Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
507 000,00 UAH
UA-2019-04-25-002325-b e08fd986498c421db7b54956b2dd4d0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

380472544493 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
380472544493
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 17:00
Очікувана вартість: 507 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

26 квітня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:05
Перелік змін до ТД 26.04.2019.docx
26 квітня 2019 11:04
ТД ЗМІНИ шовні матеріали 26.04.2019.doc
26 квітня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:05
Перелік змін до ТД 26.04.2019.docx
26 квітня 2019 11:04
ТД ЗМІНИ шовні матеріали 26.04.2019.doc
25 квітня 2019 15:43
ТД шовні матеріали 25.04.2019.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Медичні матеріали (хірургічні шовні матеріали)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 300,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 травня 2019 12:27
Закінчення: 14 травня 2019 12:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3062 шт
Лот 1 - Медичні матеріали (хірургічні шовні матеріали)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" 421 236,49
UAH з ПДВ
421 236,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ 451 805,56
UAH з ПДВ
451 805,56
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"

ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
Відхилено 421 236,49
UAH з ПДВ
20 травня 2019 16:13
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ
#41493759
Переможець 451 805,56
UAH з ПДВ
22 травня 2019 09:48

Документи

20 травня 2019 16:11
Електронний підпис

Документи

22 травня 2019 09:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ
#41493759
451 805,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2019 09:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 11:40
ВЕСТА медікел 20% 19.03.2020.pdf зміни до договору
19 березня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 12:41
ВЕСТА МЕДІКЕЛ 20% дог.2325_1 106.pdf зміни до договору
05 березня 2020 12:40
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 14:46
ВЕСТА МЕДІКЕЛ 20% ч.2 №2325_1.pdf зміни до договору
27 січня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:46
ВЕСТА медікел 2325_1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:45
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 16:17
Дод. угода 2 дог.2325_1.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 13:58
ДОД.УГОДА 2325-1.pdf зміни до договору
05 червня 2019 13:57
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 08:49
Договір №2325_1 шовний.pdf укладений
03 червня 2019 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з технічною помилкою викласти п.5.2 Договору в наступній редакції: Місце поставки (передачі) товарів: м. Черкаси, вул. Менделєєва. 3. Транспортування та розвантаження товару проводиться силами та засобами Постачальника безпосередньо до фармацевтичного складу Замовника.
Номер договору про закупівлю: 2325/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2325/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.1 ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п. 1.3 та 3.4 Договору № 2325/1 від 03.06.2019 року, сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі та відповідно ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 2325/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, відповідно п. 10.2 Договору, після затвердження у встановленому порядку бюджетних асигнувань для Замовника на фінансування закупівлі протягом 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2325/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст. 651, 653, та 654 Цивільного кодексу України, а також з урахуванням положень додаткової угоди №3 від 26.12.2019р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 2325/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовилися пункт 2 додаткової угоди №4 від 27.01.2020 до Договору № 2325/1 від 03.06.2019 року після слів «Вартість цієї Додаткової угоди складає 74 892,13 грн. (сімдесят чотири тисячі вісімсот дев’яносто дві грн., 13 коп.), в тому числі ПДВ 4899,49 грн.» доповнити такими словами: «за рахунок коштів НСЗУ». 2.На підставі п.4 ч.4 статті 36 Закону Уераїни "Про публічні закупівлі" Сторони домовилися пункт 4 додаткової угоди №4 від 27.01.2020 до Договору №2325/1 від 03.06.2019 року викласти в наступній редакції: «Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та діє до 01.06.2020 р.»
Номер договору про закупівлю: 2325/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися пункт 1 додаткової угоди №5 від 04.03.2020 до Договору № 2325/1 від 03.06.2019 року після слів «Вартість цієї Додаткової угоди складає 74 892,13 грн. (сімдесят чотири тисячі вісімсот дев’яносто дві грн., 13 коп.), в тому числі ПДВ 4899,49 грн.» доповнити такими словами: «за рахунок коштів місцевого бюджету – 62601,87 грн. (шістдесят дві тисячі шістсот одна грн. 87 коп.), в тому числі ПДВ 4095,45 грн., за рахунок коштів НСЗУ – 12290,26 грн. (дванадцять тисяч двісті дев`яносто грн. 26 коп.), в тому числі ПДВ 804,04 грн.».
Номер договору про закупівлю: 2325/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 червня 2020
Сума оплати за договором: 450 086,27
UAH (в тому числі ПДВ 29 444,90 UAH)