Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Волоська, ПВ-8125, ПВ-8169, ПВ-8560 у Подільському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 402 012,40 UAH
UA-2019-04-26-000918-b ccba910575c94b9793813d1e7b5764c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 12:31
Очікувана вартість: 2 402 012,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Волоська, ПВ-8125, ПВ-8169, ПВ-8560 у Подільському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Волоська, ПВ-8125, ПВ-8169, ПВ-8560 у Подільському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 14:31
Тендерна документація Волоська.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП" 2 161 811,00
UAH з ПДВ
2 161 811,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" 2 190 987,50
UAH з ПДВ
2 190 987,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" 2 383 555,00
UAH з ПДВ
2 383 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 2 398 500,00
UAH з ПДВ
2 398 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 09:53
Перелік техніки 268.PDF
13 травня 2019 09:43
Електронний підпис
13 травня 2019 09:41
Технічне завдання.PDF
13 травня 2019 09:41
Статут код.PDF
13 травня 2019 09:41
Перелік техніки.PDF
13 травня 2019 09:41
Паспорт Сварог 135Вт.PDF
13 травня 2019 09:41
Опис до статуту.PDF
13 травня 2019 09:41
Договр Поділля.pdf
13 травня 2019 09:41
Договор оренд.pdf
13 травня 2019 09:41
Договір ФОП Орлик .PDF
13 травня 2019 09:41
Договір підряду.PDF
13 травня 2019 09:41
Договір Кульчицький.pdf
13 травня 2019 09:41
Гарантійний лист.PDF
13 травня 2019 09:41
Гарантійний лист 239.PDF
13 травня 2019 09:41
Відгук, договір, акти.pdf
13 травня 2019 09:41
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

11 травня 2019 14:48
Електронний підпис
11 травня 2019 14:47
Відгук.pdf
11 травня 2019 14:47
7 16 Довідки статті 17.pdf
11 травня 2019 14:47
41 Технічне завдання.pdf
11 травня 2019 14:47
40 Гарантійний 90 днів.pdf
11 травня 2019 14:47
38 Гарантійний строки.pdf
11 травня 2019 14:47
37 Витяг з ЄДР.pdf
11 травня 2019 14:47
36 Проект договору.pdf
11 травня 2019 14:47
35 Інф.щодо осн матер..pdf
11 травня 2019 14:47
34 Гарантійні кошт.доки.pdf
11 травня 2019 14:47
33 Претензійні вимоги.pdf
11 травня 2019 14:47
31 Довідка щодо санкцій.pdf
11 травня 2019 14:46
29. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 травня 2019 14:46
20 Довідка субпідр..pdf
11 травня 2019 14:46
17 Гарантійний лист.pdf
11 травня 2019 14:46
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 10:59
Електронний підпис
22 травня 2019 10:59
довідка МВД.pdf
11 травня 2019 14:02
Електронний підпис
11 травня 2019 14:01
лист-згода помилки.pdf
11 травня 2019 14:01
3.5.2 Дозвіл №965.19.32.pdf
11 травня 2019 14:01
3.5.1 Дозвіл 1133.16.32.pdf
11 травня 2019 14:01
3.5 Ліцензія з додатком.pdf
11 травня 2019 14:01
3.4 Витяг платника ПДВ.pdf
11 травня 2019 14:01
3.2.1 Опис до статуту.pdf
11 травня 2019 14:01
3.2 Статут ТОВ ДБК-7.pdf
11 травня 2019 14:01
1.1.3 Договір оренди.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 19:10
Електронний підпис
11 травня 2019 19:05
Цінова пропозиція.pdf
11 травня 2019 19:05
Листи підтвердження.pdf
11 травня 2019 19:05
Довідки.pdf
11 травня 2019 19:04
Гарантійні листи.pdf
11 травня 2019 19:04
Статут.pdf
11 травня 2019 19:04
Ліцензія _ Дозвіл.pdf
11 травня 2019 19:04
Договір_ Кб_ відгук.pdf
11 травня 2019 19:04
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7"

ТОВ ГРИФОН ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП"
#40644820
Відхилено 2 161 811,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"
#40411701
Відхилено 2 190 987,50
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7"
#38526328
Переможець 2 383 555,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7"
#38526328
2 383 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 15:34
звіт.pdf укладений
12 вересня 2019 15:33
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 15:22
ДУ №4 від 12.09.2019 р.до Договору №35-КР від 05.06.2019р..pdf зміни до договору
12 вересня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 10:46
ДУ №3 Волоська.pdf зміни до договору
14 червня 2019 10:45
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 16:05
ДУ2 до Договору №35-КР від 05.06.2019р..pdf зміни до договору
05 червня 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 16:02
ДУ1 до Договору №35-КР від 05.06.2019р..pdf зміни до договору
05 червня 2019 16:00
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 15:44
Договір №35-КР від 05.06.2019р..pdf укладений
05 червня 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Привести договірну ціну (вартість) Робіт у відповідність до інвесторської документації Замовника і узгодити її в загальній сумі становить 2370974,12 (Два мільйони триста сімдесят тисяч дев'ятсот сімдесят чотири грн. 12 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 395162,35 (Триста дев'яносто п'ять тисяч сто шістдесят два грн. 35 коп.)гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2370974,12 (Два мільйони триста сімдесят тисяч дев'ятсот сімдесят чотири грн. 12 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 395162,35 (Триста дев'яносто п'ять тисяч сто шістдесят два грн. 35 коп.)гривень фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору. 4. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, авансу розмірі 30% від суми Договору, що фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору, що становить 711292,24 (Сімсот одинадцять тисяч двісті дев'яносто два грн. 24 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 35-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 35-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та уточнень до основного договору
Номер договору про закупівлю: 35-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 35-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від суми Договору, що фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору, що становить 711292,24 (Сімсот одинадцять тисяч двісті дев'яносто два грн. 24 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 35-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 35-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 2356060,42 (Два мільйони триста п'ятдесят шість тисяч шістдесят грн. 42 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 392676,74 (Триста дев'яносто дві тисячі шістсот сімдесят шість грн. 74 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2356060,42 (Два мільйони триста п'ятдесят шість тисяч шістдесят грн. 42 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 392676,74 (Триста дев'яносто дві тисячі шістсот сімдесят шість грн. 74 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 35-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 356 060,42
UAH (в тому числі ПДВ 392 676,74 UAH)