Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0) МФУ
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2019-05-06-000385-c ● 1830dd3bcae74f4dbcf282ac879e107a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02002701 |
Місцезнаходження: | 63304, Україна , Харківська обл., місто Красноград, вулиця Шиндлера 87 |
Контактна особа: |
Овсянікова Юлія Сергіївна +380574472509 krgrcrl_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2019 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2019 15:47 |
Очікувана вартість: | 255 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 шт
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0) МФУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63304, Україна, Харківська область, м.Красноград, вул. Шиндлера 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2019 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2019 13:46 |
Проект договору МФУ.docx | |
06 травня 2019 13:46 |
Технічні вимоги МФУ зі змінами2.docx | |
06 травня 2019 13:46 |
Тендерна документація МФУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 травня 2019 08:53
Дата відповіді: 07 травня 2019 09:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
1) На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відповідає технічним вимогам, зазначеним в Додатку №3 до тендерної документації для закупівлі Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0) МФУ
2)До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі. Цінова пропозиція ФОП - неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна.
1) На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відповідає технічним вимогам, зазначеним в Додатку №3 до тендерної документації для закупівлі Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0) МФУ
2)До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі. Цінова пропозиція ФОП - неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна.
гарантийные обязательства
Дата подання: 07 травня 2019 12:45
Дата відповіді: 08 травня 2019 12:43
В последнее время участились случаи предложения оборудования, которое не официально завезено в Украину и не поддерживается официальной гарантией компании производителя. Не добавите ли вы в требование предоставление компанией-участником следующего письма от производителя :
Лист від виробника багатофункціонального пристрою про партнерство (учасник є авторизованим партнером виробника) стосовно запропонованого обладнання та підтвердження гарантійних зобов’язань виробника, стосовно запропонованого обладнання.
это исключит возможность поставки неофициального товара
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за ваше звернення.
Лист від виробника багатофункціонального пристрою про партнерство (учасник є авторизованим партнером виробника) стосовно запропонованого обладнання та підтвердження гарантійних зобов’язань виробника, стосовно запропонованого обладнання за наявності можно подавати у складі своєї пропозиції.
Лист від виробника багатофункціонального пристрою про партнерство (учасник є авторизованим партнером виробника) стосовно запропонованого обладнання та підтвердження гарантійних зобов’язань виробника, стосовно запропонованого обладнання за наявності можно подавати у складі своєї пропозиції.
Наявність блокування друку.
Дата подання: 07 травня 2019 13:19
Дата відповіді: 07 травня 2019 13:52
Шановний Замовнику, прошу повідомити:
Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за ваше питання.
Так.
Так.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-06-000385-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 30 травня 2019 09:31
Вимога щодо дискваліфікації ФОП Юрченка І.В. та ТОВ "АСАП ДЕМО"
Вимога щодо дискваліфікації
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію Фізичної особи-підприємця Юрченка І.В. в тендерній закупівлі № UA-2019-05-06-000385-c, звертаємо Вашу увагу на те, що у даного учасника відсутні наступні документи, а саме:
– У розділі 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю у п. 3 «Проект договору про закупівлю» п.п.3 «Скан-копія проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна буди засвідчена написрм «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)» - зазначений учасник не витримав даної вимоги, договір взагалі не завізований;
– У розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.1. Зміст тендерної пропозиції учасника п.п. 5 «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» – відсутня довідка-пояснення в ФОП Юрченка І.В.;
– У розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.1. Зміст тендерної пропозиції учасника п.п. 9 «Учасник на підтвердження можливості поставити товар відповідно до технічного завдання надає у складі пропозиції гарантійний лист про здійснення поставки не пізніше ніж через 20 робочих днів від моменту отримання заявки про поставку товару» – такий лист відсутній;
– У розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.2. Формальні (несуттєві) помилки «Учасник надає у складі пропозиції лист-згоду з вищевказаним переліком формальних помилок, що визначені Замовником відповідно до чинного законодавства» - лист-згода відсутній;
– У розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій п. 7 «…з метою уникнення закупівлі неякісних товарів замовник вимагає, щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватися принципів добросовісної конкуренції та не будуть штучно невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін» – гарантійний лист відсутній;
Отже, враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути тендерну документацію ФОП Юрченка І.В., та дискваліфікувати, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі.
