Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2019 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 12:02 |
Очікувана вартість: | 1 404 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 42000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2019 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2019 15:04 |
ТД_166-19_Послуги з виготовлення та встановлення дверних блоків.doc | |
24 квітня 2019 15:04 |
Проект договору_двері_ПКВОК_Харків.doc | |
24 квітня 2019 15:04 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- Учасником надано пропозицію, яка не містить наказу на призначення директора ТОВ "АВІТОНС" уповноваженого на підписання пропозиції та договору, що не відповідає умовам п. 1.2 додатку 2 тендерної документації.
- Учасником надано пропозицію, яка містить листи відгуки від контрагентів по аналогічним договорам в яких відсутнє підтвердження обсягу виконаних послуг з виготовлення та встановлення дверних блоків, та/або інших аналогічних конструкцій за аналогічними договорами, що не відповідає умовам пп. 4.3.2 п. 4.3 додатку 2 тендерної документації..
Крім того тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Процедура оскарження відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 14 червня 2019 21:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-12-000030 ● d0cdaa8eeb8448579a621541b8ee4998
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.07.2019 № 213
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-04-24-002198-b 24.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2019 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОНС" |
1 346 400,00
UAH з ПДВ
|
1 332 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕТРА ГРУПП" |
1 404 000,00
UAH з ПДВ
|
1 345 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАЛМІКС" |
1 404 000,00
UAH з ПДВ
|
1 404 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОНС" #42495783 |
Відхилено |
1 332 360,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 16:51
|
ТОВ "ТЕТРА ГРУПП" #39383633 |
Переможець |
1 345 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 11:05
|
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ.docx | укладений |
31 січня 2020 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 17:01
|
Договір УЗ ЦЛ-19469 Ю.PDF | укладений |
01 липня 2019 16:56
|