Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Шкільні меблі» код по ДК 021:2015 – 39160000-1 (шкільні меблі для комплектування класів «Нової української школи»)
Очікувана вартість
968 640,00 UAH
UA-2019-04-26-001176-a 6b2e38fe118f42c8878efd4e7d047c75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
+380626450152
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538,+380626450152
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 15:37
Очікувана вартість: 968 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
Стінка універсальна відкрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Загальноосвітні заклади управління освіти м. Краматорськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
240 штука
Стінка універсальна з лотками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Загальноосвітні заклади управління освіти м. Краматорськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
80 штука
Стінка універсальна напівзакрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Загальноосвітні заклади управління освіти м. Краматорськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 13:14
Оголошення_НУШ шафи.docx
26 квітня 2019 13:14
ТД НУШ_шафи.docx
26 квітня 2019 13:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-001176-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Меблеві Технології, Код ЄДРПОУ:32819986
Дата подання: 21 травня 2019 10:14
Рішення про переможця
1). Згідно з р.3 п.6 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.

НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО, що запропоновані учасником меблі будуть відповідати вимогам тендерної документації, а саме: учасник надав інформацію про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі ПОВИННІ відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства. Товар ПОВИНЕН відповідати розпорядженню Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. №988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа на період до 2029 р.». Товар ПОВИНЕН бути новий, без зовнішніх пошкоджень, не брудний, в оригінальній упаковці. Гарантійний термін на поставлений товар повинен складати: НЕ МЕНШЕ 24 місяців з дати поставки товару покупцю. Якість товарів ПОВИННА відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами, правилами (ГОСТ, ДСТУ, ТУУ).
Тобто учасник не надав інформацію щодо підтвердження вимогам тендерної документації технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2019 13:16
Згідно вимог тендерної документації по предмету закупівлі «Шкільні меблі» код по ДК 021:2015 – 39160000-1 (шкільні меблі для комплектування початкових класів «Нової української школи»), а саме розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1.5 учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам по формі Додатку 1 до тендерної документації. Товариством з обмеженою відповідальністю «Мірос груп» у складі свої пропозиції надано файл «4 Підтвердження відповідності тех харак-кам 1.pdf», зі змістом якого перелічено всі вимоги замовника посвідчених підписом уповноваженої особи учасника та печаткою вважається належною формою погодження з вимогами замовника.
В зв’язку з вищевикладеним та розглянувши вимогу по предмету закупівлі «Шкільні меблі» код по ДК 021:2015 – 39160000-1 (шкільні меблі для комплектування початкових класів «Нової української школи») тендерний комітет управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення відхилити вимогу

Документи

24 травня 2019 13:16
протокол №4.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КІФА" 897 600,00
UAH з ПДВ
897 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП" 940 800,00
UAH з ПДВ
935 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Меблеві Технології 946 320,00
UAH з ПДВ
939 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРУСІНА ТЕТЯНА ГЕОРГІЇВНА 966 000,00
UAH з ПДВ
966 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2019 14:13
Електронний підпис
12 травня 2019 16:10
Електронний підпис
12 травня 2019 15:58
лист_гарантiя.pdf
12 травня 2019 15:58
Проект договору.pdf
12 травня 2019 15:58
Цінова пропозиція.pdf
12 травня 2019 15:58
Довідка санкції 1.pdf
12 травня 2019 15:58
Довідка санкцї.pdf
12 травня 2019 15:58
Захист довкілля.pdf
12 травня 2019 15:58
Письм згода дод 2.pdf
12 травня 2019 15:58
Довідка ми виробники.pdf
12 травня 2019 15:58
Сертиф висн кромка.pdf
12 травня 2019 15:58
Технічні хар-ки .pdf
12 травня 2019 15:58
Уставні документи.pdf
12 травня 2019 15:58
Довідка щодо підпису.pdf
12 травня 2019 15:58
Контактна довідка.pdf
12 травня 2019 15:58
Ст 17 .pdf
12 травня 2019 15:58
Маттех база.pdf
12 травня 2019 15:58
Дог.137 .Слов'янськpdf.pdf
12 травня 2019 15:58
Дог. 144 Департ.pdf
12 травня 2019 15:58
Дог 18.03 Арциз.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 18:27
Електронний підпис
22 травня 2019 18:11
Довідка МВС від 26.04.jpg
12 травня 2019 15:27
Електронний підпис
12 травня 2019 15:26
12 Щодо фіз осіб.pdf
12 травня 2019 15:26
11 Лист згода з ПД.pdf
12 травня 2019 15:26
6 Письмова згода.pdf
12 травня 2019 15:26
5.4 Витяг з ЄДР.pdf
12 травня 2019 15:26
5.3 Статут.pdf
12 травня 2019 15:26
5.2 ІПН Павлюк В.К..pdf
12 травня 2019 15:26
5 Наказ про директора.pdf
12 травня 2019 15:26
4.1 Авторизаційний лист.pdf
12 травня 2019 15:26
3 Довідка по ст 17 ЗУ.pdf
12 травня 2019 15:26
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 13:35
Електронний підпис
11 травня 2019 13:34
Сєс контейнери.pdf
11 травня 2019 13:14
Електронний підпис
11 травня 2019 13:12
Сертифікати_Гратис_copy.pdf
11 травня 2019 13:00
Електронний підпис
11 травня 2019 12:56
6.6 Довідка санкції ..pdf
11 травня 2019 12:56
2. Довідка ст. 17 закону.pdf
11 травня 2019 12:56
8. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КІФА"

ТОВ "МІРОС ГРУП"

ТОВ Меблеві Технології

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРУСІНА ТЕТЯНА ГЕОРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "КІФА"
#30347169
Відхилено 897 600,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 16:24
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
Переможець 935 800,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 15:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 травня 2019 16:24
Електронний підпис
15 травня 2019 16:22
Пр №2_мебля КІФ.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МІРОС ГРУП" #41474495

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

17.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/48-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

20 травня 2019 15:39
Електронний підпис
20 травня 2019 15:36
Протокол №3_мебля.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
935 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 15:39
Електронний підпис
20 травня 2019 15:36
Протокол №3_мебля.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 16:36
Звіт_шафи.pdf укладений
10 вересня 2019 16:35
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 15:33
Повід_Мірос груп.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 15:28
Дод уг №2_Мірос груп.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 15:28
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 11:41
повідомлення.pdf зміни до договору
30 липня 2019 11:39
дод. угода 1.pdf зміни до договору
30 липня 2019 11:39
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 10:07
Дог 2210-154.pdf укладений
04 червня 2019 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В Додаток № 1 до договору № 2210-154 від 04.06.2019р. В Специфікацію № 1 до договору № 2210-154 від 04.06.2019р. «п 3.1. Ціна цього Договору становить 935 784,00 грн. (дев’ятсот тридцять п’ять тисяч сімсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок) з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 2210-154
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5.1. договору: Строк поставки товарів до 28 серпня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 2210-154
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 935 784,00
UAH (в тому числі ПДВ 155 964,00 UAH)