Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2019 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 14:04 |
Очікувана вартість: | 1 032 922,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 164,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у закладах освіти м. Дніпра
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2019 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2019 14:46 |
Додаток 4.1 - Нова редакція.xls | |
03 травня 2019 14:46 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
25 квітня 2019 18:07 |
Додаток 4.6.xls | |
25 квітня 2019 18:07 |
Додаток 6 - Дислокація закладів освіти.docx | |
25 квітня 2019 18:07 |
Тендерна документація.docx | |
25 квітня 2019 18:07 |
Додаток 4.2..docx | |
25 квітня 2019 18:07 |
Додаток 4 - Проект договору.docx | |
25 квітня 2019 18:06 |
Додаток 4.5.xls | |
25 квітня 2019 18:06 |
Додаток 4.3.xls | |
25 квітня 2019 18:06 |
Додаток 4.4.xls | |
25 квітня 2019 18:06 |
Додаток 4.2.docx |
03 травня 2019 14:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2019 14:46 |
Додаток 4.1 - Нова редакція.xls
|
|||
03 травня 2019 14:46 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
25 квітня 2019 18:07 |
Додаток 4.6.xls
|
|||
25 квітня 2019 18:07 |
Додаток 6 - Дислокація закладів освіти.docx
|
|||
25 квітня 2019 18:07 |
Тендерна документація.docx
|
|||
25 квітня 2019 18:07 |
Додаток 4.2..docx
|
|||
25 квітня 2019 18:07 |
Додаток 4 - Проект договору.docx
|
|||
25 квітня 2019 18:06 |
Додаток 4.5.xls
|
|||
25 квітня 2019 18:06 |
Додаток 4.3.xls
|
|||
25 квітня 2019 18:06 |
Додаток 4.4.xls
|
|||
25 квітня 2019 18:06 |
Додаток 4.2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-16-000046 ● 98f4efc71e544c1781bce5b4d7adea54
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 18:07 |
16.10.2019 № 178
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення
моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 178
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2019-04-25-001163-a 25.04.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40506248) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (звернення №1111d4/19 від 02.09.2019)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-25 12:57:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у закладах освіти м. Дніпра» за ДК 021:2015-45000000-7 - «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-04-25-001163-а) очікуваною вартістю 1 032 922,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з частиною першою статті 24 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Водночас абзацом 7 частини 2 статті 21 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Аналізом встановлено, що відповідно до п.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовника, затвердженої 25.04.2019 уповноваженою особою замовника Л.О. Зіменко, вимагається надання тендерного забезпечення у розмірі 30 987,66 грн та визначено вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з умовами її надання.
Просимо пояснити, чому в порушення частини 2 статті 21 Закону в оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу оголошенні про проведення процедури відкритих торгів Замовником не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій при тому, що вимога щодо його надання передбачена умовами тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-30 16:50:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у закладах освіти м. Дніпра» за ДК 021:2015-45000000-7 - «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-04-25-001163-а) очікуваною вартістю 1 032 922,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), департамент гуманітарної політики надає пояснення.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-11-04 11:17:34
інформація щодо висновку про результати моніторингу
У межах проведення моніторингу закупівлі Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у закладах освіти м. Дніпра (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-25-001163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), департамент гуманітарної політики повідомляє наступне.
Станом на 04.11.2019р. укладений Договір № 27ПТР-19 від 27.05.2019року виконаний в повному обсязі, та відповідно, проведені розрахунки за надані послуги з контрагентом.
Зазначені зауваження за результатами проведення моніторингу, є несуттеві та такі що не впливають на зміст тенедрної пропозиції учасника та умов укладання та виконання умов договору, тендерна пропозиція учасника містить документи та інформацію про надання тендерного забезпечення, відповідно до вимог які зазначені замовником в тендерній документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог ч.2 ст.21 Закону щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури відкритих торгів.)
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-05-21-000005
21.05.2020 № 90
Дніпро
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 21.05.2020 року по 03.06.2020 року перевірку закупівель UA-2019-05-28-001579-a; UA-2019-04-25-001163-a; UA-2019-05-03-001748-а; UA-2019-05-17-001922-а; UA-2019-04-08-000593-а; UA-2019-04-18-002641-а, проведених Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40506248).
2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель створити групу державних аудиторів у складі: ВЕТРОВА Ольга Валентинівна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби; ХОДИРЄВА Лідія Миколаївна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
2020-05-21 13:52:07
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" #39762659 |
Переможець |
1 032 921,24
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2019 16:57
|
Договір № 27ПТР-19 від 27.05.2019.pdf | укладений |
27 травня 2019 16:57
|