Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади - за кодом CPV ДК 021:2015 - 39710000-2 (Побутова техніка
Очікувана вартість
398 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000370-b 0b390a05292c4385a3b4950fb00c16d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жила Володимир Олександрович

380444508259 sddi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський дитячий будинок - інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188760
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51
Контактна особа: Жила Володимир Олександрович
380444508259
sddi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 12:00
Очікувана вартість: 398 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

06 травня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 14:33
Додаток 4 зміни новий.docx
03 травня 2019 12:29
ДОГОВІР ПРОЕКТ ТОВАРИ.doc
03 травня 2019 12:28
Додаток 1.docx
03 травня 2019 12:27
Додаток 2.docx
03 травня 2019 12:26
Додаток 3.docx
03 травня 2019 12:26
ТД.docx
06 травня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 14:33
Додаток 4 зміни новий.docx
03 травня 2019 12:27
Додаток 4 зміни.docx
03 травня 2019 12:29
ДОГОВІР ПРОЕКТ ТОВАРИ.doc
03 травня 2019 12:28
Додаток 1.docx
03 травня 2019 12:27
Додаток 2.docx
03 травня 2019 12:26
Додаток 3.docx
03 травня 2019 12:26
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монтаж
Дата подання: 06 травня 2019 10:51
Дата відповіді: 06 травня 2019 11:23
Доброго дня ! Чи передбачається монтаж обладнання ? Чи тільки поставка ?
Відповідь: Доброго дня. Читайте уважно технічне завдання. Монтаж тільки по 1 лоту

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-03-000370-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3208106017
Дата подання: 27 травня 2019 08:44
Щодо невідповідності!
Шановний замовнику!! просимо звернути увагу на те що участником "ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТЛОТЕХНІКА"" не виконані всі вимоги до предмету закупівлі. А саме немає гарантійного листа що підтверджує що Товар, що пропонується учасником, є оригінальним та новим, дата виробництва повинна бути не раніше 2018 року випуску;. Не має листа в якому б було вказано що товар не зашкоджує довкіллю. Не має листа що б підтверджував що товар буде постачатись у присутності представника Постачальника. Також запропонований товар не повністью відповідає технічним і якістним вимогам вказаним у додатку 4. (Яскравість - замість 2700 Лм запропоновано світильник з 2550 Лм, розмір інший, напруга и тд.) Виходячи с цього вважаємо задоцільне дискваліфікувати участника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 12:32
Дякуємо за Вашу пильність. Ваші зауваження прийняті до розгляду.
Номер вимоги: UA-2019-05-03-000370-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТЛОТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:30082606
Дата подання: 27 травня 2019 14:17
Оскарження
Шановний замовнику! Просимо звернути увагу на те, що в документації ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ ніде не вказано конкретне маркування запропонованого товару, нема паспортів з описом товару. Тому, якщо ця пропозиція буде акцептована на його користь, то складеться враження, що цей тендер був попередньо домовленний.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2019 15:39
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4).
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена:
- заповненої учасником в повному обсязі Таблиць 1-3 відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації (Додаток 4);

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Холодильна камера, морозильний ларь, мікрохвильова піч, електричні та індукційні плити, пральні машини;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 258 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 290,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 травня 2019 14:23
Закінчення: 21 травня 2019 14:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16 шт
Лот 1 – Холодильна камера, морозильний ларь, мікрохвильова піч, електричні та індукційні плити, пральні машини;
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, вул. Котельникова 51
Дата доставки: 27 травня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 травня 2019 19:26
Дата відповіді: 06 травня 2019 09:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Уважно читайте технічне завдання, в ньому все зазначено.2. У разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. 2. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни. 3. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. 4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 5. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. 6. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. 7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Поставка товарів
Дата подання: 06 травня 2019 12:30
Дата відповіді: 06 травня 2019 12:39
Доброго дня! В договорі зазначено, що поставка товару здійснюється партіями. Для прорахунку доставки уточніть, будь ласка, яку кількість партій Ви плануєте? Дякуємо!!
Відповідь: Доброго дня. 3-4 партії

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КІЄНКО Р. В. 257 900,00
UAH з ПДВ
257 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Комерційна Фірма Сталь-Трейд ЛТД" 258 000,00
UAH з ПДВ
258 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 09:53
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2019 12:31
Електронний підпис
15 травня 2019 12:29
whirlpool akm 330ix - паспорт.pdf
15 травня 2019 12:29
SAMSUNG ME83KRW-1BW - Паспорт.pdf
15 травня 2019 12:29
Elenberg_тех.pdf
15 травня 2019 12:29
CANDY CI 640 C паспорт.pdf
15 травня 2019 12:29
Beko паспорт.pdf
15 травня 2019 12:29
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2019 12:29
Таблиця 1.pdf
15 травня 2019 12:29
Паспорт MM 113 S.pdf
15 травня 2019 12:29
Паспорт КХН 6.61 (100 ММ).pdf
15 травня 2019 12:29
Паспорт Кієнко Р.В..pdf
15 травня 2019 12:29
Контактна_інформація.pdf
15 травня 2019 12:29
ДОГОВІР ПРОЕКТ ТОВАРИ.pdf
15 травня 2019 12:28
Витяг ФОП Кієнко Р.В..pdf

Публічні документи

18 травня 2019 21:01
ЗАВIРЕНИЙ_СТАТУТ.pdf
18 травня 2019 21:01
цінова1.pdf
18 травня 2019 21:01
техн.pdf
18 травня 2019 21:01
14.pdf
18 травня 2019 21:01
гарантійний ремонт.pdf
18 травня 2019 21:01
13.pdf
18 травня 2019 21:01
поодження з договором.pdf
18 травня 2019 21:01
ДОГОВІР ПРОЕКТ ТОВАРИ.pdf
18 травня 2019 21:01
15.pdf
18 травня 2019 21:01
про рік випуску.pdf
18 травня 2019 21:01
відповідність.pdf
18 травня 2019 21:01
довкілля.pdf
18 травня 2019 21:01
поставка.pdf
18 травня 2019 21:01
гарантія 2.pdf
18 травня 2019 21:01
працівники.pdf
18 травня 2019 21:01
виписка_EДРПОУ.pdf
18 травня 2019 21:01
матеріально техніна.pdf
18 травня 2019 21:01
витяг_eдрпоу.pdf
18 травня 2019 21:01
монтаж.pdf
18 травня 2019 21:01
ПДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КІЄНКО Р. В.

ТОВ "Комерційна Фірма Сталь-Трейд ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КІЄНКО Р. В.
#3219714033
Переможець 257 900,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 09:56

Документи

27 травня 2019 09:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КІЄНКО Р. В.
#3219714033
257 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 09:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 15:25
Додат.уг№1.pdf зміни до договору
13 червня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 10:43
Договір №63.pdf укладений
07 червня 2019 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML