Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічногообладнання ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 50420000-5 (Сервісне технічне обслуговування магнітнорезонансного томографа VANTAGE TITAN 3T).
Очікувана вартість
144 480,00 UAH
UA-2019-05-02-001430-a df938ca1310b4fbf86907f260dcf377b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Копач

+380442815807 tiraok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичне управління Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000002
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11
Контактна особа: Інна Копач
+380442815807
tiraok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
"1. Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:

4) якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;"
14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі
(посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
1) Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами і доповненнями).
2) Інформація щодо проведених процедур закупівель, розміщено в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-002817-b, UA-2019-02-19-002010-b).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 травня 2019 16:15
Оскарження наміру укласти договір: 13 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі



Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Лот№1 Сервісне технічне обслуговування магнітнорезонансного томографа VANTAGE TITAN 3T
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Тендерна документація

02 травня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНМЕД УКРАЇНА"
#40914654
Переможець 144 480,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:15

Документи

02 травня 2019 16:15
Електронний підпис
02 травня 2019 16:15
Повідомлення .doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 16:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНМЕД УКРАЇНА"
#40914654
144 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 16:15
Електронний підпис
02 травня 2019 16:15
Повідомлення .doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 16:27
ДУ_982-2019_1.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 16:27
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 12:53
371-2019 т.pdf укладений
15 травня 2019 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 371-2019 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 982-2019 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 108 360,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 060,00 UAH)