Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
1 300,00 UAH
UA-2019-05-07-000348-b 438f50e800ae432d94c86b9b32c9030a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Любов Любомирівна

380342530655 lubovmazur.00@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01993256
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Євгена Коновальця будинок 132
Контактна особа: Мазур Любов Любомирівна
380342530655
lubovmazur.00@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Бланків 3 найменування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Результат бак.аналізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
5000 штуки
Результат бак.аналізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
2000 штуки
Результат мікродосл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Тендерна документація

07 травня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Гусак І.М
#2833603236
Переможець 1 300,00
UAH
07 травня 2019 11:00

Документи

07 травня 2019 10:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 11:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Результат бак.аналізу 1000 штуки 0,20
UAH
Результат бак.аналізу 5000 штуки 0,10
UAH
Результат мікродосл. 2000 штуки 0,30
UAH