Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт об'єктів благоустрою
Очікувана вартість
870 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000573-c 3f13e3bcccf34adcb87985a214d571c6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кобозєв Олександр Володимирович

+380503632252 kpdmr@dmr.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Благоустрій міста" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35609280
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75, кімната 723
Контактна особа: Кобозєв Олександр Володимирович
+380503632252
kpdmr@dmr.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 14:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2019 14:59
Початок аукціону: 15 травня 2019 12:31
Очікувана вартість: 870 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відновлення тротуарної плитки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 м.кв
Поточний ремонт об'єктів благоустрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75/723
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000014 ● 8d672b18ef58402783ba12bad3ae53fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.05.2019 № 95

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2019 № 95

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2019-05-03-000573-c 03.05.2019 Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-23 10:50:53

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015:45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-03-000573-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1.Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Поясніть причину не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель річного плану закупівлі на 2019 рік та проведення вищезазначеної закупівлі при відсутності річного плану закупівель на 2019 рік.
2.Моніторингом установлено, що відповідно до інформації викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, вид предмету закупівлі Замовником визначено як роботи, відновлення тротуарної плитки. При цьому відповідно до опису окремої частини або частин предмета закупівлі слідує, що Замовником передбачено поточний ремонт об’єктів благоустрою.
Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону слідує, що послуги це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Частиною 1 статті 2 Закону визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює, або перевищує 200 тисяч гривень. При цьому частиною 7 статті 2 Закону визначено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
В свою чергу, частиною 1 статті 12 Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
Поясніть причину проведення вищезазначеної процедури закупівлі з поточного ремонту об’єктів благоустрою (відновлення тротуарної плитки) очікуваною вартістю 870 000,00 грн без застосування процедур, визначених частиною 1 статті 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (закупівлю проведено без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель річного плану закупівлі на 2019 рік; не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення закупівлі)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-6П

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Діамант 870 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕМСЕЙ" 850 000,00
UAH з ПДВ
799 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРІФІТ 870 000,00
UAH з ПДВ
870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

14 травня 2019 13:58
Електронний підпис
14 травня 2019 11:53
СТАТУТ ПП ДЕМСЕЙ.pdf
14 травня 2019 11:53
РАХУНОК ПП ДЕМСЕЙ.pdf
14 травня 2019 11:53
ПАСПОРТ КОД ФАДЄЄВ О.І..pdf
14 травня 2019 11:53
ВІДХОДИ ПП ДЕМСЕЙ.pdf
14 травня 2019 11:53
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 травня 2019 11:53
ДЕКЛАРАЦІЯ ПП ДЕМСЕЙ.pdf
14 травня 2019 11:53
ВИПИСКА ПП ДЕМСЕЙ.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 11:12
15 проект договору.pdf
14 травня 2019 11:12
12 Довідка про ЗІЗ.pdf
14 травня 2019 11:12
8 Копія Ліцензії.pdf
14 травня 2019 11:12
7 Копії Дозволів.pdf
14 травня 2019 11:12
6 Копія Витягу ПДВ.pdf
14 травня 2019 11:12
5 Копія наказу.pdf
14 травня 2019 11:12
3 Копія Статуту.pdf
14 травня 2019 11:12
2 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діамант

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕМСЕЙ"

ТОВ ГРІФІТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Діамант
#41700880
Переможець 650 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 16:11

Документи

17 травня 2019 16:11
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Діамант
#41700880
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2019 16:11
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
04 червня 2019 14:38