Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети програмного забезпечення для створення документів (офісні додатки для персональних комп’ютерів)
Очікувана вартість
13 600,00 UAH
UA-2019-05-06-001937-a 3292d9180e6d4bce9c0ac73719e730ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Юріївна Шишкіна

+380442381305 shishkina78@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Конституційний Суд України
Код ЄДРПОУ: 00013534
Вебсайт: http://ccu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, буд.14
Контактна особа: Ірина Юріївна Шишкіна
+380442381305
shishkina78@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2019 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 16:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 16:55
Початок аукціону: 16 травня 2019 11:09
Очікувана вартість: 13 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Відповідальний за проведення торгів – заступник завідувача відділу адміністрування інформаційних мереж та баз даних Степанюк В.А., телефон: +380(44) 238-11-68, електронна пошта: stepanyuk@ccu.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
офісні додатки для персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Жилянська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 травня 2019 08:34
Дата відповіді: 08 травня 2019 11:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу сьомого пункту 1.2. "Порядку здійснення допороговuх закупівель" , затвердженного наказом Державного підприємства "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) "учасник допорогових закупівель – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях, оголошених Замовником відповідно до цього Порядку". Згідно з пунктом 9.1. Порядку замовник розглядає учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНТЕК ПРО" 10 790,00
UAH з ПДВ
10 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗАРД СОФТ" 10 063,05
UAH з ПДВ
10 063,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САЙНТІС" 11 000,00
UAH з ПДВ
10 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ І СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ" 12 624,00
UAH з ПДВ
12 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2019 12:39
Електронний підпис
15 травня 2019 13:57
Електронний підпис
15 травня 2019 13:55
ВИТЯГ.pdf
15 травня 2019 13:55
ВИТЯГ_ПДВ.pdf
15 травня 2019 13:55
ВИПИСКА.pdf
15 травня 2019 13:55
АВТОРИЗАЦІЙНИЙ_ЛИСТ.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 16:16
Електронний підпис
14 травня 2019 16:15
Витяг з реєстра ПДВ.pdf
14 травня 2019 16:15
Витяг з ЄДР.pdf
14 травня 2019 16:15
Згода на обробку ПД.pdf

Публічні документи

15 травня 2019 16:31
Microsoft Silver.pdf
15 травня 2019 16:31
4. ЦП.pdf
15 травня 2019 16:31
3. Витяг ПДВ.pdf
15 травня 2019 16:31
2. Виписка ЄДРПОУ.pdf
15 травня 2019 16:31
1. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНТЕК ПРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗАРД СОФТ"

ТОВ "САЙНТІС"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ І СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНТЕК ПРО"
#32983765
Переможець 10 050,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 11:24

Документи

20 травня 2019 11:23
Протокол 40 від 17.05.19.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНТЕК ПРО"
#32983765
10 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 11:23
Протокол 40 від 17.05.19.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 116 від 29.05.2019 р..PDF зміни до договору
19 листопада 2019 11:48
Договір_ПО_120.pdf укладений
18 листопада 2019 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У цій закупівлі помилково було оприлюднено договір №180 від 22.12.18 року на закупівлю програмного забезпечення на сум 170 627,00 грн. У зв’язку з технічною неможливістю виправити таку помилку та з метою дотримання вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель. Належний договір №116 від 29.05.2019 року оприлюднюється у змінах до договору.
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 116
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML