Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
тест-смужки для контролю рівня глюкози крові та ацетону в сечі
Очікувана вартість
25 420,00 UAH
UA-2019-05-02-000189-a ● 7f0efdaeae9c43e1b741cbdce57d9708
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Мукачева" |
Код ЄДРПОУ: | 40390032 |
Вебсайт: | https://www.cpmsd-mukachevo.com |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 29 |
Контактна особа: |
Tetyana Tyahur +380950876387 tatiana1.tiagur@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2019 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 25 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штука
Тест-смужки для глюкометра On-Call Plus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Грушевського, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
2000 штука
Тест-смужки для контролю ацетону сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Грушевського, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2019 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2019 10:25 |
Додаток 3.doc | |
02 травня 2019 10:25 |
ТД.doc | |
02 травня 2019 10:25 |
Додаток 8.docx | |
02 травня 2019 10:25 |
Додаток 6.docx | |
02 травня 2019 10:25 |
Додаток 7.docx | |
02 травня 2019 10:25 |
Додаток 2.docx | |
02 травня 2019 10:25 |
Додаток 4.docx | |
02 травня 2019 10:25 |
Додаток 5.docx | |
02 травня 2019 10:25 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 03 травня 2019 15:17
Дата відповіді: 07 травня 2019 12:15
Технічне завдання вашої ТД містить наступну вимогу: В разі якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні товари до тих товарів, що є предметом закупівлі , учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно додатково надати копію заключного звіту про проведення дослідження з оцінки еквівалентності даних вироби медичного призначення та/або іншого документу який відображає однакові параметри товарів виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.
Прошу назвати орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров"я може надати заключний звіт. в підтвердження еквівалентності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На Ваше звернення пояснюємо наступне: Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупвлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII передбачено право Замовника у тендерній документації встановити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зміст вимоги щодо підтвердження еквівалентності товару полягає в наступному:
Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. Учасник надає інформацію про характеристики запропонованого товару та особливості застосування, інструкцію з використання, Декларацію про відповідність (сертифікат відповідності), авторизаційний лист, сертифікат аналізу або інший документ виробника.
Частиною першою статті 11 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов'язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону (особливості перехідних періодів застосування технічних регламентів). Статтею 28 Закону встановлено, що у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність.
Відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 N 754, введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цих технічних регламентів.
Згідно з Переліком сфер діяльності, в яких центральні органи виконавчої влади здійснюють функції технічного регулювання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. N 1057, МОЗ здійснює функції технічного регулювання у сфері охорони здоров'я, створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів та медичних виробів (у тому числі медичних виробів; медичних виробів для діагностики in vitro; активних медичних виробів, які імплантують; лікарських засобів; косметичної продукції; тютюнових виробів).
Пунктом 17 Технічного регламенту передбачено, що виробник або його уповноважений представник можуть звертатися за власним вибором до будь-якого органу з оцінки відповідності, який може виконувати необхідні процедури оцінки відповідності згідно із сферою призначення такого органу.
Таким чином, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та про спосіб підтвердження відповідності пропозиції учасника таким характеристикам відповідає чинному законодавству про публічні закупівлі і не містять дискримінаційних вимог.
Дякуємо за взаєморозуміння.
На Ваше звернення пояснюємо наступне: Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупвлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII передбачено право Замовника у тендерній документації встановити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зміст вимоги щодо підтвердження еквівалентності товару полягає в наступному:
Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. Учасник надає інформацію про характеристики запропонованого товару та особливості застосування, інструкцію з використання, Декларацію про відповідність (сертифікат відповідності), авторизаційний лист, сертифікат аналізу або інший документ виробника.
Частиною першою статті 11 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов'язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону (особливості перехідних періодів застосування технічних регламентів). Статтею 28 Закону встановлено, що у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність.
Відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 N 754, введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цих технічних регламентів.
Згідно з Переліком сфер діяльності, в яких центральні органи виконавчої влади здійснюють функції технічного регулювання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. N 1057, МОЗ здійснює функції технічного регулювання у сфері охорони здоров'я, створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів та медичних виробів (у тому числі медичних виробів; медичних виробів для діагностики in vitro; активних медичних виробів, які імплантують; лікарських засобів; косметичної продукції; тютюнових виробів).
Пунктом 17 Технічного регламенту передбачено, що виробник або його уповноважений представник можуть звертатися за власним вибором до будь-якого органу з оцінки відповідності, який може виконувати необхідні процедури оцінки відповідності згідно із сферою призначення такого органу.
Таким чином, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та про спосіб підтвердження відповідності пропозиції учасника таким характеристикам відповідає чинному законодавству про публічні закупівлі і не містять дискримінаційних вимог.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА #2937220823 |
Переможець |
24 960,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2019 08:46
|
1.jpeg | укладений |
05 червня 2019 08:45
|
2.jpeg | укладений |
05 червня 2019 08:45
|
3.jpeg | укладений |
05 червня 2019 08:45
|
4.jpeg | укладений |
05 червня 2019 08:45
|
5.jpeg | укладений |
05 червня 2019 08:44
|
дод.jpeg | укладений |
05 червня 2019 08:44
|