Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вітальна стрічка з індивідуальним написом для учасників конкурсу «Miss&MisterGrinchenkoUniversity»
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2019-04-25-000380-b a45491e49ec14b1faccd126ba4a70c00
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коломієць Вероніка Сергіївна

380442721490 xtender@kubg.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський університет імені Бориса Грінченка
Код ЄДРПОУ: 02136554
Вебсайт: http://kubg.edu.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2
Контактна особа: Коломієць Вероніка Сергіївна
380442721490
xtender@kubg.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 10:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 13:25
Очікувана вартість: 7 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вітальна стрічка з індивідуальним написом для учасників конкурсу «Miss&MisterGrinchenkoUniversity»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Вітальна стрічка з індивідуальним написом для учасників конкурсу «Miss&MisterGrinchenkoUniversity»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04212, Україна, місто Київ, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019
ДК 021:2015: 19210000-1 — Натуральні тканини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-25-000380-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенков М.В., Код ЄДРПОУ:2930405436
Дата подання: 06 травня 2019 18:45
НЕЗАКОННЕ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Переможець не надав суттэві документи до ТД, встановлені Замовником, оскільки допорогова закупівля може відбутися тільки у разі виконання пунктів оголошення а саме:
1. Технічні характеристики запропонованого товару (Додаток2), 2.Гарантійний лист поставки товару саме цієі закупівлі, 3. Паспорт і код не завірені належним чином, що не відповідає діючому Законодавству ПЗ.
Також не виконана ОСНОВНА ЧАСТИНА ЗАКОНУ ППЗ З 18,01.2017р, а саме:
5.1.5. Для Учасників з Донецької та Луганської областей: повинні надати Довідку банку про підтвердження відкриття рахунку постачальником в населеному пункті, який контролюється українською владою. Довідка нестандартного типу.
ТАКОЖ НЕ НАДАНО СВІДОЦТВО ПЛАТНИКА ПОДАТКУ, ТА ПРИ ПЕРЕВІРЦІ КОДУ ЄДРПОУ ВИНИКАЄ СИТУАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО ОРГАНУ ОПОДАТКУВАННЯ М СЛОВ"ЯНСЬК.
Прохання до Замовника щодо перевірки останьоі інформаціі, оскільки ОРГАН ОПОДАТКУВАННЯ М СЛОВ"ЯНСЬК МАЄ ОБМЕЖЕННЯ ЩОДО ПІДПОРЯДКУВАННЯ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАІНИ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2019 13:04
Згідно з ч. 1. ст. 2. Закону України «Про публічні закупівлі» та п. п. 1 і 6 Розділу І Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019, під час здійснення закупівлі товарів, вартість яких є меншою за 200 тисяч гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товарів для укладення договору. Закупівля, що проводив замовник, не є тендерною процедурою.
Інструкція не містить переліку документів, які повинен надати Учасник закупівлі, тобто Замовник сам встановлює вимоги та способи їх документального підтвердження.
В документації на закупівлю товару «Вітальна стрічка з індивідуальним написом для учасників конкурсу «Miss&MisterGrinchenkoUniversity» нами не вимагалося надання завірених копій паспорта та ідентифікаційного номера учасника закупівлі – фізичної особи. Достатньо тільки скан-копій.
Під час здійснення електронної закупівлі Учасник, ФОП Подушкін Л.В, надав всі документи, які вимагалися замовником, в тому числі довідку з банку про відкриття рахунку від 05.04.2019 р., а також згоду з технічними вимогами Замовника.
Крім того, нами було здійснено перевірку Учасника на офіційному сайті ДФС України. Станом на 01.05.2019 щодо платника податків ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ». Станом на 05.05.2019 платник податків не має податкового боргу.
Враховуючи викладене, визнання ФОП Подушкіна Л.В. переможцем закупівлі є правомірною.
Розгорнути Згорнути
Вимогу не задоволено замовником
Номер вимоги: UA-2019-04-25-000380-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенков М.В., Код ЄДРПОУ:2930405436
Дата подання: 07 травня 2019 14:09
ЗАМОВНИК ПОРУШИВ ЗАКОН
4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції оригінали документів та завірені в установленому порядку копії документів*:
1. цінова пропозиція (Додаток №1 до Документації);
2. технічне завдання (Додаток № 2 до Документації);
3. копія Статуту або інший установчий Документ;
4. копія виписки або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
5. копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
6. копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера та копія паспорту (для фізичних осіб);
7. довідка щодо гарантійних зобов’язань на поставку товару;--
ПУНКТ 2 ЗОВСІМ ВІДСУТНІЙ У ДОКУМЕНТАЦІІ ПЕРЕМОЖЦЯ, ЩО СВІДЧИТЬ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ СВОГО Ж ОГОЛОШЕННЯ, ТАКИМ ЧИНОМ ЗАМОВНИК ПОРУШУЄ ч. 1. ст. 2. Закону України «Про публічні закупівлі» та п. п. 1 і 6 Розділу І Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2019 16:57
Учасник повинен надати в СКАНОВАНОМУ ВИГЛЯДІ у форматі pdf в складі своєї пропозиції ОРИГІНАЛИ документів та завірені в установленому порядку копії документів.
У відповідності до чинного законодавства України «в установленому порядку» означає, що копії документів мають бути завірені у відповідності з Правилами ведення нотаріального діловодства, затвердженими наказом Міністерства юстиції України 22.12.2010 № 3253/5 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2010 р. за № 1318/18613, або відповідно до Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, затвердженої наказом Держспоживстандарту України 07.04.2003 № 55.
При цьому, відповідно до Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженої наказом Міністерства юстиції від 3 березня 2004 року № 20/5, а також Указом Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року (який не суперечить законодавству України), визначено перелік документів, з яких вірність копії не засвідчується. Це, в першу чергу, документи, що посвідчують особу громадянина, зокрема паспорт, а також документи, що його замінюють.
Згідно з п. 5.27. Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації « 5.27 Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту 23 (підпис)».
Підсумовуючи викладене, можна зробити висновок, що копії документів другого учасника теж не завірені в установленому порядку.
Крім того, згідно з Законом України від 07.04.2011 р. № 3205-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця» було скасовано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця. Замість нього юридичній особі або фізичній особі - підприємцю видається виписка з ЄДР.
Згідно з підпунктом 4 пункту 4 Документації «Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції оригінали документів та завірені в установленому порядку копії документів: …4. копія виписки або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Учасник закупівлі – ФОП Кутенков М.В. не надав жодного з цих документів, натомість надав Свідоцтво про державну реєстрацію Фізичної особі підприємця, яке з 2011 року не вважається документом, що підтверджує державну реєстрацію.
Розгорнути Згорнути
Вимогу не задоволено замовником
Номер вимоги: UA-2019-04-25-000380-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенков М.В., Код ЄДРПОУ:2930405436
Дата подання: 07 травня 2019 17:12
відповідь замовника не по суті запитання
ФОП Кутенков МВ надав ВИТЯГ
Але питання дор Замовника стосується Додатку 2!!!
Чому Замовник відповідає не по суті питання? При чому установчі документи? Вони в повному обсязі надані ФОП Кутенков МВ (уважно продивіться пропозицію)
А у Переможця повністю відсутній Додаток 2, який був заявлений Замовником
Отже, замовник сам собі протиречить
Ми будемо писати Вимогу до Відділення НП по вашому району проведення закупівлі по факту порушення порядку проведення ДП, зацікавленості в певному поставнику та по факту економічноі злочинності, корумпованих стосунків із учасниками
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2019 11:25
Повторно передивившись документи пропозиції ФОП Кутенкова М.В., ми впевнились, що він не надав ні Виписки, ні Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Витяг, на який посилається скаржник (ФОП Кутенков М.В.) у своїй Вимозі, це Витяг з реєстру платників єдиного податку, який теж вимагався Замовником в Документації електронної закупівлі.
Стосовно ненадання ФОП Подушкіним Л.В. Додатку 2 інформуємо, що цей Учасник надав всі документи, які вимагалися замовником, в тому числі згоду з технічними вимогами Замовника, що викладені в Додатку 2 до Документації.
Підсумовуючи викладене, вважаємо, що нами не було порушено законодавство України в сфері публічних закупівель. Тому ваші твердження щодо економічної злочинності, корумпованих стосунків із учасниками Замовника є неправдивими, необґрунтованими, а ваші погрози можуть бути кваліфіковані за ст. 383 Кримінального кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Вимогу не задоволено Замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" 6 984,00
UAH з ПДВ
6 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенков М.В. 7 170,00
UAH з ПДВ
6 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2019 11:01
Цінова пропозиція.pdf
02 травня 2019 14:18
ДОВІДКА документи.pdf
02 травня 2019 14:18
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
02 травня 2019 14:18
Гарантія на документи.pdf
02 травня 2019 14:18
Vityag.PDF
02 травня 2019 14:18
Vipiska2.PDF
02 травня 2019 14:18
Vipiska.PDF
02 травня 2019 14:18
Pasport 12-13ST.PDF
02 травня 2019 14:18
Pasport 2ST.PDF
02 травня 2019 14:18
Pasport 1ST.PDF
02 травня 2019 14:18
ID KOD.PDF
02 травня 2019 14:18
Dovidka SCHET.PDF
02 травня 2019 14:18
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 00:32
тех завд стр.pdf
02 травня 2019 00:32
цп стр.pdf
02 травня 2019 00:32
гарант стр.pdf
02 травня 2019 00:32
контакт 30.04.2019.pdf
02 травня 2019 00:32
ИНН зав.pdf
02 травня 2019 00:32
ПАСПОРТ.pdf
02 травня 2019 00:32
СВІДОЦ ПЛАТНИКА.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"

ФОП Кутенков М.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"
#3212502058
Рішення скасоване 6 899,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 10:45
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"
#3212502058
Переможець 6 899,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 11:18

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"
#3212502058
6 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 178 Вітальна стрічка.pdf укладений
14 травня 2019 16:52