Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу № 2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул. Ярослава Мудрого, 75 в м. Славута Хмельницької області»
Очікувана вартість
1 735 835,60 UAH
UA-2019-04-26-000722-a 9327b210ffc642619c71e39ad6a5121c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свінціцька Інна Олександрівна

+380970879173 slavutskiy_profe@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДПТНЗ " Славутський професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 33774370
Місцезнаходження: 30000, Україна , Хмельницька обл., Славута, вул. Ярослава Мудрого,75
Контактна особа: Свінціцька Інна Олександрівна
+380970879173
slavutskiy_profe@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 13:20
Очікувана вартість: 1 735 835,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 173,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу № 2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул. Ярослава Мудрого, 75 в м. Славута Хмельницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута,, вулиця Ярослава Мудрого 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:37
ТД Славута на оприл. 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-000722-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП", Код ЄДРПОУ:41681223
Дата подання: 19 травня 2019 18:37
Скарга
вих. № 125 від 18.05.2019р.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Тернопіль - ВМП» не погоджеється з рішенням Тендерного комітету Протокол №11 від 16 травня 2019р Державним професійно-технічним закладом « Славутський професійний ліцей» про розгляд тендерної пропозиції та прийняттям рішення про відхилення тендерної пропозиції на закупівлю робіт по «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a.
Оскільки документи згідно тендерної документації були надані ТОВ «Тернопіль-ВМП» в повному обсязі.Поскільки Тендерним комітетом Державним професійно-технічним закладом « Славутський професійний ліцей» документи були розглянуті не в повному обсязі по закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a. Згідно закону «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Державне професійно-технічний заклад « Славутський професійний ліцей» ,мав запросити для уточнення по тендерній пропозиції закупівлю робіт по «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a. ТОВ «Тернопіль-ВМП» для уточнення та усунення недоліків ,згідно ст.Закону України «Про публічні державні закупівлі».
Поскільки Тендерний комітет Державне професійно-технічний заклад« Славутський професійний ліцей» не звертався до учасника ТОВ «Тернопіль-ВМП» у якого найнижча, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція по закупівлі робіт по «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a.
ТОВ «Тернопіль-ВМП» вимагає тендерний комітет Державне професійно-технічний заклад« Славутський професійний ліцей» переглянути додатково, більш ретельніше пропозицію ТОВ «Тернопіль-ВМП» яка є найбільш економічно- вигідною по закупівлі робіт по «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a. , або скасувати дану Державну закупівлю.
Якщо Тендерний комітет Державне професійно-технічний заклад« Славутський професійний ліцей» без підставно повторно відхилить нашу пропозицію «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a.
ТОВ «Тернопіль –ВМП» буде змушений звернутися до антимонопольного комітету України та до інших органів які здійснюють корупційний нагляд зі всіма витікаючими обставинами до Голови тендерного комітету.


Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП» Вальчук М.П.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 травня 2019 16:22
На Вашу Вимогу надаємо грунтовні пояснення.
Відповідно до абз. 4, ч. 5, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції».
Згідно ч. 7 ст. 28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (не до учасника). У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Разом з тим, ст. 30 Закону визначає:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дана норма Закону не носить рекомендаційний характер, вона зобов»зує замовника відхилити тендерну пропозицію вразі невідповідності її згідно підстав передбачених ст. 30 Закону.
Крім того, тендерним комітетом проведено повторний розгляд пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" код 41681223.
За результатами повторного розгляду встановлено, що пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" код 41681223 не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД) та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям а саме:

1) Відповідно до ч. 6.4.10. Тендерної документації «У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт з відхиленням від проектно-кошторисної документації, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України. Про що у складі тендерної пропозиції надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій».
Проте, учасником надано в складі пропозиції не надано лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, що не відповідає ч. 6.4.10 Тендерної документації.

2) Відповідно до ч. 5.2.1. Тендерної документації «… З метою дотримання вимог визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, учасник повинен надати гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів на протязі 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.».
Проте, учасником не надано гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів, що не відповідає ч. 5.2.1. Тендерної документації.

3) Відповідно до ч. 5.1.8. Тендерної документації «Відповідно до ч.7 ст.28 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом».
Проте, учасником не надано лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником, що не відповідає ч. 5.1.8. Тендерної документації.

4) Відповідно до ч. 3.6.7. Тендерної документації «Для розрахунку вартості будівництва учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на момент подання своєї пропозиції про що учасником надається гарантійний лист погодження з цим».
Проте, учасником не надано відповідного гарантійного листа, що не відповідає ч. 3.6.7. Тендерної документації.

5) Відповідно до ч. 3.6.5. Тендерної документації «Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші):
• електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону;
Проте, учасником не надано вищевказаного файла, що не відповідає ч. 3.6.5. Тендерної документації.

6) Відповідно до ч.3.5.2. п.3 п.п. 3.2 Тендерної документації «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт у 2018 році повинен бути не менше 10 млн.гривень, що підтверджується звітом про фінансові результати (форма № 2 або форма № 2-м). До уваги береться лише інформація за ‎2018 рік».
Проте, учасником не надано звіт про фінансові результати, що не відповідає ч.3.5.2. п.3 п.п. 3.2 Тендерної документації.

7) Відповідно до ч. 3.5.2. п.2 п.п. 2.2. Тендерної документації «Також учасниками надається копія протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з питань охорони праці виконроба та інженера по охороні праці»
Проте, учасником не надано копію протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з питань охорони праці виконроба та інженера по охороні праці, що не відповідає ч.3.5.2. п.2 п.п. 2.2 Тендерної документації.

8) Відповідно до ч. 3.1.1. Тендерної документації тендерна пропозиція учасника має містити довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції.
Учасником в складі пропозиції надано вищевказану довідку із зазначення строку дії тендерної пропозиції 60 календарних днів, шо не відповідає ч. 3.4.1. Тендерної документації.

Відповідно до вимог п. 1 та п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Враховуючи вище викладене, підстави для задоволення Вашої Вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" 1 463 682,00
UAH з ПДВ
1 463 682,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ" 1 562 302,38
UAH з ПДВ
1 562 302,38
UAH з ПДВ
Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 1 607 753,64
UAH з ПДВ
1 607 753,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 23:45
Електронний підпис
13 травня 2019 23:44
Довідка ДФСУ (ориг).pdf
13 травня 2019 23:41
Електронний підпис
13 травня 2019 23:40
Договірна ціна.pdf
13 травня 2019 23:39
Тендерна пропозиція.pdf
12 травня 2019 15:46
Електронний підпис
12 травня 2019 15:45
№ П 147.pdf
12 травня 2019 15:45
№ П 130.pdf
12 травня 2019 15:45
Зведений кошт.pdf
12 травня 2019 15:45
Підсумкоа відомість.pdf
12 травня 2019 15:45
Пояснювальна записка.pdf
12 травня 2019 15:45
Договірна ціна.pdf
12 травня 2019 15:45
КК ТК Селюкова С.pdf
12 травня 2019 15:45
КК ТК Вальчук О.pdf
12 травня 2019 15:45
КК ТК Вальчук М.pdf
12 травня 2019 15:45
КК ТК Вальчук Г.pdf
12 травня 2019 15:45
КК ТК Вальчук В.pdf
12 травня 2019 15:45
КК Договір оренди ТЗ.pdf
12 травня 2019 15:45
1ДФ.pdf
12 травня 2019 15:45
нормат.потр.pdf
12 травня 2019 15:45
Кваліф.прац.pdf
12 травня 2019 15:45
Договір (склад).pdf
12 травня 2019 15:45
Договір (офіс).pdf
12 травня 2019 15:45
Обладнання.pdf
12 травня 2019 15:45
Договора+відгуки.pdf
12 травня 2019 15:45
Довідка до декларації.pdf
12 травня 2019 15:45
КК Довідка 1 - ПВ.pdf
12 травня 2019 15:45
КК Дипломи.pdf
12 травня 2019 15:45
КК Дипломи 2.pdf
12 травня 2019 15:45
Тендерна пропозиція.pdf
12 травня 2019 15:45
Договір.pdf
12 травня 2019 15:45
КК Ліцензія з додатком.pdf
12 травня 2019 15:45
Гарантія.pdf
12 травня 2019 15:45
Реєстр.pdf
12 травня 2019 15:45
Довідка (підпис).pdf
12 травня 2019 15:45
Календ.графік.pdf
12 травня 2019 15:45
Довідка1.pdf
12 травня 2019 15:45
Гаран.лист(Додаток №2).pdf
12 травня 2019 15:45
Довідка-згода.pdf
12 травня 2019 15:45
Гаран.лист (буд.матер).pdf
12 травня 2019 15:45
Довідка (нерезедент).pdf
12 травня 2019 15:45
Довідка (печатка).pdf
12 травня 2019 15:45
Гаран.лист(рекламація).pdf
12 травня 2019 15:45
Статут.pdf
12 травня 2019 15:45
Протокол зборів.pdf
12 травня 2019 15:45
Наказ на директора.pdf
12 травня 2019 15:45
Лист-згода.pdf
12 травня 2019 15:45
Довідка довкілля.pdf
12 травня 2019 15:45
Довіреність.pdf
12 травня 2019 15:45
Довідка ЄП.pdf
12 травня 2019 15:45
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
12 травня 2019 15:45
Довідка ДФСУ (ориг).pdf
12 травня 2019 15:45
Довідка (інформ.лист).pdf
12 травня 2019 15:44
ВПВ 17.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 12:33
40 Славута.imd
07 травня 2019 11:41
Форма 1 ДФ.zip
07 травня 2019 11:41
23 Ліцензія РБП.pdf
07 травня 2019 11:41
13 Опис документів.pdf
07 травня 2019 11:41
04 Рішення № 1_2018.pdf
07 травня 2019 11:41
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 16:06
Електронний підпис
20 травня 2019 17:14
Електронний підпис
11 травня 2019 15:49
Електронний підпис
11 травня 2019 15:43
11 Ліцензія з додатком.pdf
11 травня 2019 15:42
10 Витяг платника ПДВ.pdf
11 травня 2019 15:42
9 Статут.pdf
11 травня 2019 15:42
4 Кошторис паперовий.pdf
11 травня 2019 15:42
3 Кошторис електронний.rar
11 травня 2019 15:42
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"

ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"
#41681223
Відхилено 1 463 682,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 18:31
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"
#39471123
Відхилено 1 562 302,38
UAH з ПДВ
20 травня 2019 16:46
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Переможець 1 607 753,64
UAH з ПДВ
20 травня 2019 16:51

Документи

17 травня 2019 18:31
Електронний підпис
17 травня 2019 17:28
відхилення

Документи

20 травня 2019 16:46
Електронний підпис
20 травня 2019 16:26
відхилення

Документи

20 травня 2019 16:50
Електронний підпис
20 травня 2019 16:48
намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
1 607 753,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 16:50
Електронний підпис
20 травня 2019 16:48
намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:28
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 15:52
підписаний договір укладений
07 червня 2019 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 607 753,64
UAH (в тому числі ПДВ 267 958,94 UAH)