Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ЄЗС ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (капітальний ремонт фасаду та покрівлі КНП «КДЦ» Солом’янського району м. Києва за адресою вул. Гарматна, 36 ( 1 черга) відповідно ДСТУ БД 1.1 - 1:2013 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Очікувана вартість
4 559 661,00 UAH
UA-2019-05-03-000980-b a034fc2f17914b429ede0dadcfa7b5f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чепіков Олександр Миколайович

380444082333
380444570537
Solomkdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 04593340
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гарматна, 36
Контактна особа: Чепіков Олександр Миколайович
380444082333,380444570537
Solomkdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 11:55
Очікувана вартість: 4 559 661,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


КНП «КДЦ» Солом’янського району м. Києва, на підставі Енергетичного сертифікату закладу, розробленого згідно проведеного енергетичного аудиту КП КМДА «Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва», на підставі отриманих рекомендацій щодо доцільності впровадження енергоефективних заходів розробило проектно-кошторисну документацію на проведення капітального ремонту фасаду та покрівлі КНП «КДЦ» Солом’янського району м. Києва за адресою 03067 м. Київ, Солом’янський район. вул. Гарматна, 36) відповідно ДСТУ БД 1.1 - 1:2013 «Будівельні роботи та поточний ремонт» з предметом закупівлі за ЄЗС ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи».
Замовник очікувано передбачає виконання роботи першої частини з капітальний ремонт фасаду та покрівлі КНП «КДЦ» Солом’янського району м. Києва за адресою 03067 м. Київ, Солом’янський район. вул. Гарматна, 36 у травні-червні 2019р. на очікувану суму 2435400 UAH.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду та покрівлі КНП «КДЦ» Солом’янського району м. Києва за адресою вул. Гарматна, 36 ( 1 черга) відповідно ДСТУ БД 1.1 - 1:2013 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Гарматна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 та Акта приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за формою КБ-2В згідно «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ БД.1.1-1:2013, підписаними ,уповноваженими представниками Сторін в межах вартості договору. Оплата вартості послуг проводиться у безготівковій формі на підставі двостороннього акту приймання/передачі виконаних робіт (наданих послуг). Замовник проводить оплату виконаних робіт відповідно до вимог ст. 49 БКУ «Здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань» протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами двосторонніх актів приймання/передачі виконаних робіт при наявності відповідного фінансування. У разі відсутності таких коштів , оплата виконаних робіт здійснюється після надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. У разі затримки фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження відповідних коштів на його рахунок. Пiсляоплата 100 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД" 4 559 476,39
UAH з ПДВ
4 559 476,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВАНЗАРБУД" 4 559 658,35
UAH з ПДВ
4 559 658,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 17:11
24.3. Довіреність.pdf
17 травня 2019 16:58
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
17 травня 2019 16:58
Підписаний_Лицензия.pdf
17 травня 2019 16:58
Підписаний_G0519-2617-GL_tender.pdf
17 травня 2019 16:27
17.2. Календарний графік.pdf
17 травня 2019 16:27
19. Тендерна пропозиція.pdf
17 травня 2019 16:27
8. ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

18 травня 2019 16:17
20. Дефектний акт.pdf
18 травня 2019 16:17
21. Договірна ціна.pdf
18 травня 2019 16:17
19. Календарний графік.pdf
18 травня 2019 16:17
6. Статут.pdf
18 травня 2019 16:17
1. Реестр документів.pdf
18 травня 2019 16:17
18. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"

ТОВ "АВАНЗАРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"
#35619566
Переможець 4 559 476,39
UAH з ПДВ
21 травня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"
#35619566
4 559 476,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 08:29
Додаткова угода №3 до договору №40.pdf зміни до договору
31 грудня 2019 08:27
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 17:26
Додаткова угода №2 від 29.11.19р. до договору №40.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 17:20
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 15:44
А Додаткова угода № 1 від 30.08.2019hр. до договору № 40 авд 04.206.2019р Untitled.FR10.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 15:33
Додатки до договору № 40 від 04.06.2019р.Untitled.FR10.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 16:28
Додатки до договору № 40 від 04.06.2019р.Untitled.FR10.pdf укладений
04 червня 2019 16:27
ДОГОВІР № 40 ВІД 04.06.2019Р. Untitled.FR10.pdf укладений
04 червня 2019 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування робочого проекту на виконання наказу Мінрегіонрозвитку Українии від 17.05.2019р. № 112 "Про затвердження змін до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів"
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсяігів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у звязку з економією під час виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 30 листопада 2019
Сума оплати за договором: 2 582 553,00
UAH (в тому числі ПДВ 430 092,67 UAH)