Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження)
Очікувана вартість
256 000,00 UAH
UA-2019-04-24-000336-b 1965f93f67cd44de83174765a5016071
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Дар'я Євгеніївна

380687069339 zakupivli.kvadrat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Вінницький обласний молодіжний центр «Квадрат»
Код ЄДРПОУ: 42158002
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА, будинок 15
Контактна особа: Мороз Дар'я Євгеніївна
380687069339
zakupivli.kvadrat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
У зв'язку з відсутністю конкуренції

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 10:00
Оскарження наміру укласти договір: 05 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Централізоване опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
182 Гігакалорія
Централізоване опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця Театральна, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення

Тендерна документація

24 квітня 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-07-000011 ● 3105dde4f71a4830b64406511f94c6dd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2019 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.05.2019 №23
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.05.2019 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-04-24-000336-b 24.04.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-08 10:03:17

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з централізованого опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-24-000336-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-10 14:16:00

Пояснення щодо закупівлі тендеру 7. UA-2019-04-24-000336-b 24.04.2019

Доброго дня ! На Ваш запит від 08.05.2019 р. щодо надання пояснень по моніторингу UA-M-2019-05-07-000011 у межах проведення закупівлі послуг з централізованого опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером нашого тендеру : UA-2019-04-24-000336-b , вказуємо, що при внесенні 18.03.2019 р. у річний план закупівель Централізованого опалення (послуга з теплопостачання) «Код ДК 021:2015: 09323000-9 - централізоване опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження) на суму 256 000,00 грн. з ПДВ, електронною системою закупівель річному плану закупівлі було присвоєно номер ІD: UA-P-2019-03-18-004170-c з орієнтовним початком закупівлі у березні 2019 року.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у випадку відсутності конкуренції на відповідному ринку Тендерним комітетом КЗ «ВОМЦ «КВАДРАТ» протокольним рішенням вирішено провести Переговорну процедуру з КП «ВМП «Вінницяміськтеплоенерго» щодо закупівлі Централізованого опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження) «Код ДК 021:2015: 09323000-9 - централізоване опалення.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-10 14:06:55

Пояснення щодо закупівлі тендеру 7. UA-2019-04-24-000336-b 24.04.2019

Доброго дня !
На Ваш запит від 08.05.2019 р. щодо надання пояснень по моніторингу UA-M-2019-05-07-000011 у межах проведення закупівлі послуг з централізованого опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером нашого тендеру : UA-2019-04-24-000336-b , вказуємо, що при внесенні 18.03.2019 р. у річний план закупівель Централізованого опалення (послуга з теплопостачання) «Код ДК 021:2015: 09323000-9 - централізоване опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження) на суму 256 000,00 грн. з ПДВ, електронною системою закупівель річному плану закупівлі було присвоєно номер ІD: UA-P-2019-03-18-004170-c з орієнтовним початком закупівлі у березні 2019 року.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у випадку відсутності конкуренції на відповідному ринку Тендерним комітетом КЗ «ВОМЦ «КВАДРАТ» протокольним рішенням вирішено провести Переговорну процедуру з КП «ВМП «Вінницяміськтеплоенерго» щодо закупівлі Централізованого опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження) «Код ДК 021:2015: 09323000-9 - централізоване опалення.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-05-17 15:14:39

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з централізованого опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-24-000336-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати рішення комітету (дата та номер протоколу), яким затверджено річний план, додаток до річного плану та зміни до них щодо здійснення закупівлі послуг з централізованого опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження)?

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-20 13:46:58

Пояснення щодо закупівлі тендеру 7. UA-2019-04-24-000336-b 24.04.2019

Доброго дня ! На Ваш запит від 17.05.2019 р. вказуємо, що рішення комітету, яким затверджено річний план підтверджено протоколом від 14.03.2019 р. № 2.
07.05.2019 р. до річного плану закупівель на 2019 рік було внесено зміни до процедури щодо здійснення закупівлі послуг з централізованого опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження) протокольним рішенням від 07.05.2019 р. № 11 тому, що виникла розбіжність у назві закупівлі у річному плані «Централізоване опалення (послуга з теплопостачання) з назвою по предмету Договору про закупівлю-продаж теплової енергії та гарячого водопостачання від 06.05.2019 р. № 6817.
На момент складання річного плану на 2019 рік не було прийнято до уваги, що з КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» можно застосовувати тільки переговорну процедуру у випадку відсутності альтернативи згідно з ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому після підписання Договору про закупівлю-продаж теплової енергії та гарячого водопостачання від 06.05.2019 р. № 6817 по переговорній процедурі, погодженої протокольним рішенням від 23.04.2019 р. № 10 з КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» у Договорі було вказано назву предмету Договору - «Централізоване опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження)» .

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо усунення порушень 24 травня органом ДАСУ було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. Пунктом 3 констатуючої частини даного висновку зазначено зобов’язанння щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно інформації зазначеної у висновку та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо. Згідно ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Річний план закупівель було затверджено рішенням тендерного комітету від 14.03.2019року (протокол №2) та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 18.03.2019року. (ID UA-P-2019-03-18-004170-c ). Після оприлюднення річного плану закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу та відповідно до умов застосування переговорної процедури закупівлі визначених статтею 35 Закону, за результатами проведених переговорів з учасником які відбулися 23.04.2019року було прийняте рішення про намір укласти договір. Згідно ст.35 Закону повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення. Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури)UA-2019-04-24-000336-b опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 24.04.2019. Відповідно до зазначеного вище в діях тендерного комітету відсутні ознаки порушення законодавства про публічні закупівлі оскільки дана процедура закупівлі була проведена відповідно до річного плану закупівель оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу від 18.03.2019. Щодо внесення змін до річного плану закупівель від 07.05.2019 повідомляємо наступне. Згідно ст. 4 Закону зміни до річного плану закупівель безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель періодичність і характер внесення таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Зміни що вносились до річного плану закупівель 07.05.2019року носили формальний характер та ніяким чином не вплинули на результат проведеної переговорної процедури закупівлі та не призвели до порушення принципів Закону передбачених ст.3. Також слід зазначити, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №557 від 30.03.2016року Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) передбачено, що члени комітету мають право прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу (п.2.9, розділ II Наказу). Отже рішення тендерного комітету від 07.05.2019 протокол №11 стосувалося виправлення формальної помилки допущеної при оприлюдненні інформації на веб-порталі Уповноваженого органу не вплинуло на результат проведеної переговорної процедури закупівлі та не призвело до порушення мети та принципів закріплених Законом.

2019-05-29 16:41:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Річний план закупівель на 2019 рік (із змінами), в якому передбачена дана закупівля затверджений протокольним рішенням тендерного комітету від 07.05.2019 року №11 (пояснення замовника від 20.05.2019) та оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу – 07.05.2019, тобто після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі та договору від 06.05.2019 №6817).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
Переможець 256 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 10:00

Документи

24 квітня 2019 10:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 10:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
256 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 10:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 17:27
Додаткова угода від 07.08.19 №1 до Дог №від 06.05.19 №6817.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 12:38
Договір 6817 від 06.05.19 Про закуп-продаж теплов.енергії та гаряч.водопостач.pdf укладений
06 травня 2019 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 6817
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML