Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт дорожнього покриття по проспекту Незалежності 17 в м. Долина Івано-Франківської обл.
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-05-04-000013-b 3138c20ccc0542ee9eb1c82445b87d27
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пеляк Уляна Левківна

+380347728746 Ylis2006@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунгосп ДМР
Код ЄДРПОУ: 34535962
Місцезнаходження: 77504, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Заводська 1а
Контактна особа: Пеляк Уляна Левківна
+380347728746
Ylis2006@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поточний середній ремонт дорожнього покриття по проспекту Незалежності 17 в м. Долина Івано-Франківської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, м. Долина, проспект Незалежності 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

04 травня 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-06-000008 ● e2c66b1ad574419e877f913e10e4a22b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019 14:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

06.05.2019 № 22

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.05.2019 №22

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-05-04-000013- b 04.05.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-08 13:55:43

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту дорожнього покриття (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-04-000013-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання наявності підстав для укладання договору від 03.05.2019 № 28/19 дп на закупівлю робіт з поточного середнього ремонту дорожнього покриття (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що комунальне підприємство «Комунгосп» Долинської міської ради у травні 2019 року вже уклав договори на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту дорожнього покриття, за показником четвертої цифри зазначеного коду ДК 021:2015, на суму 780 000,00 гривень.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-08 15:44:07

Пояснення

Комунальне підприємство «Комунгосп» Долинської міської ради здійснює закупівлі для забезпечення потреб територіальної громади у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативних актів, що регулюють процес закупівель.
На інформаційному ресурсі з питань закупівель розміщено наказ Держаудитслужби в Івано-Франківській області № 22 від 06.05.2019 року «Про початок моніторингу закупівель», з якого нам стало відомо про рішення щодо моніторингу закупівель послуг з поточного середнього ремонту дорожнього покриття на низці об’єктів в місті Долині, що здійснюються нашим підприємством, а також кількох інших закупівель. Зокрема, це серед іншого, такі об’єкти в місті Долині: поточний середній ремонт дорожнього покриття 1) по вулиці Шептицького; 2) по проспекту Незалежності 17; 3) по проспекту Незалежності 19; 4) по вулиці Заводській.

У зв’язку з цим вважаємо за необхідне поінформувати, що визначення предмета закупівлі відбувалось у відповідності до Закону з урахуванням правових консультацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Уповноваженого органу.
Відповідно до роз’яснень, наданих цими органами, визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівель з поточного ремонту відбувається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм.
Всі згадані закупівлі стосуються різних окремих об’єктів, які відділені один від одного природними просторовими межами, а також відрізняються за типами і видами робіт, які потрібно виконати, мають різні кошториси, документацію тощо. Об’єднувати такі різні об’єкти в одну закупівлю було б безпідставно, неправильно, недоцільно і невигідно з економічної точки зору і з точки зору завдань та функцій, які має наше підприємство.

Просимо взяти до уваги викладене пояснення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Об’єкт Поточний середній ремонт дорожнього покриття по проспекту Незалежності 19 в м. Долина Івано-Франківської обл. та Поточний середній ремонт дорожнього покриття по проспекту Незалежності 17 в м. Долина Івано-Франківської обл. є двома окремими об’єктами, які розмежовані в просторі і на яких мають бути виконані окремо визначені (не одні і ті ж) роботи. Об’єднувати ці два об’єкти в один є не правильно, безпідставно і нерозумно (недоцільно). КП «Комунгосп» вважає, що жодного порушення в цьому випадку немає.

2019-05-24 14:59:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-6_2П

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "БУД-ЛІМ"
#41373505
Переможець 195 000,00
UAH
04 травня 2019 11:01

Документи

04 травня 2019 11:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2019 11:06
Договір укладений
04 травня 2019 11:04