Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0) МФУ
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2019-05-06-000385-c 1830dd3bcae74f4dbcf282ac879e107a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овсянікова Юлія Сергіївна

+380574472509 krgrcrl_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02002701
Місцезнаходження: 63304, Україна , Харківська обл., місто Красноград, вулиця Шиндлера 87
Контактна особа: Овсянікова Юлія Сергіївна
+380574472509
krgrcrl_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2019 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 11:00
Початок аукціону: 24 травня 2019 15:47
Очікувана вартість: 255 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 шт
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0) МФУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63304, Україна, Харківська область, м.Красноград, вул. Шиндлера 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 13:46
Проект договору МФУ.docx
06 травня 2019 13:46
Технічні вимоги МФУ зі змінами2.docx
06 травня 2019 13:46
Тендерна документація МФУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 травня 2019 08:53
Дата відповіді: 07 травня 2019 09:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
1) На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відповідає технічним вимогам, зазначеним в Додатку №3 до тендерної документації для закупівлі Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0) МФУ
2)До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі. Цінова пропозиція ФОП - неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна.
гарантийные обязательства
Дата подання: 07 травня 2019 12:45
Дата відповіді: 08 травня 2019 12:43
В последнее время участились случаи предложения оборудования, которое не официально завезено в Украину и не поддерживается официальной гарантией компании производителя. Не добавите ли вы в требование предоставление компанией-участником следующего письма от производителя : Лист від виробника багатофункціонального пристрою про партнерство (учасник є авторизованим партнером виробника) стосовно запропонованого обладнання та підтвердження гарантійних зобов’язань виробника, стосовно запропонованого обладнання. это исключит возможность поставки неофициального товара
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за ваше звернення.
Лист від виробника багатофункціонального пристрою про партнерство (учасник є авторизованим партнером виробника) стосовно запропонованого обладнання та підтвердження гарантійних зобов’язань виробника, стосовно запропонованого обладнання за наявності можно подавати у складі своєї пропозиції.
Наявність блокування друку.
Дата подання: 07 травня 2019 13:19
Дата відповіді: 07 травня 2019 13:52
Шановний Замовнику, прошу повідомити: Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за ваше питання.
Так.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-06-000385-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 30 травня 2019 09:31
Вимога щодо дискваліфікації ФОП Юрченка І.В. та ТОВ "АСАП ДЕМО"
Вимога щодо дискваліфікації
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію Фізичної особи-підприємця Юрченка І.В. в тендерній закупівлі № UA-2019-05-06-000385-c, звертаємо Вашу увагу на те, що у даного учасника відсутні наступні документи, а саме:
– У розділі 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю у п. 3 «Проект договору про закупівлю» п.п.3 «Скан-копія проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна буди засвідчена написрм «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)» - зазначений учасник не витримав даної вимоги, договір взагалі не завізований;
– У розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.1. Зміст тендерної пропозиції учасника п.п. 5 «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» – відсутня довідка-пояснення в ФОП Юрченка І.В.;
– У розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.1. Зміст тендерної пропозиції учасника п.п. 9 «Учасник на підтвердження можливості поставити товар відповідно до технічного завдання надає у складі пропозиції гарантійний лист про здійснення поставки не пізніше ніж через 20 робочих днів від моменту отримання заявки про поставку товару» – такий лист відсутній;
– У розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.2. Формальні (несуттєві) помилки «Учасник надає у складі пропозиції лист-згоду з вищевказаним переліком формальних помилок, що визначені Замовником відповідно до чинного законодавства» - лист-згода відсутній;
– У розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій п. 7 «…з метою уникнення закупівлі неякісних товарів замовник вимагає, щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватися принципів добросовісної конкуренції та не будуть штучно невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін» – гарантійний лист відсутній;
Отже, враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути тендерну документацію ФОП Юрченка І.В., та дискваліфікувати, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі.

Ретельно проаналізувавши пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО» в тендерній закупівлі № UA-2019-05-06-000385-c, звертаємо Вашу увагу на те, що у даного учасника відсутні наступні документи, а саме:
– У додатку № 2 ТД п. 3 Інші вимоги та відповідні документи п.п. 1 Правомочність на укладеннядоговору про закупівлю та підписання пропозиції п.п.п.3 Витяг з Єжиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, (завірений учасником) виданий не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій – у даного учасника Витяг датований 20.03.2019 р., що суперечить вимогам ТД;
– У розділі 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю у п. 3 «Проект договору про закупівлю» п.п.3 «Скан-копія проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна буди засвідчена написрм «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)» - у ТОВ «АСАП ДЕМО» відсутня І сторінка завізованого договору;
– У розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій п. 7 «…з метою уникнення закупівлі неякісних товарів замовник вимагає, щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватися принципів добросовісної конкуренції та не будуть штучно невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін» – гарантійний лист відсутній;
– У розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій п. 16 «Достовірність наданої інформації учасник підтверджує шляхом надання гарантійного листа, складеного в довільній формі, у складі ТП» – відсутній гарантійний лист із зазначенням такої інформації.
Отже, враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути тендерну документацію Товариства з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО», та дискваліфікувати, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 травня 2019 16:18
Дякуємо за Ваше звернення.
Ваша вимога на оскарження була розглянута та задоволена.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЮРЧЕНКО І.В. 163 200,00
UAH з ПДВ
163 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 203 337,00
UAH з ПДВ
203 337,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 215 972,25
UAH з ПДВ
215 972,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 09:28
тех характеристики.odt
23 травня 2019 09:28
предложение.jpg
21 травня 2019 13:04
предложение.jpg
20 травня 2019 17:22
тех. характеристики.jpg
20 травня 2019 17:22
ком. предложение.jpg
20 травня 2019 17:22
КК паспорт.jpg
20 травня 2019 17:22
КК паспорт -код (1).jpg
20 травня 2019 17:22
КК Договор 3.jpeg
20 травня 2019 17:22
КК Договор 2.jpeg
20 травня 2019 17:22
КК Договор 1.jpeg
20 травня 2019 17:22
КК гарантійний лист.jpeg
20 травня 2019 17:22
КК Выписка о ед налоге.jpeg
20 травня 2019 17:22
КК Выписка 2.jpeg
20 травня 2019 17:22
КК Выписка 1.jpeg
20 травня 2019 17:22
договор5.jpg
20 травня 2019 17:22
договор4.jpg
20 травня 2019 17:22
договор2.jpg
20 травня 2019 17:22
договор1.jpg
20 травня 2019 17:22
договор.jpg
20 травня 2019 17:22
ВПВ17 санкции.jpeg
20 травня 2019 17:22
ВПВ17 податки.jpeg
20 травня 2019 17:22
ВПВ17 загальна довідка.jpeg
20 травня 2019 17:22
ВПВ 17 частие в тендере.jpeg

Публічні документи

23 травня 2019 10:40
Цінова пропозиція.pdf
23 травня 2019 10:40
Технічні хар-ки.pdf
23 травня 2019 10:40
Статут завірений.pdf
23 травня 2019 10:40
Проект договору.pdf
23 травня 2019 10:40
Про ліцензування.pdf
23 травня 2019 10:40
Про бенефіціарів.pdf
23 травня 2019 10:40
Поставка 20 днів.pdf
23 травня 2019 10:40
Опис АСАП ДЕМО.pdf
23 травня 2019 10:40
наказ.PDF
23 травня 2019 10:40
наказ + доки.PDF
23 травня 2019 10:40
Захист довкілля.pdf
23 травня 2019 10:40
Договір накладні МОЗ.pdf
23 травня 2019 10:40
Довідка працівників.pdf
23 травня 2019 10:40
Диплом Лобода.PDF
23 травня 2019 10:40
ВПВ 17.pdf
23 травня 2019 10:40
Відомості з ЄДР.pdf
23 травня 2019 10:40
Витяг ПДВ.pdf
23 травня 2019 10:40
Витяг ЄДР.pdf
23 травня 2019 10:40
Виписка ЄДР.pdf
23 травня 2019 10:40
Биков_диплом.PDF
23 травня 2019 10:40
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 16:47
Документи переможця.pdf
23 травня 2019 09:08
Електронний підпис
23 травня 2019 08:51
Цінова пропозиція.pdf
23 травня 2019 08:51
Технічна частина.pdf
23 травня 2019 08:51
Проект договору.pdf
23 травня 2019 08:51
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЮРЧЕНКО І.В.

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЮРЧЕНКО І.В.
#2984910047
Відхилено 163 200,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 16:12
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Відхилено 203 337,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 16:15
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 215 972,25
UAH з ПДВ
31 травня 2019 16:24

Документи

31 травня 2019 16:12
Електронний підпис
31 травня 2019 16:09
Протокол

Документи

31 травня 2019 16:15
Електронний підпис
31 травня 2019 16:14
Протокол

Документи

31 травня 2019 16:23
Електронний підпис
31 травня 2019 16:19
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
215 972,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2019 16:23
Електронний підпис
31 травня 2019 16:19
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 11:28
ДУ2мфу.pdf зміни до договору
25 червня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 10:40
думфу.pdf зміни до договору
24 червня 2019 10:38
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 14:23
Договір укладений
18 червня 2019 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору №46 згідно Додаткової угоди №1
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору №46 згідно Додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 215 972,25
UAH (в тому числі ПДВ 35 995,37 UAH)