Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері ландшафтної архітектури (послуги з утримання фонтанів)
Очікувана вартість
1 180 000,00 UAH
UA-2019-04-25-000594-a d8c0243be2584ece99b8825cf4a9e508
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурьба Інна Василівна

+380676910401 fontan2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАТИВНЕ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32082482
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вулиця Троїцька, буд.21-А
Контактна особа: Гурьба Інна Василівна
+380676910401
fontan2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері ландшафтної архітектури (послуги з утримання фонтанів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, фонтани
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71420000-8 — Послуги у сфері ландшафтної архітектури

Тендерна документація

25 квітня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000007 ● 782baf7b01f14ea8befb9c8230b46d8a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.05.2019 №104

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 31.05.2019№ 104

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2019-04-25-000594-а 25.04.2019 Комунальне підприємство «Адміністративне архітектурно-будівельне управління» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-03 14:24:29

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 71420000-8 — Послуги у сфері ландшафтної архітектури (Послуги у сфері ландшафтної архітектури (послуги з утримання фонтанів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-25-000594-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, вид предмету закупівлі Замовником визначено як послуга: послуги у сфері ландшафтної архітектури (Послуги з утримання фонтанів). При цьому відповідно до опису окремої частини або частин предмета закупівлі слідує, що Замовником передбачено послуги з утримання фонтанів.
Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону слідує, що послуги це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Частиною 1 статті 2 Закону визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює, або перевищує 200 тисяч гривень. При цьому частиною 7 статті 2 Закону визначено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
В свою чергу, частиною 1 статті 12 Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
Поясніть причину проведення вищезазначеної процедури закупівлі послуги у сфері ландшафтної архітектури (послуги з утримання фонтанів) очікуваною вартістю 1 180 000,00 грн без застосування процедур, визначених частиною 1 статті 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-05 15:49:41

Пояснення з власної ініціативи

Підприємство надає пояснення та документи

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-12 18:36:46

Роз'яснення щодо висновку

Просимо надати роз'яснення висновку відповідно до викладеного в файлі, що додається

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо інформацію щодо усунення порушень

2019-06-12 18:35:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-БХ"
#41507593
Переможець 1 180 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 15:48

Документи

25 квітня 2019 15:48
Електронний підпис
25 квітня 2019 15:46
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:22
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 15:52
договір.pdf укладений
25 квітня 2019 15:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 090 199,51
UAH (в тому числі ПДВ 181 699,92 UAH)