Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАТИВНЕ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32082482 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вулиця Троїцька, буд.21-А |
Контактна особа: |
Гурьба Інна Василівна +380676910401 fontan2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
25 квітня 2019 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-03-000007 ● 782baf7b01f14ea8befb9c8230b46d8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 11:43 |
31.05.2019 №104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 31.05.2019№ 104
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2019-04-25-000594-а 25.04.2019 Комунальне підприємство «Адміністративне архітектурно-будівельне управління» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-03 14:24:29
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 71420000-8 — Послуги у сфері ландшафтної архітектури (Послуги у сфері ландшафтної архітектури (послуги з утримання фонтанів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-25-000594-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, вид предмету закупівлі Замовником визначено як послуга: послуги у сфері ландшафтної архітектури (Послуги з утримання фонтанів). При цьому відповідно до опису окремої частини або частин предмета закупівлі слідує, що Замовником передбачено послуги з утримання фонтанів.
Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону слідує, що послуги це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Частиною 1 статті 2 Закону визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює, або перевищує 200 тисяч гривень. При цьому частиною 7 статті 2 Закону визначено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
В свою чергу, частиною 1 статті 12 Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
Поясніть причину проведення вищезазначеної процедури закупівлі послуги у сфері ландшафтної архітектури (послуги з утримання фонтанів) очікуваною вартістю 1 180 000,00 грн без застосування процедур, визначених частиною 1 статті 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-05 15:49:41
Пояснення з власної ініціативи
Підприємство надає пояснення та документи
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-06-12 18:36:46
Роз'яснення щодо висновку
Просимо надати роз'яснення висновку відповідно до викладеного в файлі, що додається
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію щодо усунення порушень
2019-06-12 18:35:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-БХ" #41507593 |
Переможець |
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2019 15:52
|
договір.pdf | укладений |
25 квітня 2019 15:51
|