Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Сергій Харчев +380967653338 kharchev@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2019 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2019 15:16 |
Очікувана вартість: | 1 988 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 943,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 12:09 |
Перелік змін.docx | |
13 травня 2019 12:09 |
Народна Філармонія 2019 ІІ етап (нова редакція).doc | |
03 травня 2019 10:48 |
Народна Філармонія 2019 ІІ етап.doc | |
03 травня 2019 10:48 |
Тендерна документація Народна фылармонія ІІ етап.docx | |
03 травня 2019 10:48 |
Додаток 4 - Проект договору.doc |
13 травня 2019 12:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 травня 2019 12:09 |
Перелік змін.docx
|
|||
13 травня 2019 12:09 |
Народна Філармонія 2019 ІІ етап (нова редакція).doc
|
|||
03 травня 2019 10:48 |
Народна Філармонія 2019 ІІ етап.doc
|
|||
03 травня 2019 10:48 |
Тендерна документація Народна фылармонія ІІ етап.docx
|
|||
03 травня 2019 10:48 |
Додаток 4 - Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-19-000004 ● e3e61f7bfc684bfd8f489af13bc01f05
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 17:01 |
16.08.2019 № 150
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
34 UA-2019-05-03-000463-a 03.05.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 40506248) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-19 17:38:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 79950000-8 – Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-03-000463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини І розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – копією паспорта (сторінка 1 – 6 та місце проживання).
Учасником ФОП Брановицький Олексій Володимирович не надано 6 сторінку паспорта.
2. Відповідно до частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження виконання аналогічного договору надається не менше двох копій, завірених належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаних аналогічних договорів.
Учасником ФОП Брановицький Олексій Володимирович надані частини договорів, а не договори у повному обсязі з їх додатками: до договору від 20.11.2018 №20/11 не надано додаток 1, до договору від 13.11.2018 не надано додатки 1-3, до договору від 25.01.2018 №14/Б не надано додаток 2.
Чому не відхилена тендерна пропозиція ФОП Брановицький Олексій Володимирович через її невідповідність вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-27 13:39:36
про надання пояснень
1. Щодо відсутності 6 сторінки паспорта у складі тендерної пропозиції ФОП Брановицького О. В. повідомляємо, що відповідно до розділу ІІІ наказу Міністерства внутрішніх справ України від 13.04.2012 № 320 «Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України» третя і п'ята сторінки паспорта передбачені для вклеювання в паспорт додаткових фотокарток при досягненні особою віку 25 або 45 років. На четверту та шосту сторінки паспорта вноситься запис про орган, яким здійснюється вклеювання фотокарток у паспорт, та вчиняється підпис посадової особи. Підпис скріплюється гербовою печаткою. Після перевірки фотокартка, уклеєна в паспорт, скріплюється рельєфним відбитком печатки. Враховуючи те, що ФОП Брановицький Олексій Володимирович на момент подання тендерної пропозиції не досяг 45-річного віку, сторінка 6 паспорту не повинна бути заповнена. Відповідно до п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, відсутність 6 сторінки паспорту Брановицького О. В. не впливає на підтвердження повноважень уповноваженої особи щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. 2. Щодо відсутності додатків до аналогічних договорів повідомляємо, що відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у випадку розбіжності в документах, завантажених (розміщених) на електронних майданчиках та на веб-порталі Уповноваженого органу, пріоритетною вважається інформація (ціна, перелік документів, їх зміст тощо), що розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет: http://prozorro.gov.ua. Договір від 13.11.2018 № 91-Т у повному обсязі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-05-000578-c. Договір від 25.01.2018 № 14/Б у повному обсязі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-27-000439-b. Також, слід зазначити, що згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. На підтвердження виконання аналогічних договорів, у складі тендерної пропозиції ФОП Брановицьким О. В. надано акти приймання-передачі послуг по зазначеним договорам які відповідають вартості укладених договорів. Таким чином, досвід виконання ФОП Брановицьким О. В. аналогічних договорів підтверджено.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-22 17:37:52
про надання пояснень
1. Щодо відсутності 6 сторінки паспорта у складі тендерної пропозиції ФОП Брановицького О. В. повідомляємо, що відповідно до розділу ІІІ наказу Міністерства внутрішніх справ України від 13.04.2012 № 320 «Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України» третя і п'ята сторінки паспорта передбачені для вклеювання в паспорт додаткових фотокарток при досягненні особою віку 25 або 45 років. На четверту та шосту сторінки паспорта вноситься запис про орган, яким здійснюється вклеювання фотокарток у паспорт, та вчиняється підпис посадової особи. Підпис скріплюється гербовою печаткою. Після перевірки фотокартка, уклеєна в паспорт, скріплюється рельєфним відбитком печатки.
Враховуючи те, що ФОП Брановицький Олексій Володимирович на момент подання тендерної пропозиції не досяг 45-річного віку, сторінка 6 паспорту не повинна бути заповнена.
Відповідно до п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, відсутність 6 сторінки паспорту Брановицького О. В. не впливає на підтвердження повноважень уповноваженої особи щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
2. Щодо відсутності додатків до аналогічних договорів повідомляємо, що відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у випадку розбіжності в документах, завантажених (розміщених) на електронних майданчиках та на веб-порталі Уповноваженого органу, пріоритетною вважається інформація (ціна, перелік документів, їх зміст тощо), що розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет: http://prozorro.gov.ua.
Договір від 13.11.2018 № 91-Т у повному обсязі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-05-000578-c.
Договір від 25.01.2018 № 14/Б у повному обсязі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-27-000439-b.
Також, слід зазначити, що згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору.
На підтвердження виконання аналогічних договорів, у складі тендерної пропозиції ФОП Брановицьким О. В. надано акти приймання-передачі послуг по зазначеним договорам які відповідають вартості укладених договорів.
Таким чином, досвід виконання ФОП Брановицьким О. В. аналогічних договорів підтверджено.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 зі змінами, внесеними Наказом Мінекономрозвитку від 21.03.2019 №463, в оголошенні про проведення відкритих торгів не вказано умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі, що суперечить формі оголошення про проведення відкритих торгів.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ " #2819003498 |
Переможець |
1 977 250,00
UAH
|
22 травня 2019 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2019 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2019 12:32
|
Доп. угода 2.pdf | зміни до договору |
10 липня 2019 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2019 13:35
|
Доп угода.pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2019 16:28
|
договір № 92.pdf | укладений |
04 червня 2019 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнено найменування місць і дат проведення заходів |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнено найменування місць та дати проведення заходів |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |