Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 230901 Красилів /Н-03/ через Каламаринку км 6+072 - км 7+072
Current average repair of the public road network of local value O 230901 Krasyliv /N-03/ through Kalamarynku km 6+072 - km 7+072
Очікувана вартість
4 579 574,00 UAH
UA-2019-04-26-001974-a 14f05bcedaed4f5e81d5739ac3ae84f3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Контактна особа: Вінський Станіслав Вікентійович
+380673830251
dp_sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: “Local highway service”
National ID: 41792792
Contact point: Vinsky Stanislav Vikentyievich
+380673830251
dp_sad@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 12:05
Очікувана вартість: 4 579 574,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 898,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 26 квітня 2019 16:45
Enquiries until: 18 травня 2019 10:00
Complaints submission until: до 24 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 травня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 4 579 574 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 898 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 230901 Красилів /Н-03/ через Каламаринку км 6+072 - км 7+072
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, О 230901 Красилів /Н-03/ через Каламаринку км 6+072 - км 7+072
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public road network of local value O 230901 Krasyliv /N-03/ through Kalamarynku km 6+072 - km 7+072
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 20 жовтня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 травня 2019 15:36
Електронний цифровий підпис
15 травня 2019 15:17
ТД із змінами 15.05.doc
15 травня 2019 15:17
Таблиця змін 15.05.doc
15 травня 2019 15:17
ДОДАТОК 6 із змінами.docx
15 травня 2019 15:16
ДОДАТОК 5 із змінами.docx
15 травня 2019 15:16
ДОДАТОК 4 із змінами.docx
15 травня 2019 15:16
ДОДАТОК 3 із змінами.docx
15 травня 2019 15:16
ДОДАТОК 2 із змінами.docx
15 травня 2019 15:16
ДОДАТОК 1 із змінами.docx
06 травня 2019 10:49
ТД із змінами.PDF
06 травня 2019 10:49
таблиця змін.PDF
26 квітня 2019 16:45
ТЗ Красилів Н-03.PDF
26 квітня 2019 16:45
ТД Красилів Н-03.PDF
26 квітня 2019 16:45
ДОДАТКИ.PDF
26 квітня 2019 16:45
Договір Красилів Н-03.PDF
15 травня 2019 15:36
Електронний цифровий підпис
06 травня 2019 10:57
Електронний цифровий підпис
26 квітня 2019 16:57
Електронний цифровий підпис
15 травня 2019 15:17
ТД із змінами 15.05.doc
15 травня 2019 15:17
Таблиця змін 15.05.doc
15 травня 2019 15:17
ДОДАТОК 6 із змінами.docx
15 травня 2019 15:16
ДОДАТОК 5 із змінами.docx
15 травня 2019 15:16
ДОДАТОК 4 із змінами.docx
15 травня 2019 15:16
ДОДАТОК 3 із змінами.docx
15 травня 2019 15:16
ДОДАТОК 2 із змінами.docx
15 травня 2019 15:16
ДОДАТОК 1 із змінами.docx
06 травня 2019 10:49
ТД із змінами.PDF
06 травня 2019 10:49
таблиця змін.PDF
26 квітня 2019 16:45
ТЗ Красилів Н-03.PDF
26 квітня 2019 16:45
ТД Красилів Н-03.PDF
26 квітня 2019 16:45
ДОДАТКИ.PDF
26 квітня 2019 16:45
Договір Красилів Н-03.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000065 ● 7092ae140b714e488a8ba307fa5f2d4e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-11 15:54:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.05.2019 № 19

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 10.05.2019 № 19
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п 31
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-04-26-001974-a

дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

26.04.2019

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі висновку органу державного фінансового контролю, керуючись ч. 2 ст. 23 Закону рішенням тендерного комітету, внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу.

2019-05-16 15:49:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба місцевих автодоріг, 41792792, Україна, місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 230901 Красилів /Н-03/ через Каламаринку км 6+072 - км 7+072, 4579574UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 14f05bcedaed4f5e81d5739ac3ae84f3, 2019-04-26
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: Визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Служба місцевих автодоріг» (далі – Замовник) від 26.04.2019 № 21, зміни до тендерної документації, затверджені рішенням тендерного комітету від 06.05.2019 № 43. Під час моніторингу встановлено, що тендерна документація (зі змінами) не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що порушує вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. При цьому, Законом встановлено окремо обов’язок Замовника розмістити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення процедури закупівлі (абзац 7 частини другої статті 21 Закону) та в тендерній документації (пункт 13 частини другої статті 22 Закону). Крім того, в порушення вимог частини третьої статті 17 Закону Додаток 5 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження інформації, визначеної у пункті 2 та 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: Визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Служба місцевих автодоріг» (далі – Замовник) від 26.04.2019 № 21, зміни до тендерної документації, затверджені рішенням тендерного комітету від 06.05.2019 № 43. Під час моніторингу встановлено, що тендерна документація (зі змінами) не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що порушує вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. При цьому, Законом встановлено окремо обов’язок Замовника розмістити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення процедури закупівлі (абзац 7 частини другої статті 21 Закону) та в тендерній документації (пункт 13 частини другої статті 22 Закону). Крім того, в порушення вимог частини третьої статті 17 Закону Додаток 5 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження інформації, визначеної у пункті 2 та 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом П’ЯТИ робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-05-17 15:15:07

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2019
UA-2019-04-26-001974-a14f05bcedaed4f5e81d5739ac3ae84f3
Найменування: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СТЛ+М" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 червня 2019 14:54
Протокол №159
11 червня 2019 14:55
sign.p7s

Публічні документи

24 червня 2019 17:01
sign.p7s
24 червня 2019 12:39
sign.p7s
24 червня 2019 12:33
Супровід док перем.pdf
24 червня 2019 12:33
Довідка податкова.pdf
19 червня 2019 14:12
sign.p7s
19 червня 2019 14:01
sign.p7s
19 червня 2019 13:59
Договірна ціна.pdf
27 травня 2019 15:33
sign.p7s
27 травня 2019 15:33
sign.p7s
27 травня 2019 15:29
Транспортна схема.pdf
27 травня 2019 15:29
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
27 травня 2019 15:29
Проект договору.pdf
27 травня 2019 15:29
Лист щодо ISO 9001.pdf
27 травня 2019 15:29
Копії трудових книжок.pdf
27 травня 2019 15:29
Договора на техніку.pdf
27 травня 2019 15:29
Договір оренди АБЗ.PDF
27 травня 2019 15:29
Довідка ст. 17.ЗУ.pdf
27 травня 2019 15:29
відгук СМД.PDF
27 травня 2019 15:29
Бухгалтерська довідка.pdf
27 травня 2019 15:29
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
27 травня 2019 15:29
Копії дипломів.pdf
27 травня 2019 15:29
Довідка про досвід.pdf

Документи

11 червня 2019 14:57
Протокол №159
11 червня 2019 14:58
sign.p7s

Публічні документи

28 травня 2019 08:20
sign.p7s
28 травня 2019 08:20
sign.p7s
28 травня 2019 08:19
Довідка.PDF
27 травня 2019 15:48
sign.p7s
27 травня 2019 15:47
sign.p7s
27 травня 2019 15:44
19.10 Відгук.PDF
27 травня 2019 15:44
18.2 Звіт з праці.PDF
27 травня 2019 15:44
16.3 Наявність лаб.поста.PDF
27 травня 2019 15:44
16.2 Дозвіл на викиди.PDF
27 травня 2019 15:44
16.1 Бух.довідка АБЗ.PDF
27 травня 2019 15:44
11.1 Опис до статута.PDF
27 травня 2019 15:44
11. Статут.pdf
27 травня 2019 15:44
9. Транспортна схема.PDF
27 травня 2019 15:44
8. Проект договора.PDF
27 травня 2019 15:44
2. Довідка про під-во.PDF
27 травня 2019 15:44
13. Лист-згода.PDF

Документи

11 червня 2019 14:57
Протокол №159
11 червня 2019 15:01
sign.p7s

Публічні документи

28 травня 2019 09:00
sign.p7s
28 травня 2019 09:00
sign.p7s
27 травня 2019 20:08
7.1. Копія статуту.pdf
27 травня 2019 20:08
2.1. Підтвердження ІТР.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 4 396 618,10
UAH з ПДВ
4 396 618,10
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 4 410 816,00
UAH з ПДВ
4 410 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 17:01
sign.p7s
24 червня 2019 12:39
sign.p7s
24 червня 2019 12:33
Супровід док перем.pdf
24 червня 2019 12:33
Довідка податкова.pdf
19 червня 2019 14:12
sign.p7s
19 червня 2019 14:01
sign.p7s
19 червня 2019 13:59
Договірна ціна.pdf
27 травня 2019 15:33
sign.p7s
27 травня 2019 15:33
sign.p7s
27 травня 2019 15:29
Транспортна схема.pdf
27 травня 2019 15:29
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
27 травня 2019 15:29
Проект договору.pdf
27 травня 2019 15:29
Лист щодо ISO 9001.pdf
27 травня 2019 15:29
Копії трудових книжок.pdf
27 травня 2019 15:29
Договора на техніку.pdf
27 травня 2019 15:29
Договір оренди АБЗ.PDF
27 травня 2019 15:29
Довідка ст. 17.ЗУ.pdf
27 травня 2019 15:29
відгук СМД.PDF
27 травня 2019 15:29
Бухгалтерська довідка.pdf
27 травня 2019 15:29
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
27 травня 2019 15:29
Копії дипломів.pdf
27 травня 2019 15:29
Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 09:00
sign.p7s
28 травня 2019 09:00
sign.p7s
27 травня 2019 20:08
7.1. Копія статуту.pdf
27 травня 2019 20:08
2.1. Підтвердження ІТР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 4 396 618,10
UAH з ПДВ
19 червня 2019 16:07

Документи

19 червня 2019 16:06
sign.p7s
19 червня 2019 16:04
Протокол №197

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
4 396 618,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 16:06
sign.p7s
19 червня 2019 16:04
Протокол №197

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 липня 2019 09:46
Договір № 43 укладений
04 липня 2019 09:39
sign.p7s зміни до договору
05 вересня 2019 08:58
Акт прийняття робіт укладений
05 вересня 2019 08:56
sign.p7s зміни до договору
04 липня 2019 10:05
Додаткова угода _ 1 до договору _ 43.PDF зміни до договору
04 липня 2019 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичний обсяг видатків ДП «Служба місцевих автодоріг» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, на підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.п. 6.2.3 та п.11.3 Договору № 43 від 03 липня 2019 року. Додаткова угода №1. Сума договору після внесення змін становить 3 420 853,00 грн. в т.ч ПДВ 570 142,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 420 853,00
UAH (в тому числі ПДВ 570 142,17 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку