Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена)
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2019-04-25-000456-a 6ebf316b63254c5095696d84a587516c
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осипенко Олена Володимирівна

+380672700578 obyhiv-yo-ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361483
Вебсайт: http://www.ouo.gov.ua
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13
Контактна особа: Осипенко Олена Володимирівна
+380672700578
obyhiv-yo-ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 14:19
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 14:19
Початок аукціону: 14 травня 2019 15:09
Очікувана вартість: 710 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кг
М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, Обухів, Дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 14:25
Проект договору (1).docx
25 квітня 2019 14:25
Додатки до ТД.docx
25 квітня 2019 14:25
Тендерна документація Мясо.docx
25 квітня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 14:25
Проект договору (1).docx
25 квітня 2019 14:25
Додатки до ТД.docx
25 квітня 2019 14:25
Тендерна документація Мясо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-25-000456-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 16 травня 2019 15:11
Вимога щодо невідповідності тендерної пропозиції
ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» даним листом повідомляє про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Гайовий Микола Павлович умовам тендерної документації з наступних підстав:
Відповідно до розділу 1 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати гарантійний лист про те, що транспорт, який буде задіяно для виконання договору про закупівлю відповідає технічним та санітарним вимогам відповідно до чинного законодавства України.
ФОП Гайовий Микола Павлович такий лист не надає, що є прямою підставою для відхилення такої пропозиції.
Відповідно до розділу 1 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати копію документу на власні складські приміщення. У разі відсутності власних складських приміщень надаються копії документів, які підтверджують право користування складськими приміщеннями (копії договорів оренди).
У складі тендерної пропозиції наявний договір оренди нежитлового приміщення від 01.02.2019 року, предметом якого є оренда приміщення магазину. Про складські приміщення в договорі інформація відсутня. Отже, вимога рахується не виконаною. Договір на оренду складських приміщень чи документи права власності на такі приміщення не надано.
З огляду на вище зазначене, вбачаються грубі порушення ФОП Гайового Миколи Павловича умов тендерної документації. Така пропозиція повинна бути відхилена відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Додатково повідомляємо, що у разі недотримання Замовників основних принципів та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» вимушене буде звертатись до відповідних органів державної влади задля забезпечення дотримання законодавства.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 травня 2019 15:14
Причина: Для редактування поданої інформації
Номер вимоги: UA-2019-04-25-000456-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 16 травня 2019 15:23
Щодо невідповідності тендерної пропозиції
ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» даним листом повідомляє про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Гайовий Микола Павлович умовам тендерної документації з наступних підстав:
Відповідно до розділу 1 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати гарантійний лист про те, що транспорт, який буде задіяно для виконання договору про закупівлю відповідає технічним та санітарним вимогам відповідно до чинного законодавства України.
ФОП Гайовий Микола Павлович такий лист не надає, що є прямою підставою для відхилення такої пропозиції.
Відповідно до розділу 1 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати копію документу на власні складські приміщення. У разі відсутності власних складських приміщень надаються копії документів, які підтверджують право користування складськими приміщеннями (копії договорів оренди).
У складі тендерної пропозиції наявний договір оренди нежитлового приміщення від 01.02.2019 року, предметом якого є оренда приміщення магазину. Про складські приміщення в договорі інформація відсутня. Отже, вимога рахується не виконаною. Договір на оренду складських приміщень чи документи права власності на такі приміщення не надано.
Також, відповідно до умов тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно додатку №5 до ТД. ФОП Гайовий Микола Павлович у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку, проте її зміст не відповідає вимогам замовника. А саме: в останньому стовпці «Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату)» учасник дану інформацію не наводить. Замість того, зазначає дату наступного проходження медичного огляду.
Отже, дана вимога виконана не в повному обсязі.
З огляду на вище зазначене, вбачаються грубі порушення ФОП Гайового Миколи Павловича умов тендерної документації. Така пропозиція повинна бути відхилена відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Додатково повідомляємо, що у разі недотримання Замовників основних принципів та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» вимушене буде звертатись до відповідних органів державної влади задля забезпечення дотримання законодавства.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-25-000456-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Яговий Микола Павлович, Код ЄДРПОУ:2086709130
Дата подання: 17 травня 2019 13:08
Звернення до Замовника
Щодо механічної описки у договорі оренди нежилого приміщення від 1.02.2019 р.
1. У пункті 1.1 вказано, що Орендар приймає в платне користування приміщення магазину, а на справді це технічна помилка, і слід читати складське приміщення, так як згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно № 253 видане 17.03.2009 р розташоване за адресою м. Обухів вул. .Київська 132 – Б, знаходиться складське приміщення,
гараж, та навіс ( копія свідоцтва на право власності прикладається).

2. Щодо оренди автомобіля,то орендодавець гарантує , що автомобіль який буде задіяний для виконання договору поставки м”яса , буде відповідати технічним та санітарним вимогам відповідно до чинного законодавства України.

3.Відповідно до тендерної документації розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » п. 6 , Учасник повинен надати оригінал декларації виробника, що підтверджує відповідно предмет закупівлі вимогам ДСТУ 6030: 2008 ( м*ясо яловичини в напівтушах і ДСТУ 7158 :2010 ( м*ясо свинини в напівтушах ).
ТОВ « Стартрейдінг » в своїй тендерній пропозиції надали декларацію виробника по ДСТУ 4589 : 2006 та 4590 : 2006 , що не підтверджують вимоги Замовника до предмету закупівлі.
Додатково повідомляю, що згідно тендерної документації пункти 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції » - єдиним критерієм тендерної пропозиції є ціна з ПДВ.
В зв’язку з вищевикладеним прошу признати мене , ФОП Яговий М.П. переможцем на відкритих торгах на закупівлю 15110000-2- М*ясо (м’ясо великої рогатої худоби родини бикових : яловичина заморожена чи охолоджена ; свинина заморожена чи охолоджена )

Повідомляю , що в разі недотримання замовником основних принципів норм законодавства України в сфері закупівлі ФОП Яговий М.П. вимушений буде звертатись до відповідних органів влади для забезпечення дотримання норм законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2019 16:55
Протокол засідання про відповідь і відхилення

Документи подані скаржником

16 травня 2019 15:11
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

16 травня 2019 15:23
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

17 травня 2019 13:08
Свідоцтво на власність

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Яговий Микола Павлович 552 000,00
UAH з ПДВ
497 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 498 160,00
UAH з ПДВ
498 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 11:24
Електронний підпис
15 травня 2019 10:38
цінова пропозиція ст2
15 травня 2019 10:38
цінова пропозиція ст1
15 травня 2019 10:38
довідка з МВД
02 травня 2019 14:16
Електронний підпис
02 травня 2019 14:14
реєстр документів.PDF
02 травня 2019 14:13
копія паспорта ст 27.PDF
02 травня 2019 14:13
копія паспорта ст 26.PDF
02 травня 2019 14:13
копія паспорта ст 25.PDF
02 травня 2019 14:13
гарантійний лист ст 9.PDF
02 травня 2019 14:13
гарантійний лист ст 5.PDF
02 травня 2019 14:13
відгук ст 13.PDF
02 травня 2019 14:13
цінова пропозиція ст1.PDF

Публічні документи

13 травня 2019 13:57
Електронний підпис
13 травня 2019 13:56
Медичка Корнієнко 2019.pdf
13 травня 2019 13:56
7. Проект договору.PDF
13 травня 2019 13:56
6. Технічна частина.rar
13 травня 2019 13:56
5. Документи по ст. 16, 17.rar
13 травня 2019 13:56
2. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Яговий Микола Павлович

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яговий Микола Павлович
#2086709130
Рішення скасоване 497 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 12:54
ФОП Яговий Микола Павлович
#2086709130
Відхилено 497 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 12:59
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
Відхилено 498 160,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 13:29

Документи

16 травня 2019 10:36
Електронний підпис

Документи

17 травня 2019 12:59
Електронний підпис

Документи

17 травня 2019 13:29
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
17 травня 2019 13:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі