Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації та проведення культурно-мистецького проекту «Народна філармонія». ІІ етап.
Очікувана вартість
1 988 600,00 UAH
UA-2019-05-03-000463-a 2586b3fa68f54565b5685881d96003f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Харчев

+380967653338 kharchev@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Сергій Харчев
+380967653338
kharchev@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 23:00
Початок аукціону: 21 травня 2019 15:16
Очікувана вартість: 1 988 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 943,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 послуга
Послуги з організації та проведення культурно-мистецького проекту «Народна філармонія». ІІ етап
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, відповідно до Календарного графіку надання послуг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 червня 2019  —  08 вересня 2019
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000004 ● e3e61f7bfc684bfd8f489af13bc01f05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2019 № 150

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150

витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
34 UA-2019-05-03-000463-a 03.05.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 40506248) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-19 17:38:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 79950000-8 – Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-03-000463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини І розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – копією паспорта (сторінка 1 – 6 та місце проживання).
Учасником ФОП Брановицький Олексій Володимирович не надано 6 сторінку паспорта.
2. Відповідно до частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження виконання аналогічного договору надається не менше двох копій, завірених належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаних аналогічних договорів.
Учасником ФОП Брановицький Олексій Володимирович надані частини договорів, а не договори у повному обсязі з їх додатками: до договору від 20.11.2018 №20/11 не надано додаток 1, до договору від 13.11.2018 не надано додатки 1-3, до договору від 25.01.2018 №14/Б не надано додаток 2.
Чому не відхилена тендерна пропозиція ФОП Брановицький Олексій Володимирович через її невідповідність вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-27 13:39:36

про надання пояснень

1. Щодо відсутності 6 сторінки паспорта у складі тендерної пропозиції ФОП Брановицького О. В. повідомляємо, що відповідно до розділу ІІІ наказу Міністерства внутрішніх справ України від 13.04.2012 № 320 «Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України» третя і п'ята сторінки паспорта передбачені для вклеювання в паспорт додаткових фотокарток при досягненні особою віку 25 або 45 років. На четверту та шосту сторінки паспорта вноситься запис про орган, яким здійснюється вклеювання фотокарток у паспорт, та вчиняється підпис посадової особи. Підпис скріплюється гербовою печаткою. Після перевірки фотокартка, уклеєна в паспорт, скріплюється рельєфним відбитком печатки. Враховуючи те, що ФОП Брановицький Олексій Володимирович на момент подання тендерної пропозиції не досяг 45-річного віку, сторінка 6 паспорту не повинна бути заповнена. Відповідно до п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, відсутність 6 сторінки паспорту Брановицького О. В. не впливає на підтвердження повноважень уповноваженої особи щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. 2. Щодо відсутності додатків до аналогічних договорів повідомляємо, що відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у випадку розбіжності в документах, завантажених (розміщених) на електронних майданчиках та на веб-порталі Уповноваженого органу, пріоритетною вважається інформація (ціна, перелік документів, їх зміст тощо), що розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет: http://prozorro.gov.ua. Договір від 13.11.2018 № 91-Т у повному обсязі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-05-000578-c. Договір від 25.01.2018 № 14/Б у повному обсязі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-27-000439-b. Також, слід зазначити, що згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. На підтвердження виконання аналогічних договорів, у складі тендерної пропозиції ФОП Брановицьким О. В. надано акти приймання-передачі послуг по зазначеним договорам які відповідають вартості укладених договорів. Таким чином, досвід виконання ФОП Брановицьким О. В. аналогічних договорів підтверджено.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-22 17:37:52

про надання пояснень

1. Щодо відсутності 6 сторінки паспорта у складі тендерної пропозиції ФОП Брановицького О. В. повідомляємо, що відповідно до розділу ІІІ наказу Міністерства внутрішніх справ України від 13.04.2012 № 320 «Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України» третя і п'ята сторінки паспорта передбачені для вклеювання в паспорт додаткових фотокарток при досягненні особою віку 25 або 45 років. На четверту та шосту сторінки паспорта вноситься запис про орган, яким здійснюється вклеювання фотокарток у паспорт, та вчиняється підпис посадової особи. Підпис скріплюється гербовою печаткою. Після перевірки фотокартка, уклеєна в паспорт, скріплюється рельєфним відбитком печатки.
Враховуючи те, що ФОП Брановицький Олексій Володимирович на момент подання тендерної пропозиції не досяг 45-річного віку, сторінка 6 паспорту не повинна бути заповнена.
Відповідно до п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, відсутність 6 сторінки паспорту Брановицького О. В. не впливає на підтвердження повноважень уповноваженої особи щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.

2. Щодо відсутності додатків до аналогічних договорів повідомляємо, що відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у випадку розбіжності в документах, завантажених (розміщених) на електронних майданчиках та на веб-порталі Уповноваженого органу, пріоритетною вважається інформація (ціна, перелік документів, їх зміст тощо), що розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет: http://prozorro.gov.ua.
Договір від 13.11.2018 № 91-Т у повному обсязі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-05-000578-c.
Договір від 25.01.2018 № 14/Б у повному обсязі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-27-000439-b.
Також, слід зазначити, що згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору.
На підтвердження виконання аналогічних договорів, у складі тендерної пропозиції ФОП Брановицьким О. В. надано акти приймання-передачі послуг по зазначеним договорам які відповідають вартості укладених договорів.
Таким чином, досвід виконання ФОП Брановицьким О. В. аналогічних договорів підтверджено.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 зі змінами, внесеними Наказом Мінекономрозвитку від 21.03.2019 №463, в оголошенні про проведення відкритих торгів не вказано умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі, що суперечить формі оголошення про проведення відкритих торгів.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ " 1 987 200,00
UAH
1 977 250,00
UAH
Документи
ФОП "ЗАВАДСЬКА ТЕТЯНА ПЕТРІВНА" 1 988 000,00
UAH
1 978 057,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 18:39
Електронний підпис
20 травня 2019 18:37
Штатний розклад.pdf
20 травня 2019 18:37
Фінансовий звіт.pdf
20 травня 2019 18:37
Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2019 18:37
Субпідрядники.pdf
20 травня 2019 18:37
Проект договору.pdf
20 травня 2019 18:37
Порівняльна табл.pdf
20 травня 2019 18:37
Паспорт,код.pdf
20 травня 2019 18:37
Наявність персоналу.pdf
20 травня 2019 18:37
Наявність обладнання.pdf
20 травня 2019 18:37
Кошторис.pdf
20 травня 2019 18:37
Досвід персонал.pdf
20 травня 2019 18:37
Досвід виконання.pdf
20 травня 2019 18:37
Довідки ПриватБанк.pdf
20 травня 2019 18:37
Довідка по статут.pdf
20 травня 2019 18:37
Відгуки.pdf
20 травня 2019 18:37
Витяг 16.05.2019.pdf
20 травня 2019 18:37
ВИТЯГ -з Єдин. подат.pdf
20 травня 2019 18:37
ВИПИСКА 02.04.18.pdf
20 травня 2019 18:37
14 Довідки стаття 17.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 17:39
Електронний підпис
20 травня 2019 17:37
Doc - 20.05.2019 - 13-59.pdf
20 травня 2019 17:37
паспорт ФОП.pdf
20 травня 2019 17:37
Витяги.pdf
20 травня 2019 17:37
свідоцтво.pdf
20 травня 2019 17:37
Витяг.pdf
20 травня 2019 17:37
банк.pdf
20 травня 2019 17:37
Приват.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "

ФОП "ЗАВАДСЬКА ТЕТЯНА ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#2819003498
Переможець 1 977 250,00
UAH
22 травня 2019 10:35

Документи

22 травня 2019 10:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#2819003498
1 977 250,00
UAH
Документи

Документи

22 травня 2019 10:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 12:36
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2019 12:32
Доп. угода 2.pdf зміни до договору
10 липня 2019 12:30
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 13:35
Доп угода.pdf зміни до договору
27 червня 2019 13:34
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 16:28
договір № 92.pdf укладений
04 червня 2019 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнено найменування місць і дат проведення заходів
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнено найменування місць та дати проведення заходів
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 977 250,00
UAH