Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мітла пластикова
Очікувана вартість
42 400,00 UAH
UA-2019-05-07-000129-b ● b81f01f6ddd14f16980c3ec9db504737
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» |
Код ЄДРПОУ: | 39604270 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А |
Контактна особа: |
Волкотруб Павло Віталійович 380445632767 tenderkk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2019 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2019 15:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 15:40 |
Початок аукціону: | 29 травня 2019 15:03 |
Очікувана вартість: | 42 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 424,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Більш детальна інформація у Додатку №5 до тендерної документації.
(Джерело фінансування закупівлі: Кошти державних, казенних, комунальних підприємств)
(Джерело фінансування закупівлі: Кошти державних, казенних, комунальних підприємств)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Мітла пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, вулиця Російська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати – відстрочка платежу. Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості товару, зазначеного в рахунку-фактурі та/або видатковій накладній, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 15:21 |
Оголошення зі змінами відповідно до наказу МЕРТУ №463_Мітла пластикова.pdf | |
07 травня 2019 09:33 |
ТД_Мітла пластикова.pdf | |
07 травня 2019 09:33 |
ТД_Мітла пластикова_.doc |
21 травня 2019 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 травня 2019 15:21 |
Оголошення зі змінами відповідно до наказу МЕРТУ №463_Мітла пластикова.pdf
|
|||
07 травня 2019 09:33 |
ТД_Мітла пластикова.pdf
|
|||
07 травня 2019 09:33 |
ТД_Мітла пластикова_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 травня 2019 11:20
Дата відповіді: 08 травня 2019 11:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1) Нами будуть розглядатись товари, які відповідають технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі (технічному завданню) відповідно до Додатку 5 тендерної документації.
2) Також інформуємо, що при проведені відкритих торгів ми керуємось Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII « Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII « Про публічні закупівлі» - «…учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
1) Нами будуть розглядатись товари, які відповідають технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі (технічному завданню) відповідно до Додатку 5 тендерної документації.
2) Також інформуємо, що при проведені відкритих торгів ми керуємось Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII « Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII « Про публічні закупівлі» - «…учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Інформація про відміну
Дата відміни
04 червня 2019 16:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі