Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд на вул. Нововокзальній, 21 у Солом'янському районі»
Очікувана вартість
3 955 685,00 UAH
UA-2019-04-24-002877-b 1c39a61d5aeb479889b3e8977d6559fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 14:13
Очікувана вартість: 3 955 685,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 955,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net.
Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, ІА01-9 Проектування та будівництво). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Нововокзальнай, 21 у Солом'янському районі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд на вул. Нововокзальній, 21 у Солом'янському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, Київ, вул. Нововокзальна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 16:27
Оголошення_про_торги_за_формою_МЕРТУ.pdf
24 квітня 2019 16:27
ТД_на ПКД по вул. Нововокзальній.pdf
03 травня 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 16:27
Оголошення_про_торги_за_формою_МЕРТУ.pdf
24 квітня 2019 16:27
ТД_на ПКД по вул. Нововокзальній.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА" 3 898 817,16
UAH з ПДВ
3 898 817,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УРБАН ДИЗАЙН" 3 955 525,98
UAH з ПДВ
3 955 525,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 16:24
Електронний підпис
10 травня 2019 16:21
Електронний підпис
10 травня 2019 16:18
34. Довідка п.10ч.1 ст.17.pdf
10 травня 2019 16:18
13. Статут.pdf
10 травня 2019 16:18
18. Попередній кал. план.pdf
10 травня 2019 16:18
14. Опис до статуту.pdf
10 травня 2019 16:18
6. Наказ Плащенко.pdf
10 травня 2019 16:18
15. Витяг з ЄДР.pdf
10 травня 2019 16:18
30. Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
10 травня 2019 16:18
8. Аналогічний договір.pdf
10 травня 2019 16:18
11. Рішення засновника.pdf
10 травня 2019 16:18
36. Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
10 травня 2019 16:18
6. Наказ Нашивочніков.pdf
10 травня 2019 16:18
33. Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
10 травня 2019 16:18
32. Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
10 травня 2019 16:18
Реєстр.pdf
10 травня 2019 16:18
31. Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
10 травня 2019 16:18
35. Довідка ч.2 ст.17.pdf
10 травня 2019 16:18
Додаток 7.pdf
10 травня 2019 16:18
5.1 С-во архітектора.pdf
10 травня 2019 16:18
37. Довідка п.3 ч1 ст.17.pdf
10 травня 2019 16:18
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УРБАН ДИЗАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА"
#34579051
Переможець 3 898 817,16
UAH з ПДВ
17 травня 2019 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА"
#34579051
3 898 817,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:24
Додаткова угода №2 від 23.12.2020 до дог № 12_19-КТ вул. Нововокзальна, 21.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 14:19
Додаткова угода № 1 від 27.12.2019 до дог. № 12-19-КТ від 29.05.2019, вул. Нововокзальна, 21.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 14:01
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 17:56
звіт про результатати проведення процедури закупівлі.pdf зміни до договору
30 травня 2019 17:54
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 14:43
договір № 12-19-КТ від 29.05.2018 вул. Нововокзальна, 21.pdf укладений
29 травня 2019 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Звіт про результати проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/19-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в Розділ 3 "Вартість робіт та порядок розрахунку" Договору, в Розділ 13 «Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін» Договору, в Розділ 11 «Строк дії Договору» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 27.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 12/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765, наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 13 "Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи Сторін" Договору. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки, Листа Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.12.2020 № 058/7/4-7247, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Вартість робіт та порядок розрахунку» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план роботи, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді №2 від 23.12.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 12/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 898 817,16
UAH (в тому числі ПДВ 649 802,86 UAH)