Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сканер
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-04-24-000372-a ● b26b6786e1674a5e9f7edaf5d8e48fb1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 40453390 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6 |
Контактна особа: |
Лінник Вікторія Юріївна +380626460620 divp@dn.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2019 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2019 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 08 травня 2019 12:17 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
КПКВКДБ 7751010 - 30000,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84306, Україна, Донецька область, м. Крамторськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2019 12:17 |
ТД Cканер.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 квітня 2019 10:24
Дата відповіді: 25 квітня 2019 12:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 2 до оголошення вимогам та характеристикам
2) Відповідно до пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Питання технічної реалізації вимог законодавства в електронній системі закупівель розглянуто Мінекономіки в листі № 3302-06/3810-03 від 07.02.2017 «Щодо електронної системи закупівель», розміщене за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
2) Відповідно до пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Питання технічної реалізації вимог законодавства в електронній системі закупівель розглянуто Мінекономіки в листі № 3302-06/3810-03 від 07.02.2017 «Щодо електронної системи закупівель», розміщене за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2019 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
15 320,00
UAH з ПДВ
|
15 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
22 272,00
UAH з ПДВ
|
22 272,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА |
27 981,00
UAH з ПДВ
|
24 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" |
25 298,00
UAH з ПДВ
|
25 298,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОТИК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА |
25 866,00
UAH з ПДВ
|
25 866,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
27 216,00
UAH з ПДВ
|
26 149,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТКАЧОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
27 500,00
UAH з ПДВ
|
26 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
29 000,00
UAH з ПДВ
|
29 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Відхилено |
15 320,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 11:29
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
22 272,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 15:23
|
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА #2976218289 |
Переможець |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
27 травня 2019 16:47
|