Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3911 Меблі (Диван офісний, м. Полтава)
Очікувана вартість
8 273,00 UAH
UA-2019-04-25-001893-b 67b5a260285942fc8c99188d57736d93
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Миколайович Гаврилюк

+380532229993 pl@ucrf.goc.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північно-Східна філія УДЦР
Код ЄДРПОУ: 23751625
Вебсайт: http://ps.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 61010, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Гольдбергівська, 63
Контактна особа: Микола Миколайович Гаврилюк
+380532229993
pl@ucrf.goc.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом Північно-східної філії УДЦР двічі проводилася закупівля предмету за кодом ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Меблі) з очікуваною вартістю 25,0 тис. грн. з ПДВ (лот № 1: Диван-канапе, крісло офісне, м. Харків з очікуваною вартістю 15 тис. грн. з ПДВ; лот № 2: Диван офісний, м. Полтава з очікуваною вартістю 10 тис. грн. з ПДВ) за процедурою «Відкрити торги» та не відбулася у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (звіти про результати проведення процедур закупівлі UA-2019-02-20-002937-b від 07.03.2019 року та UA-2019-03-11-001774-а від 26.03.2019 року).
Рішеннями тендерного комітету Північно-східної філії УДЦР (протокол № 77/2019 від 11.03.2019 року і протокол № 95/2019 від 27.03.2019 року) торги на закупівлю вищезазначеного предмету були відмінені згідно з абзацом 5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, застосовується як виняток переговорна процедура. З урахуванням цього, тендерним комітетом Північно-східної філії УДЦР прийняте рішення (протокол № 122/2019 від 15.04.2019 року) щодо застосування переговорної процедури закупівлі вищезазначеного предмету

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 14:43
Оскарження наміру укласти договір: 06 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
3911 Меблі (Диван офісний, м. Полтава)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, пр. Володимирський, 61, кв.70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

25 квітня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 14:41
Протокол ТК №139 від 25.04.19 ДК 3911 Полтава.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Литвиненко Оксана Олександрівна
#3084303747
Переможець 8 273,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 14:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Литвиненко Оксана Олександрівна
#3084303747
8 273,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 17:30
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 16:08
ФОП Литвиненко.pdf укладений
15 травня 2019 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2019 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 8 273,00
UAH з ПДВ