Ретельно проаналізувавши пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО» в тендерній закупівлі № UA-2019-05-06-000385-c, звертаємо Вашу увагу на те, що у даного учасника відсутні наступні документи, а саме:
– У додатку № 2 ТД п. 3 Інші вимоги та відповідні документи п.п. 1 Правомочність на укладеннядоговору про закупівлю та підписання пропозиції п.п.п.3 Витяг з Єжиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, (завірений учасником) виданий не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій – у даного учасника Витяг датований 20.03.2019 р., що суперечить вимогам ТД;
– У розділі 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю у п. 3 «Проект договору про закупівлю» п.п.3 «Скан-копія проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна буди засвідчена написрм «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)» - у ТОВ «АСАП ДЕМО» відсутня І сторінка завізованого договору;
– У розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій п. 7 «…з метою уникнення закупівлі неякісних товарів замовник вимагає, щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватися принципів добросовісної конкуренції та не будуть штучно невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін» – гарантійний лист відсутній;
– У розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій п. 16 «Достовірність наданої інформації учасник підтверджує шляхом надання гарантійного листа, складеного в довільній формі, у складі ТП» – відсутній гарантійний лист із зазначенням такої інформації.
Отже, враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути тендерну документацію Товариства з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО», та дискваліфікувати, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію Фізичної особи-підприємця Юрченка І.В. в тендерній закупівлі № UA-2019-05-06-000385-c, звертаємо Вашу увагу на те, що у даного учасника відсутні наступні документи, а саме:
– У розділі 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю у п. 3 «Проект договору про закупівлю» п.п.3 «Скан-копія проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна буди засвідчена написрм «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)» - зазначений учасник не витримав даної вимоги, договір взагалі не завізований;
– У розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.1. Зміст тендерної пропозиції учасника п.п. 5 «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» – відсутня довідка-пояснення в ФОП Юрченка І.В.;
– У розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.1. Зміст тендерної пропозиції учасника п.п. 9 «Учасник на підтвердження можливості поставити товар відповідно до технічного завдання надає у складі пропозиції гарантійний лист про здійснення поставки не пізніше ніж через 20 робочих днів від моменту отримання заявки про поставку товару» – такий лист відсутній;
– У розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.2. Формальні (несуттєві) помилки «Учасник надає у складі пропозиції лист-згоду з вищевказаним переліком формальних помилок, що визначені Замовником відповідно до чинного законодавства» - лист-згода відсутній;
– У розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій п. 7 «…з метою уникнення закупівлі неякісних товарів замовник вимагає, щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватися принципів добросовісної конкуренції та не будуть штучно невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін» – гарантійний лист відсутній;
Отже, враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути тендерну документацію ФОП Юрченка І.В., та дискваліфікувати, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі.
Ретельно проаналізувавши пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО» в тендерній закупівлі № UA-2019-05-06-000385-c, звертаємо Вашу увагу на те, що у даного учасника відсутні наступні документи, а саме:
– У додатку № 2 ТД п. 3 Інші вимоги та відповідні документи п.п. 1 Правомочність на укладеннядоговору про закупівлю та підписання пропозиції п.п.п.3 Витяг з Єжиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, (завірений учасником) виданий не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій – у даного учасника Витяг датований 20.03.2019 р., що суперечить вимогам ТД;
– У розділі 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю у п. 3 «Проект договору про закупівлю» п.п.3 «Скан-копія проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна буди засвідчена написрм «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)» - у ТОВ «АСАП ДЕМО» відсутня І сторінка завізованого договору;
– У розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій п. 7 «…з метою уникнення закупівлі неякісних товарів замовник вимагає, щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватися принципів добросовісної конкуренції та не будуть штучно невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін» – гарантійний лист відсутній;
– У розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій п. 16 «Достовірність наданої інформації учасник підтверджує шляхом надання гарантійного листа, складеного в довільній формі, у складі ТП» – відсутній гарантійний лист із зазначенням такої інформації.
Отже, враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути тендерну документацію Товариства з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО», та дискваліфікувати, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 травня 2019 16:18
Дякуємо за Ваше звернення.
Ваша вимога на оскарження була розглянута та задоволена.
Ваша вимога на оскарження була розглянута та задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2019 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ЮРЧЕНКО І.В. |
163 200,00
UAH з ПДВ
|
163 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСАП ДЕМО" |
203 337,00
UAH з ПДВ
|
203 337,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
215 972,25
UAH з ПДВ
|
215 972,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЮРЧЕНКО І.В. #2984910047 |
Відхилено |
163 200,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 16:12
|
ТОВ "АСАП ДЕМО" #41362870 |
Відхилено |
203 337,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 16:15
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
215 972,25
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 11:28
|
ДУ2мфу.pdf | зміни до договору |
25 червня 2019 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 10:40
|
думфу.pdf | зміни до договору |
24 червня 2019 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 14:23
|
Договір | укладений |
18 червня 2019 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Договору №46 згідно Додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Договору №46 згідно Додаткової угоди №2 |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |