Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 – 44110000-4 КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (АСФАЛЬТОБЕТОННІ СУМІШІ)
Очікувана вартість
2 105 000,00 UAH
UA-2019-04-25-000173-a 2f63ef19c2274d48890cb8f437d2bfea
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2019 10:57
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2019 10:57
Початок аукціону: 13 травня 2019 15:51
Очікувана вартість: 2 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


загальна кількість 800 т
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 т
асфальтобетонна суміш А-20 (МКА)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, самовивіз з бази навантаження
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 10:53
ДКТ Асфальт.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-25-000173-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 06 травня 2019 16:03
СКАРГА на вимоги тендерної документації
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-25-000173-a Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту і утриманню автомобільних шляхів і споруд на них» Оболонського району м. Києва (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів на закупівлю товару заДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (Асфальтобетонні суміші). Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ"(далі - Скаржник) має багаторічний досвід постачання асфальтобетонних сумішей, які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір прийняти участь у зазначених торгах. Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та може в подальшому призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції. Відповідно до частини другої статті 18 закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Враховуючи те, що кінцевий строк подання пропозицій 12 травня 2019 о 10:57, Скаржник має законне право на оскарження умов тендерної документації. 1. У пункті 8 розділу І Тендерної документації міститься інформація про місце, кількість, обсяг поставки товарів, а саме -місце: самовивіз з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися на відстані не більше 30 км від адреси Замовника (м. Київ, провулок Куренівський, 15-А). Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися, зокрема, з кваліфікаційної частини, що повинна містити документи, визначені Додатком 2 цієї тендерної документації та іншими додатками, та вимогами тендерної документації. У додатку 2 Тендерної документації міститься Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статей 16, 17 Закону. Згідно з підпунктом 1.2.2. пункту 1.2 додатку 2 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази довідку про наявність бази відвантаження з зазначенням адреси та відстані (км), яка повинна знаходитись на відстані не більше 30 км від адреси Замовника (м. Київ, провулок Куренівський, 15-А). 1) Замовник у тендерній документації встановив вимоги, згідно з якими участь у процедурі закупівлі зможуть прийняти лише учасники, які мають бази відвантаження в радіусі не більше 30 км. Скаржник вважає вказані вимоги незаконними, оскільки наше підприємство не має бази відвантаження на встановленій Замовником відстані в межах 30 км, однак має базу відвантаження, яка знаходиться на більшій відстані, та яка повністю забезпечує потреби для зберігання та подальшоговідвантаження товару у встановлений Замовником строк не більше 1 дня з моменту подання заявки. Повідомляємо, що наша база відвантаження знаходиться за адресою: Київська область Васильківський район село Крячки вулиця Кривова 46 та на відстані від адреси Замовника: 47 км, для підтвердження надаємо договір оренди земельної ділянки на якому розташована база відвантаження. Тобто, у встановлені Замовником строки для постачання предмету закупівлі, Скаржник цілком в змозі відвантажити необхідну кількість товару Замовнику в денний та / або нічний час, а також вихідні дні, в зимовий та літній час незалежно від обсягу закупівлі. А тому, розташування нашоїбази відвантаження, ніяким чином не впливає на нашу спроможність якісно виконати Договір, що буде укладено за результатами закупівлі. 2) Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 3) Відповідно до додатку 3 Тендерної документації учасник повинен забезпечити відвантаження замовленого Товару Замовнику по кількості, номенклатурі та за ціною, що визначається в специфікації до укладеного Договору за результатами проведених торгів не більше 1 (одного) дня з моменту отримання Учасником заявки від Замовника. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутня необхідність у встановлені обмеження місцезнаходження бази відвантаження, оскільки протягом1 дняучасник має змогу відвантажити асфальтобетонні суміші Замовнику незалежно від відстані розташування бази відвантаження учасника. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. А також відповідно до частини 3 статті 16 Закону замовник визначає в тендерній документації перелік документів, які підтверджують інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну відстань місцязнаходження матеріально-технічної бази учасника до адреси Замовника.Замовник ніяк не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення саме такого місцезнаходження бази відвантаження відносно його місця розташування. Таким чином, Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб'єкти господарювання, у тому числі Скаржника, які мають бази відвантаження, які розташовані на відстані більше ніж 30 км від адреси Замовника. Слід зазначити, про наявність існуючої практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при вирішенні аналогічної ситуації, а саме: - рішення від 10.10.2018 № 10445-р/пк-пз, предметом розгляду якого було встановлення вимоги наявності сервісного центру на відстані не більше, ніж 250 км від розташування Замовника. Колегією було встановлене наступне: «Враховуючи наведене, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають сервісні центри саме на відстані не більше, ніж 250 км від розташування Замовника (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника). Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації». - рішення від 31.01.2017 року № 389-р/пк-пз, предметом розгляду якого було встановлення Замовником вимоги щодо наявності складу на території Сахновщинського району Харківської області. Колегією було встановлене наступне: «Враховуючи викладене, прийняти участь у Процедурі закупівлі можуть лише ті суб’єкти господарювання, що мають в наявності склад на території Сахновщинського району Харківської області, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі (у тому числі, Скаржника). Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести зміни до Документації в цій частині». Підсумовуючи зазначення встановлення вимог, які обмежуються територіальним місцезнаходженням або конкретною відстанню до Замовника трактується органом оскарження, як порушення статті 22 Закону та зазначені вимоги не можуть бути гарантією своєчасного постачання товару Замовнику чи його відвантаження. 2. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися, зокрема, з кваліфікаційної частини, що повинна містити проект договору, підписаний відповідно до Додатка 4 Тендерної документації. У додатку 4 Тендерної документації міститься проект договору про закупівлю товару. Слід зазначити, що проект договору містить суперечності у викладеній інформації, а саме у розділі V проекту договору, який наведено у Додатку 4 Тендерної документації вказано, що: «Поставка товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ згідно заявок покупця. (Заявки подаються в письмовій формі, або зверненням в диспетчерську службу). Заявка на постачання товару надається в термін до 16-00 години дня, попереднього до дня поставки в диспетчерську службу постачальника по тел./факс: Заявка може бути передана за домовленістю сторін як в письмовій так і в усній формі. Поставка товару здійснюється в Оболонський район м. Києва (згідно Заявок Покупця)». Викладена інформація суперечить розділу І проекту договору, який наведено у Додатку 4 Тендерної документації, де вказано «Самовивіз з бази відвантаження, яка знаходится за адресою: _____». А також технічному завданню, яке наведене у Додатку 3 Тендерної документації де встановлено, що буде здійснено самовивіз Замовником з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися на відстані не більше 30 км від адреси Замовника (м. Київ, провулок Куренівський, 15-А). Зазначені невідповідності, можуть призвести до невірного розрахунку ціни тендерної пропозиції, а саме будуть зайво враховані витрати на транспортування асфальтобетонних сумішей за адресою Замовника (м. Київ, провулок Куренівський, 15-А), що призведено до удорожчання товару, який є предметом закупівлі. Також, зазначені умови договору повністю виключають необхідність наявності у учасника бази відвантаження, яка повинна знаходитись на відстані не більше 30 км від адреси Замовника, оскільки постачальник буде здійснювати поставку товару самостійно згідно заявок в Оболонський район м. Києва. Отже, дії Замовника в частині встановлення вказаних вимог тендерної документації є такими, що порушують принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. Крім того, Замовником не доведена та не обґрунтована необхідність встановлення у тендерній документації вказаних вище вимог. Таким чином, Замовник з урахуванням наведеної вище інформації повинен внести зміни до тендерної документації у цій частині Неналежні дії Замовника призводять до порушення прав Скаржника, що завдає нам економічну шкоду, а також порушує принципів недискримінації учасників, обмежують коло компаній, які можуть взяти участь у процесі закупівлі, та конкуренцію під час закупівель послуг. Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу Приватного підприємства "АВТОМАГІСТРАЛЬ" до розгляду. 2. Провести перевірку викладених фактів. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 4. Зобов’язати Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту і утриманню автомобільних шляхів і споруд на них» Оболонського району м. Києвавнести зміни в тендерну документацію, оголошення № UA-2019-04-25-000173-a, з метою усунення дискримінаційних умов по відношенню до скаржника, а також умов, що обмежують конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2019 19:58
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково загружена
Дата: 10 травня 2019 14:44
рішення від 08.05.2019 № 5608 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 19:58
рішення від 24.05.2019 № 6625.pdf
Дата публікації: 27 травня 2019 15:45

Документи подані скаржником

06 травня 2019 16:03
рішення від 31.01.2017 № 389.PDF
06 травня 2019 16:03
Скарга UA-2019-04-25-000173-a.pdf
06 травня 2019 16:03
скарга умови тд.docx

Документи Органу Оскарження

27 травня 2019 15:45
рішення від 24.05.2019 № 6625.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 травня 2019 16:04
Коментар щодо відміни: ч.1 ст. 31 Закону України "Про закупівлю"
Документи:
10 травня 2019 16:04
повідомлення про відміну торгів