Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля робіт по завершенню проектних робіт по зовнішнім інженерним мережам по об'єкту: "Реконструкція з розширенням будівлі Центру термічних уражень, реконструктивно-відновлювальної та пластичної хірургії Київської міської клінічної лікарні №2 на вул. Краківській, 13 в Дніпровському районі" стадія "Проект"
Очікувана вартість
1 319 826,92 UAH
UA-2019-05-02-000602-b a5903528ca1c43d394e252437549c1b8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля робіт по завершенню проектних робіт по зовнішнім інженерним мережам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля робіт по завершенню проектних робіт по зовнішнім інженерним мережам по об'єкту: "Реконструкція з розширенням будівлі Центру термічних уражень, реконструктивно-відновлювальної та пластичної хірургії Київської міської клінічної лікарні №2 на вул. Краківській, 13 в Дніпровському районі" стадія "Проект"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. Івана Франка, 12 а, літ."Б"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

02 травня 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПВЦ "СЕРВІТ"
#39074813/390748126591
Переможець 1 319 826,92
UAH з ПДВ
02 травня 2019 14:47

Документи

02 травня 2019 14:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 17:25
ДУ №2 до Дог.172_19-73.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 17:25
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 09:41
ДУ №1 до Дог.172_19-73.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 09:39
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 14:57
172_19-73 ТОВ Сервіт.pdf укладений
02 травня 2019 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №172/19-73
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до Договору №172/19-73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №172/19-73
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 899 726,01
UAH (в тому числі ПДВ 149 954,33 UAH)