Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла-груша
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-04-24-001861-b ● dd39098eaafe43919fc6e63cf94141da
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 34691374 |
Вебсайт: | http://justicekyiv.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м.Київ , ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 2-Д |
Контактна особа: |
Вікторія Іосіфова +380977433319 iosifova.victorija@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2019 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Крісла-груші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 39111000-3 — Сидіння
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2019 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2019 14:20 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 25 квітня 2019 10:17
Дата відповіді: 25 квітня 2019 16:25
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня.
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
В процедурі закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісло-груша) можуть брати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Відповідно до п. 5 Документації, потенційні Учасники підтверджують статус платника податків такими документами - копія Свідоцтва платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Потенційний учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару враховуючи свій статус платника податків.
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
В процедурі закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісло-груша) можуть брати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Відповідно до п. 5 Документації, потенційні Учасники підтверджують статус платника податків такими документами - копія Свідоцтва платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Потенційний учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару враховуючи свій статус платника податків.
Поставка товару
Дата подання: 25 квітня 2019 13:21
Дата відповіді: 26 квітня 2019 10:13
Доброго дня. Прохання надати інформацію про адреси Замовника, на які будуть здійснюватись поставки товару (кількість та територіальність). дякую
Відповідь: Доброго дня. Поставка товару буде здійснюватися за адресою: м. Київ, пров. Музейний, 2-д в кількості 15 штук.
Поставка
Дата подання: 26 квітня 2019 15:17
Доброго дня! Чи можливо збільшити термін поставки до 10 робочих днів з моменту підписання договору?
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Осташевський Я.I. |
10 875,00
UAH з ПДВ
|
10 875,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГЕРАСИМОВ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" |
11 850,00
UAH з ПДВ
|
11 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
13 650,00
UAH з ПДВ
|
13 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" |
14 550,00
UAH з ПДВ
|
14 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Осташевський Я.I. #3323603353 |
Відхилено |
10 875,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 15:13
|
ФОП "ГЕРАСИМОВ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" #3240307492 |
Переможець |
11 850,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
166-05-19-Д.pdf | укладений |
20 травня 2019 17:47
|