Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (3 лота: Лот 1. – Витратні матеріали – 6 найменувань; Лот 2. – Витратні матеріали – 15 найменувань; Лот 3. – Витратні матеріали – 9 найменування)
Очікувана вартість
150 076,99 UAH
UA-2019-04-24-002177-b 9ebcb424314647de9e7b37af950e158c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_voz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ВК "Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02013254
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 61
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_voz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги за відповідним лотом, згідно предмету закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33140000-3 - Медичні матеріали (3 лота: Лот 1. – Витратні матеріали – 6 найменувань; Лот 2. – Витратні матеріали – 15 найменувань; Лот 3. – Витратні матеріали – 9 найменування)» через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель № UA-2019-03-07-001345-a та UA-2019-04-01-001967-b відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 15:08
Оскарження наміру укласти договір: 05 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Найменування та асортимент (кількість), а також одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до протоколу переговорів (технічне завдання)

Тендерна документація

24 квітня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Витратні матеріали – 6 найменувань
Опис предмету закупівлі:
Найменування та асортимент (кількість), а також одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до протоколу переговорів (технічне завдання)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 14 073,52 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6761 од
Витратні матеріали – 6 найменувань
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла , вул. Софіївська 2
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 14 073,52
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 15:08

Документи

24 квітня 2019 15:08
Електронний підпис
24 квітня 2019 15:06
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 15:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б"
#39273420
14 073,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 15:08
Електронний підпис
24 квітня 2019 15:06
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 10:46
Додаткова угода № 1.pdf укладений
24 жовтня 2019 10:45
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 09:42
Договір ст.1.pdf укладений
06 травня 2019 09:41
Договір ст.3.pdf укладений
06 травня 2019 09:41
Додатки до договору.pdf укладений
06 травня 2019 09:41
Договір ст.2.pdf укладений
06 травня 2019 09:41
Договір ст.5.pdf укладений
06 травня 2019 09:41
Договір ст.4.pdf укладений
06 травня 2019 09:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 143,30
UAH (в тому числі ПДВ 271,06 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до змісту Додаткової угоди 1/926 від 24.10.2019 року.