Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостерігання з розробкою проектно-кошторисної документації
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000270-b 169d72879fdc4d04868b872749180d17
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гоменюк Дмитро Васильович

380442527376 2593729@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-науковий центр професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України
Код ЄДРПОУ: 26125035
Вебсайт: http://www.nnc.kiev.ua
Місцезнаходження: 03045, Україна , Київська обл., Київ, СТОЛИЧНЕ ШОСЕ, 98-А
Контактна особа: Гоменюк Дмитро Васильович
380442527376
2593729@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 13:15
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


послуги по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостерігання з розробкою проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостерігання з розробкою проектно-кошторисної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані послуги здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів на банківський поточний рахунок Виконавця коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 10:50
Проект договору.docx
26 квітня 2019 10:50
Додаток 5-об'єднано.pdf
26 квітня 2019 10:50
Додаток 4-об'єднано.pdf
26 квітня 2019 10:50
Додаток 6 обеднаний.pdf
26 квітня 2019 10:50
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 03 травня 2019 09:09
Дата відповіді: 06 травня 2019 13:45
Замість дозволу можна надати декларацію?
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями документів, серед яких зокрема: дозвіл (або документ, що його замінює згідно з чинним законодавством) на проведення робіт верхолазних та скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади. Разом з тим, такий дозвіл (або документ, що його замінює згідно з чинним законодавством) надається учасником у складі тендерної пропозиції у випадку, якщо його отримання передбачено законодавством для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 03 травня 2019 09:13
Дата відповіді: 06 травня 2019 13:41
Інженер з рівнем безпеки СС2 не буде пісдтавою для відхилення?
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено, що учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом надання довідки, складеної за встановленою формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні під час виконання договору із зазначенням керівників та виконавців робіт. В довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про:
- перелік (склад) працівників (в розрізі керівників та виконавців робіт), які будуть залучені до виконання договору із зазначенням по кожному працівнику прізвища, ім’я, по батькові, посади, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи;
- наявність не менше одного інженера проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 або вище;
- кваліфікаційний, освітній та кількісний штат (склад) працівників (в розрізі керівників та виконавців робіт, які будуть залучені до виконання договору), який повинен відповідати вимогам пункту 14 та пункту 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852.
Наявності в учасника не менше одного інженера проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 або вище буде відповідати умовам тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-25-000018 ● 765597f2bd5a4e6cb5e7531f863f2878
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.07.2019 № 142
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.07.2019 № 142

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-04-26-000270-b 26.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛІСОВИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 930 500,00
UAH з ПДВ
930 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" 1 119 960,00
UAH з ПДВ
1 119 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2019 14:02
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 18:30
Електронний підпис
20 травня 2019 13:03
Електронний підпис
20 травня 2019 12:54
Довідка ДФС.jpg
17 травня 2019 16:06
Dovidka_19133560520040917989.pdf.p7s
13 травня 2019 09:29
Електронний підпис
13 травня 2019 09:28
лист огляд обєкту.pdf
13 травня 2019 09:28
диплом Цегельник Р.В. +.pdf
13 травня 2019 09:28
диплом Сакада С.В. +.pdf
13 травня 2019 09:28
договір Юрченко.pdf
13 травня 2019 07:53
29. Банківська гарантія.rar
13 травня 2019 07:53
21.Будівельна ліцензія.pdf
13 травня 2019 07:53
17. Статут.pdf
13 травня 2019 07:53
12. Довідка ст.17 ЗУ .pdf
13 травня 2019 07:53
9.7 договiр_Кобрин.pdf
13 травня 2019 07:53
9.6 договiр_Бабюк.pdf
13 травня 2019 07:53
2. Тендерна_пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛІСОВИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛІСОВИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3230621294
Відхилено 930 500,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 14:30
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
Переможець 1 119 960,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
1 119 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 08:54
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:15
Додаткова угода 2 Вікінг строй.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:31
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 09:40
Дефектні акти_Вікінг Строй.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 08:17
Додаткова угода_ТОВ Вікінг строй.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 08:17
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 09:55
Договір.pdf укладений
06 червня 2019 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, відповідно до пункту 11.1 договору на надання послуг від 06 червня 2019 року № 060619, та з урахуванням Експертної оцінки щодо розгляду проектної документації в частині пожежної безпеки об’єкту будівництва та кошторисної документації по робочому проекту «встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об’єктах ННЦ ПТО НАПН УКРАЇНИ» № 00255-19, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти додатки 2,4,6,7,8 у новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 060619
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення вартості договору без зміни обсягу надання послуг
Номер договору про закупівлю: 060619
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML