Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання планшетів, ноутбуків, персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
872 008,00 UAH
UA-2019-05-04-000003-c 6dc33c621a2b46658d8e7e4954623f48
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Тетяна Леонідівна

+380544631753 41834905_cb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41834905
Місцезнаходження: 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14
Контактна особа: Науменко Тетяна Леонідівна
+380544631753
41834905_cb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2019 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 09:23
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 09:23
Очікувана вартість: 872 008,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

20 травня 2019 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2019 09:19
1 ТЕНДЕРНА_ПЛАНШ НОУТБ КОМПЮТЕРИ .docx
20 травня 2019 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2019 09:19
1 ТЕНДЕРНА_ПЛАНШ НОУТБ КОМПЮТЕРИ .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання про сервісний центр
Дата подання: 12 травня 2019 16:23
Дата відповіді: 20 травня 2019 13:42
Шановний Замовнику. Напишіть будь-ласка, чи влаштує Вас замість наявності у Учасника сервісного центру в місті Охтирка- наявність сервісного центру в Києві, при умові що в разі виникнення дефекту транспортування дефектного товару в Київ на гарантійний ремонт і з Києва після гарантійного ремонту буде здійснюватись за рахунок Учасника?
Відповідь: наявність сервісного центру в м. Охтирка є обов'язковим

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-04-000003-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОЛОДЯЖНИЙ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3463103531
Дата подання: 03 червня 2019 07:35
Вимога дискваліфікації ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ЮДІТРЕЙД"в тендерній закупівлі UA-2019-05-04-000003-c, звертаємо Вашу увагу на те, що даний учасник у складі своєї пропозиції запропонував персональні комп’ютери Expert PC Basic за індефікатором I5400.08.H1S1.INT.83, та підклав сертифікати, що виробником персональних комп’ютерів є ТОВ «Дісі Лінк». Але комп’ютера Expert PC Basic з артикулом I5400.08.H1S1.INT.83 не існує на сайті виробника, а саме http://expertpc.com.ua/. Також ,прошу звернути увагу, на те що ТОВ "ЮДІТРЕЙД" надає недостовірну інформацію щодо виробника системних блоків та пропонує у додатку 4 до тендерної документації корпус марки VINGA CS310B, що свідчить про те що, виробником даних системних блоків не може бути ТОВ «Дісі Лінк» так як, при виробництві, не використовують комплектуючі торгової марки VINGA. ТОВ «Комел» є офіційний представник даної продукції, що не зазначено ТОВ "ЮДІТРЕЙД" та не засвідчено жодними підкріпленими документами в тендерній документації. Це свідчить що ТОВ "ЮДІТРЕЙД" має на меті ввести в оману замовника та невідповідність поданої інформації в тендерній закупівлі та призведе до не забезпечення гарантійних зобов’язань виробника персональних комп’ютерів, а саме ТОВ «Дісі Лінк» не надаватиме гарантійної підтримки на запропоновані учасником системні блоки.
Шановний замовник, також зверніть увагу що пропозиція ТОВ "ЮДІТРЕЙД" не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі. В технічному завданні, передбачалась материнська плата яка підтримує роботу операційних систем Windows 7 та Windows 10. Проте учасником запропонована материнська плата, що підтримує виключно операційну систему Windows 10, а саме материнська плата запропонована у додатку 4 до тендерної документації Biostar B360MHD, згідно офіційного сайту https://www.biostar.com.tw/app/ru/mb/introduction.php?S_ID=905#specification підтримує лише операційну систему Windows 10 , що свідчить про невідповідність технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі. Тобто операційні системи Windows 7, не можуть бути інстальовані або перенесеня ліцензії із замінних системних блоків, на запропоновані комп’ютери ТОВ "ЮДІТРЕЙД". Наслідком цього буде необхідність закупівлі операційної системи Windows 10 та оновлення парку оргтехніки та перефірійного обладнання, що не підтримує роботу в середовищі операційної системи Windows 10, що не э значною економією бюджетних коштів.
Тому вважаємо за доцільне уважно переглянути, перевірити тендерні документи, які були подані ТОВ «ЮДІТРЕЙД» та дискваліфікувати їх як таких, що не відповідають ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» та ст. 30 п.1
«не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16» Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 червня 2019 08:17
пропозиція учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД" вчена тендерним комітетом та прийняте рішення

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Придбання планшетів
Опис предмету закупівлі:
Термін поставки товарів - на протязі 14 робочих днів з дати заключення договору
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 174 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 957,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 травня 2019 13:00
Закінчення: 29 травня 2019 13:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 шт
Придбання планшетів
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42703, Україна, Сумська область, м. Охтирка, пров. Друкарський, 4
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЬ-СІСТЕМ" 107 976,00
UAH з ПДВ
107 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОЛОДЯЖНИЙ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ" 171 900,00
UAH з ПДВ
171 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 15:03
Тендерна пропозиція.PDF
20 травня 2019 15:03
Статут.PDF
20 травня 2019 15:03
Сертифікат експертизи.PDF
20 травня 2019 15:03
Паспорт директор.PDF
20 травня 2019 15:03
Наказ директор.PDF
20 травня 2019 15:03
Договір поставки Єшко.PDF
20 травня 2019 15:03
Відомості учасник.PDF
20 травня 2019 15:03
Відгук Скайфол.PDF
20 травня 2019 15:03
Відгук Єшко.PDF
20 травня 2019 15:03
Витяг платник ПДВ (1).PDF
20 травня 2019 15:03
Виписка реєстру.PDF

Публічні документи

04 червня 2019 16:59
цінова пропозиція 04.06..pdf
27 травня 2019 20:18
Сертифікати.rar
27 травня 2019 20:18
Сервісний центр.pdf
27 травня 2019 20:18
реком лист.pdf
27 травня 2019 20:18
проект договору.pdf
27 травня 2019 20:18
право підпису.pdf
27 травня 2019 20:18
персон дані.pdf
27 травня 2019 20:18
код.pdf
27 травня 2019 20:18
інфор про учасника.pdf
27 травня 2019 20:18
дотрим чинного закон.pdf
27 травня 2019 20:18
довм аналог досвід.pdf
27 травня 2019 20:18
гарантія і сервіс.pdf
27 травня 2019 20:18
гаран витрати.pdf
27 травня 2019 20:18
аналог договора.pdf
27 травня 2019 20:18
цінова пропозиція.pdf
27 травня 2019 20:18
Установчі док_ти.pdf
27 травня 2019 20:18
тех вимоги.pdf
27 травня 2019 20:18
гаран витрати.pdf
27 травня 2019 20:18
аналог договора.pdf
27 травня 2019 20:18
Установчі док_ти.pdf
27 травня 2019 20:18
тех вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЬ-СІСТЕМ"

ФОП "КОЛОДЯЖНИЙ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЬ-СІСТЕМ"
#39127168
Відхилено 107 976,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 17:00
ФОП "КОЛОДЯЖНИЙ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ"
#3463103531
Відхилено 171 900,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 17:33

Документи

03 червня 2019 17:00
Електронний підпис
03 червня 2019 16:58
ПРОТОКОЛ

Документи

05 червня 2019 17:32
Електронний підпис
05 червня 2019 17:31
SCAN0028.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
05 червня 2019 17:33
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі