розяснення яке відношення має учасник-переможець торгів до договірних відносин між замовником та Виконавцем юридично-консультаційних послуг наданих замовникові, тим більше ще їх оплачувати ??? На якій підставі може відбуватися оплата учасником за надані послуги сторонньою організацією замовнику??? Чи потрібно включати дану статтю витрат у кошторисну документацію та у вартість тендерної пропозиції)))? Прохання видалити дану нісенітницю з тендерної документаціїї!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення щодо проплати послуг наданих замовнику, повідомляємо наступне: нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. Замовник змушений залучати кваліфіковану допомогу інших юридичних осіб чи інших контрагентів для якісного виконання покладених на замовника основних функцій. Відтак, в зв’язку із підвищенням рівня, та збільшення кількості контролюючих організацій, в тому числі громадських, в сфері публічних закупівель, а також з метою недопущення порушень в даній сфері, отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої допомоги тендерному комітету прийнято рішення укласти договір з юридичною фірмою. Норма тендерної документації про оплату юридично-консультаційних послуг встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою, та як наслідок, відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги можуть оплачуватися замовником торгів. Така думка, підкріплена практикою Верховного Суду, який, при розгляді справи №127/15574/16-а дійшов висновку, що у контексті принципів тендерних закупівель дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. А оскільки вимоги документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи касаційної скарги щодо дискримінаційного її характеру відносно позивача не є обґрунтованими.
підтвердження кваліфікаційних вимог
Дата подання: 12 травня 2019 23:21
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:05
У Додатку 2 на підтвердження п1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази замовник вимагає вказати основні власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт. Прохання чітко по пунктах вказати які саме засоби на думку замовника є основними !
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення щодо підтвердження кваліфікаційних вимог, повідомляємо наступне: замовник не може визначити перелік засобів, що є основними у того чи іншого учасника. Відтак, при формуванні документів тендерної пропозиції на участь у відкритих торгах, учасник самостійно формує перелік основних засобів, які планує залучити до виконання робіт по цьому об’єкту.
Запитання щодо наявності працівників
Дата подання: 12 травня 2019 23:32
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:05
У Додатку 2 на підтвердження п.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід замовник вимагає дану інформацію подати у вигляді таблиці наведеної у вище вказаному додатку. Прохання надати пояснення яким чином замовник буде оцінювати чи в учасника є достатня кількість працівників чи не достатньо??? Скільки таких працівників повинно бути чотири , вісім чи умовно кажучи двадцять??? якими документами потрібно підтвердити наявність працівників? Цивільно правові договори у розуміння замовника є підтвердженням наявності працівників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення щодо наявності працівників, повідомляємо наступне: умовами пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації визначено форма документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, це довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та довідка робітників, яких планується залучити до виконання робіт, що потрібно формувати за зразками, встановленими у цьому Додатку. Варто зазначити, що при перевірці документів тендерної пропозиції, членами тендерного комітету встановлюється відповідність довідок про працівників інформації про нормативну потребу працівників з кошторисних документів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-07-000571-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 28 червня 2019 23:50
Дата подання: 28 червня 2019 23:50
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 20:26
Рішення від 03.07.2019 № 8755 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 20:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2019 № 9651.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 17:26
рішення від 17.07.2019 № 9651.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 20:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2019 16:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС |
4 789 000,00
UAH з ПДВ
|
4 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "ТТ- Будівничий" |
5 270 485,00
UAH з ПДВ
|
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелбудсервіс" |
5 416 158,00
UAH з ПДВ
|
4 674 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Промбудсервіс-Косів" |
5 554 171,00
UAH з ПДВ
|
5 554 171,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЯЛИК |
5 600 006,75
UAH з ПДВ
|
5 600 006,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС #39628401 |
Відхилено |
4 399 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 15:43
|
ТзОВ "ТТ- Будівничий" #42403577 |
Відхилено |
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 14:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелбудсервіс" #37684464 |
Відхилено |
4 674 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 08:00
|
ПП "Промбудсервіс-Косів" #33909174 |
Переможець |
5 554 171,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2019 10:17
|
Додаткова Угода 1дм.PDF | зміни до договору |
25 липня 2019 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2019 09:44
|
Додаткова Угода 1дм | зміни до договору |
25 липня 2019 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 6т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/дм |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |