Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров'я
Очікувана вартість
771 000,00 UAH
UA-2019-05-02-001572-a bb6ed74d2ed741209c29e6a5c5443b34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Шаповалова

+380663739450 uszn@pokrovsk-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25953161
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, вул. Поштова, 22
Контактна особа: Валентина Шаповалова
+380663739450
uszn@pokrovsk-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 травня 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 18:32
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 18:32
Початок аукціону: 24 травня 2019 12:02
Очікувана вартість: 771 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 855,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23130 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров'я учасників ООС (АТО): учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій, які перебувають на обліку в Управлінні соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
514 чоловік
Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров'я
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м.Покровськ ,територія Донецької області , за винятком зон бойових дій та військових конфліктів, районів проведення АТО, територій на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження., вул. Поштова, буд.22,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 66512000-2 — Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 18:02
Тендерна документація.pdf
16 травня 2019 18:02
Додаток 8.pdf
16 травня 2019 18:02
Додаток 2.pdf
16 травня 2019 18:02
Додаток 1.pdf
16 травня 2019 18:02
Перелік змін до тендерної документації.pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_3._АТО..pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_4..pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_5_АТО..pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_6_АТО..pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_7_АТО..pdf
16 травня 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 18:02
Тендерна документація.pdf
02 травня 2019 16:45
1_ТД_СТРАХУВАННЯ_АТО..pdf
16 травня 2019 18:02
Додаток 8.pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_8_АТО..pdf
16 травня 2019 18:02
Додаток 2.pdf
02 травня 2019 16:45
Додаток 2 АТО..pdf
16 травня 2019 18:02
Додаток 1.pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_1_АТО..pdf
16 травня 2019 18:02
Перелік змін до тендерної документації.pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_3._АТО..pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_4..pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_5_АТО..pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_6_АТО..pdf
02 травня 2019 16:45
ДОДАТОК_7_АТО..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк поставки товарів
Дата подання: 09 травня 2019 12:38
Дата відповіді: 13 травня 2019 11:32
В ТД вказано Строк поставки товарів - травень грудень 2019. Тендер оголошено 02.05.2019, аукціон має відбутися 20.05.2019. Строк розгляду тендерної пропозиції від 5 до 20 робочих днів. А також, згідно законодавства з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, надання послуг фізично неможливо в період травень грудень 2019.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Плануємо внесення змін до тендерної документації, будьласка слідкуйте за закупівлею.
Про залучення субпідрядників та документи щодо захисту довкілля
Дата подання: 09 травня 2019 12:42
Дата відповіді: 13 травня 2019 11:37
В Розділі 3 п. 1 ТД є перелік файлів для завантаження Учасником в складі тендерної пропозиції: - інформацією про залучення/не залучення субпідрядника (субпідрядників) відповідно до пункту 7 розділу 3 тендерної документації; Згідно пункту 7 розділу 3 тендерної документації вказано, що залучення субпідрядника "Не передбачено (для послуг). Виходячи з цього, чи потрібно надавати інформацію про залучення/не залучення субпідрядника (субпідрядників)? В Розділі 3 п. 6 ТД є: Вимоги Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: послуги, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства (надати довідку в довільній формі в електронному вигляді) та документальне підтвердження, а саме: - будь-який документ, який на думку Учасника, підтверджує застосування заходів із захисту довкілля. Згідно тендерній практиці Страховик надає Довідку про захист довкілля, але в даному випадку, крім Довідки, необхідно надати ще документальне підтвердження застосування заходів. Підкажіть, які документи, наприклад, повинен надати Учасник-Страховик для цього підтвердження? Відповідь:
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) надати довідку
2) будя-який документ, який на думку учасника підтверджує застосування заходів із захисту довкілля
Щодо Повіреної організації
Дата подання: 09 травня 2019 12:45
Дата відповіді: 13 травня 2019 11:41
В Додатку 1 Інша інформація потрібно надати документи про Повірену організацію Учасника, персонал Повіреної організації, наявність договорів Повіреної організації, а саме: - наявність Повіреної організації Учасника, згідно Технічних вимог Замовника Додатку № 2 до Тендерної документації (фактична адреса, досвід роботи, режим роботи, телефонні лінії тощо); - наявність персоналу Повіреної організації відповідної кваліфікації (з медичною освітою); - наявність чинних договорів Повіреної організації Учасника з медичними закладами визначеними Замовником в пункті 3.1.1. Додатку № 2 до Тендерної документації та копії цих чинних договорів; та в Додатку 2 Технічне завдання вказана інформація про діяльність Повіреного та Асистуючу службу Повіреного: 3.1. Організація медичної допомоги, медичних послуг, контроль їх якості та супровід застрахованих осіб в м. Київ та на всій території України здійснюється Повіреною юридичною особою Учасника, що згідно з Законом України «Про страхування» діє у якості агента страхової компанії, з власною асистуючою службою розташованою в м. Київ (надалі – Повірений); 3.1.1. Повірений виконує роботи, пов’язані з організацією надання послуг застрахованим особам відповідно до умов договорів страхування, укладених Довірителем (Учасником), здійснює страхові виплати та страхові відшкодування на підставі укладених договорів з медичними закладами про надання медичних послуг застрахованим особам, в т. ч. з Покровською центральною районною лікарнею та Покровською міською Лікарнею. 3.1.2. Асистуюча служба Повіреного (асистанс, консультаційно-диспетчерський центр) передбачає: - роботу в цілодобовому режимі без вихідних. Лікарі-координатори мають приймати цілодобово звернення застрахованої особи з будь-якого приводу. Часові обмеження звернення до Лікаря-координатора з окремих питань мають бути відсутніми; - наявність багатоканальної телефонної лінії, що є безкоштовною для дзвінків по всій території України; - наявність технічних можливостей позачергових звернень застрахованих осіб в екстрених випадках; - наявність спеціалізованого програмного забезпечення, яке дозволяє реєструвати та вести страхові випадки по добровільному медичному страхуванню в режимі реального часу, проводити моніторинг організації надання медичної допомоги з моменту звернення застрахованої особи до закінчення лікування, постійно контролювати якість наданих медичних послуг під час лікувально-діагностичного процесу та автоматично формувати звітність по понесених збитках, або іншу статистичну звітність; - прийняття звернень застрахованих осіб виключно персоналом з медичною освітою та досвідом роботи в медичних закладах та асистуючою службою Повіреного. - можливість надання окремого лікаря-куратора для обслуговування застрахованих осіб Замовника. 3.3. Механізм обслуговування застрахованих осіб передбачає ініціативне звернення застрахованої особи до асистуючої служби Повіреного. 3.4. Надання медичних послуг застрахованим особам та забезпечення застрахованих осіб медикаментами та засобами медичного призначення здійснюється медичними закладами та аптеками з якими Повіреним укладено відповідні прямі договори на всій території України (в тому числі всі міста обласного значення, крім тимчасово окупованої території (визначеної чинним законодавством України). Якщо у Страховика наявна власна асистуюча служба для організації медичної допомоги та наявні чинні договори Страховика з медичними закладами, чи потрібно подавати інформацію про Повірену організацію, що діє у якості агента страхової компанії? Або, що мається на увазі під Повіреною організацією в тендерній документації? Чи не буде вважатися помилкою згідно цих вимог подання інформації про власний асистанс, його персонал та чинні договори? Чи можливе внесення змін в ТД в понятті Повірена організація з метою не виключення власного асистансу для надання медичної допомоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Плануємо внесення змін до тендерної документації, стежте за закупівлею.
Питання по Додаткам в тендерній документації
Дата подання: 09 травня 2019 12:48
Дата відповіді: 13 травня 2019 11:47
В Розділі 3 ТД є перелік файлів для завантаження Учасником в складі тендерної пропозиції: - заповнений реєстр документів, наданих у складі пропозиції – згідно форми Додатку 6 до цієї тендерної документації; - документи які повинен надати учасник-переможець у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір – згідно Додатку 7; При цьому: - форма реєстру документів надається в Додатку 7, а не в Додатку 6. В Додатку 6 Лист-згода на обробку персональних даних, який в ТД взагалі не згадується як документ. - документи, які повинен надати учасник-переможець, вказані в Додатку 8, а не в Додатку 7. 1) Просимо впорядкувати Додатки та їх зміст в ТД. 2) Лист-згода на обробку персональних даних подається від імені Керівника чи Страховика-юридичної особи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Планується внесення змін до тендерної документації,враховуючи зауваження, слідкуйте з закупівлею
2)Листи-згоди на здійснення обробки персональних данних надаються посадовою особою або представником учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами торгів
Щодо чинних договорів з медичними закладами
Дата подання: 09 травня 2019 12:50
Дата відповіді: 13 травня 2019 11:50
Згідно пункту 2 Додатку 1 Інша інформація необхідно надати довідку про: - наявність чинних договорів Повіреної організації Учасника з медичними закладами визначеними Замовником в пункті 3.1.1. Додатку № 2 до Тендерної документації та копії цих чинних договорів; 3.1.1. Повірений виконує роботи, пов’язані з організацією надання послуг застрахованим особам відповідно до умов договорів страхування, укладених Довірителем (Учасником), здійснює страхові виплати та страхові відшкодування на підставі укладених договорів з медичними закладами про надання медичних послуг застрахованим особам, в т. ч. з Покровською центральною районною лікарнею та Покровською міською Лікарнею. Надайте, будь ласка, пояснення щодо копій цих чинних договорів. По перше, мається на увазі лише договори з Покровською центральною районною лікарнею та Покровською міською Лікарнею? По-друге, у зв'язку з реорганізацією Покровської міської Лікарні, на данний момент нема можливості укладати договори про обслуговування з даною лікарнею. Чи буде враховуватись цей факт при розгляді тендерної пропозиції, чи можливо Учаснику надати по даному пункту пояснення замість копії договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Слідкуйте за закупівлею,планується внесення змін до тендерної документації
Питання по остаточній тендерній пропозиції
Дата подання: 09 травня 2019 12:56
Дата відповіді: 13 травня 2019 12:01
В ТД Розділ 3 п. 1 в переліку файлів для завантаження в складі тендерної пропозиції Учасника вказана "тендерна пропозиція згідно форми Додатку 4", при цьому, в самому Додатку 4 вказано, що "Увага!!!! Дана форма пропозиції подається переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір". Просимо уточнити, цей додаток подається Учасником на етапі підготовки тендерної пропозиції, чи, все ж таки, тільки Переможцем? Згідно Додатку 8 п. 4 Учасник-переможець повинен надати остаточну тендерну пропозицію, складену за формою Додатку 1 до тендерної документації, при цьому форма остаточної тендерної пропозиції викладена в Додатку 4 ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Заповнена форма тендерної пропозиції подається учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції до кінця строку подання тендерної пропозиції. Переможець за результатом аукціону також викладає в електронній системі закупівель форму тендерної пропозиції, якщо попередня ціна в результаті проведенного аукціону була зменшена.
Щодо таблиць в Технічному завданні
Дата подання: 09 травня 2019 12:58
Дата відповіді: 13 травня 2019 12:03
В Додатку 2 Технічне завдання вказані Таблиці 1 Програма страхування та Таблиця 2 Перелік медичних закладів, а саме: 2.1. Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я згідно вимог до предмету закупівлі визначених таблицею 1 Програм страхування та таблицею 2 Перелік медичних закладів у розрізі регіонів, із зазначенням класу цінової категорії та виду обслуговування, у яких здійснюватиметься обслуговування застрахованих осіб по всій територій України, в т. ч. території Донецької та Луганської областей, що підконтрольні Україні, окрім АР Крим. 3.6. Перелік сервісних медичних закладів, у яких здійснюватиметься обслуговування застрахованих осіб, який в подальшому стане невід’ємною частиною договору страхування, повинен бути складений у розрізі регіонів, із зазначенням класу, визначених у таблиці 2 Додатку 1 до Технічного завдання. Додаток 1 до технічного завдання містить таблицю без нумерації Програма медичного страхування та Умовні позначення. Де знаходиться Таблиця 2, згадувана в п. 2.1. та 3.6. Додатку 2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Слідкуйте за закупівлею, бо планується внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ» 767 145,00
UAH
767 145,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА" 769 972,00
UAH
769 972,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 12:25
Електронний підпис
14 червня 2019 11:59
Довідка ДФС.pdf
13 червня 2019 17:36
Довідка МВС.pdf
13 червня 2019 17:36
Довідка про корупцію.pdf
23 травня 2019 17:01
Електронний підпис
23 травня 2019 15:50
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
23 травня 2019 15:50
Свідотство ФУ.PDF.rar
23 травня 2019 15:50
Альфа 4.rar
23 травня 2019 15:50
Альфа 2.rar
23 травня 2019 15:50
Альфа 1.rar
23 травня 2019 15:50
Альфа 3.rar
23 травня 2019 15:50
Альфа 5.rar

Публічні документи

22 травня 2019 09:44
Електронний підпис
21 травня 2019 10:16
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ»

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ»
#30968986
Переможець 767 145,00
UAH
10 червня 2019 15:34

Документи

10 червня 2019 15:34
Електронний підпис
29 травня 2019 16:10
Електронний підпис
29 травня 2019 16:07
Скан.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ»
#30968986
767 145,00
UAH
Документи

Документи

10 червня 2019 15:34
Електронний підпис
29 травня 2019 16:10
Електронний підпис
29 травня 2019 16:07
Скан.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 16:20
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 16:17
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 18:10
Додаткова угода.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 17:53
Додатки.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 17:53
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 15:18
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
04 липня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 19:49
1ДОГОВІР страхування 072.1508077.214.pdf укладений
01 липня 2019 19:47
1ДУ 1_072.1508077.214.pdf укладений
01 липня 2019 19:47
Додатки.pdf укладений
01 липня 2019 19:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 13 "Підписи сторін" в частині банківських реквізитів Страхувальника викласти у наступній редакції: " Код ЄДРПОУ 25953161, МФО 820172, р/р 35415080051736 в ДКСУ м. Київ".
Номер договору про закупівлю: 072.1508077.214
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму страхового платежу на 1 застраховану особу у Договорі 072.1508077.214 добровільного медичного страхування(безперервного страхування здоров`я) від 27.06.2019 з 1492,50 грн. до 1043,00 грн. без ПДВ. Внести зміни до Додатків №1,№2,№3
Номер договору про закупівлю: 072.1508077.214
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 2.5 Розділу 2 "Страхова сума.Страховий тариф. Страховий платіж і строки його сплати" Договору № 072.1508077.214 добровільного медичного страхування(безперервного страхування здоров`я) від 27.06.2019 року та викласти у новій редакції: "Загальний страховий платіж за цим Договором визначається, як сума страхових платежів за період дії цього договору і складає 315135,00грн.(Триста п`ятнадцять тисяч сто тридцять п`ять гривень 00 копійок ) без ПДВ"
Номер договору про закупівлю: 072.1508077.214
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 315 135,00
UAH