Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
6 005 530,80 UAH
UA-2019-04-24-000209-b 67b48330557044df80bc6bfe6a133ba8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 10:00
Очікувана вартість: 6 005 530,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 027,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180100 UAH
Publication date: 24 квітня 2019 09:25
Enquiries until: 01 червня 2019 10:00
Complaints submission until: до 07 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 червня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 6 005 531 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 028 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
540 шт
Ролетна штора СРТ-11 (широка) з направляючими та кріпленнями сірого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ролетна штора СРТ-11 (широка) з направляючими та кріпленнями сірого кольору
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
150 шт
Ролетна штора СРТ-11 (вузька) з направляючими та кріпленнями сірого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ролетна штора СРТ-11 (вузька) з направляючими та кріпленнями сірого кольору
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 16:13
Зміни до тендеру_2755_03.06.2019.doc
03 червня 2019 16:13
2755 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_03.06.2019.docx
24 квітня 2019 09:22
Додаток № 9.docx
03 червня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 16:13
Зміни до тендеру_2755_03.06.2019.doc
03 червня 2019 16:13
2755 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_03.06.2019.docx
24 квітня 2019 09:22
2755 ТД зч до пас.вагонів (1).docx
24 квітня 2019 09:22
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-24-000209-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 26 квітня 2019 09:32
Оскарження вимог тендерної документації
Прошу Замовника змінити вимоги Тендерної Документації в частині вимог:
- відповідності товару ТУ У28.7-36648635-001:2011
Ці вимоги є дискримінаційними тому, що це ТУ є приватним.
Інші учасники не мають просити або викупати право користання цим ТУ.
- Також: пункт перетину кордону, умови поставки, кількість місць, загальна вага брутто/нетто, номера та дати Інвойсу, копію пакувальних аркушів з вказаними вагою брутто, нетто кожного виду вкладеної Продукції, брутто, нетто кожного ящика, інформації про кількість місць, маркування Продукції, котра знаходиться в кожному ящику, вид і матеріал упаковки і тари є комерційною інформацією Постачальника та жодним чином не впливає на якість або строки поставки.
- Найменування СР-11 належить тільки одному виробнику.
Всі ці вимоги є дискримінаційними та направлені тільки на одного постачальника або його ділерів.
Прошу змінити ці вимоги в тендерній документації та притримуватись законної позиції щодо недискримінації інших постачальників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2019 16:14
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-24-000209-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ВТФ "ЕЛІЗ", Код ЄДРПОУ:38521005
Дата подання: 15 липня 2019 18:53
Скарга
Скарга до органу оскарження
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 18.07.2019 №9665 .pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 19:37
Номер скарги: UA-2019-04-24-000209-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "IННОВАЦIЙНА КОМПАНIЯ ВIЗЕРIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:38918838
Дата подання: 15 липня 2019 20:13
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель 03680, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» 70410, Запорізька обл., Запорізький р-н, с. Лукашеве, вул. Молодіжна, буд. 21 ЄДРПОУ 38918838 Тел./факс +38 67 951 38 04 Інформація про закупівлю: Відкриті торги з публікацією англійською мовою № в ЦБД UA-2019-04-24-000209-b Замовник: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ 40081347 Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049 СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Філією «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі товару за кодом ДК 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-24-000209-b) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 6 005 530,80 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 11.06.2019 р. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №2755/216/19-Т від 10.07.2019, що опублікований в системі Prozorro 10.07.2019 року, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» та не допуску його до аукціону. Скаржник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН»» (далі – ТОВ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН»») не погоджується з таким рішення Замовника та повідомляє наступне: 1) Щодо ненадання відповідно до п. 1 Додатку 1 тендерної документації В протоколі розгляду тендерних пропозицій, у як підстава відхилення вказано, що «Учасником надано документ «Дані на товар», згідно з яким продукція, що пропонується до постачання, зокрема з ТУ У 28.7-366448635-001:2011. Однак, документ на підтвердження відповідності продукції вимогам вищезазначеним ТУ у складі пропозиції не надано, що не відповідає вимогам п. 1 Додатку № 1 тендерної документації». В п. 3.7 розділу 3 тендерної вказано, що Учасник надає документи на предмет закупівлі згідно вимог визначеним у Додатку № 1. В п. 1 Додатку 1 тендерної документації встановлені вимоги про надання: 1. Документи про відповідність (Документи про відповідність надаються учасником також при постачанні продукції, якщо учасник буде визнаний переможцем) 1.1 Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року, надати: 1.1.1 На продукцію, яка не підлягає обов’язковій сертифікації: Декларацію про відповідність, або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року, повинна відповідати: - для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій – вимогам ДСТУ 3498-96; -для декларацій про відповідність – вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. 1.2 Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, надати: 1.2.1 На продукцію, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам – один з наступних документів про відповідність: - декларація (у тому числі декларація про відповідність); - протокол (у тому числі протокол випробувань); - звіт; - висновок; - свідоцтво (у тому числі про визнання); - сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності); - атестат; - інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.2.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. 1.3 Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. 1.4 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. 1.5 Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Звертаємо увагу, що в тендерні документації встановлено лише такі вимоги до документів згідно п. 1: має виданий органом з оцінки відповідності галузі акредитації з видачею документа про відповідність; оформлений на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Отже, тендерна документація не містила вимоги, що в сертифікаті відповідності або в іншому документі згідно п. 1 Додатку 1 має бути вказаний нормативний документ на виготовлення. Підтвердження відповідності товару, що пропонується ТОВ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН», здійснено після 01.01.2018 року, тому в складі тендерної пропозиції надано: 1. Сертифікат відповідності № UA.032.СС.0589-18, який підтверджує відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та оформлений на бланку за встановленої ними форми, із терміном дії з 27 листопада 2018 р. до 26 листопада 2022 р. на ролетні штори із вогнетривкої тканини. 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.04.2018 №602-123-20-1/15221, який підтверджує відповідність запропонованого товару, який виготовлені до ТУ У 28.7-36648365-001:2011. В такому разі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» відсутні. Так, як тендерною документацією не вимагалось надання згідно п. 1 тендерної документації підтвердження відповідності нормативно-технічній документації за якою виготовляється товар. Також в складі пропозиції наявний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.04.2018 №602-123-20-1/15221, який підтверджує відповідність запропонованого товару, який виготовлені у відповідності до ТУ У 28.7-36648365-001:2011. 2) Щодо відсутності в складі тендерної пропозиції висновку санітарно-епідеміологічної експертизи В протоколі розгляду тендерних пропозицій, у як підстава відхилення вказано, що «Учасником надано документ «Дані на товар», згідно з яким продукція, що виготовляється, зокрема з ТУ У 28.7-36648365-001:2011. Однак, копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції не надано, що не відповідає вимогам п. 3.4 Додатку № 1 тендерної документації». В п. 3.4 тендерної документації вказано, що для неметалевих матеріалів, які застосовані у продукції залізничного призначення учасник повинен надати: - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; Згідно Додатку№ 1 тендерної документації Замовник проводить закупівлю: Ролетна штора СРТ-11 (широка) з направляючими та кріпленнями сірого кольору Ролетна штора СРТ-11 (вузька) з направляючими та кріпленнями сірого кольору Отже, продукцією в розумінні тендерної документації є Ролетна штора СРТ-11. В складі тендерної пропозиції надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.04.2018 №602-123-20-1/15221, який підтверджує відповідність запропонованого товару (ролетні штори СРТ-11), який виготовлені у відповідності до ТУ У 28.7-36648365-001:2011, сфера застосування та реалізації експертизи – для облаштування внутрішнього інтер’єру пасажирського вагону. В такому разі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» відсутні. 3) Щодо ненадання ДСТУ 4049-2001, ДСТУ 4155-2003, ГОСТ 12.1.044-89 В протоколі розгляду тендерних пропозицій, у як підстава відхилення вказано, що «Учасником надано документ «Дані на товар», згідно з яким продукція, що пропонується до постачання виготовляється згідно з ДСТУ 4049-2001, ДСТУ 4155-2003 та ГОСТ 12.1.044-89, копії яких, у складі пропозицій не надані, що не відповідає вимогам п. 2.3 Додатку № 1 тендерної документації». В п. 4 Додатку 1 тендерної документації вказано, що: 4. Дані на товар 4.1 Надати заповнені відповідно інструкції дані у табличній формі, що зазначені у Додатку №4. В Додатку № 4 тендерної документації встановлена вимога, що в колонці 6 «Даних а товар» вказати «Позначення НТД яким відповідає продукція, що пропонується до постачання» В Інструкції щодо заповнення таблиці, яка вказана в Додатку 1 тендерної документації вказано, що у колонці 6 вказується позначення (номери та індекси) нормативної документації (стандарти, технічні умови, креслення, тощо), за якими виготовляється продукція. В п. 2 Додатку 1 тендерної документації вказано: Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу. В складі тендерної пропозиції ТОВ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» надано «Дані на товар» наступного змісту: Отже, ТОВ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» згідно вимог тендерної документації в «Даних на товар» вказано НТД, яким відповідає товар ДСТУ 4049-2001, ДСТУ 4155-2003, ГОСТ 12.1.044-89. А також вказано ТУ У 28.7-36648365-001:2011, за яким виготовляється товар. Інформація, що товар виготовляється за ТУ У 28.7-36648365-001:2011 підтверджується і інших документах, що надані в складі пропозиції: 1. Дані на товар, згідно Додатку 4. Так як в колонці 3 вказано найменування товару Ролетна штора СРТ-11, що співпадає із найменуванням товару, який вказаний в технічних умовах ТУ У 28.7-36648365-001:2011, текст яких наданий в складі пропозиції. 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.04.2018 №602-123-20-1/15221, який підтверджує відповідність запропонованого товару, який виготовлені у відповідності до ТУ У 28.7-36648365-001:2011. Отже, в складі тендерної пропозиції надано ТОВ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» технічні умови ТУ У 28.7-36648365-001:2011 за якими виготовляється товар. У зв’язку з тим, що запропонований товар ТОВ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» виготовляється за ТУ У 28.7-36648365-001:2011, не потрібно було надавати в складі тендерної пропозиції ДСТУ 4049-2001, ДСТУ 4155-2003, ГОСТ 12.1.044-89 В такому разі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» відсутні. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числi тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерноi документацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiсть iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-04-24-000209-b закупівлю товару за кодом ДК 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів) в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ««ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю товару за кодом ДК 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів). Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-24-000209-b. З повагою, Директор ТОВ «ІК «Візеріон» О.І. Дідченко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 липня 2019 19:47
рішення від 18.07.2019 № 9658 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 19:46
рішення від 02.08.2019 № 10576.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2019 21:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Роз’яснення щодо порядку оприлюднення інформації на рішення Колегії від 02.08.2019 № 10576-р/пк-пз. 24.04.2019 філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» оголошено торги на закупівлю запасних частин до пасажирських вагонів (UA-2019-04-24-000209-b (2755). 11.06.2019 в системі електронних торгів відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників. По даній процедурі закупівлі подано пропозиції від трьох учасників, зокрема ТОВ «НВО «РІСТ», ТОВ «ВТФ «ЕЛІЗ», ТОВ «ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН». 10.07.2019 тендерним комітетом було прийнято рішення щодо відхилення всіх пропозицій учасників закупівлі і оприлюднено цього ж дня. 15.07.2019 (в 5-и денний період оскарження) ТОВ «ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ ВІЗЕРІОН» не погодилося з рішенням тендерного комітету та подало скаргу до АМКУ. За результатом розгляду скарги колегією АМКУ було прийнято рішення (від 02.08.2019 № 10576-р/пк-пз) відмовити ТОВ «ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ ВІЗЕРІОН» у задоволенні його скарги. Крім того, в цьому рішенні зазначено, що замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі, але на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня зазначена інформація, Замовником порушено порядок оприлюднення інформації, у зв'язку з чим Замовник повинен усунути невідповідності в частині оприлюднення інформації щодо відміни процедури закупівлі. Рішення про відміну процедури закупівлі було зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 10.07.2019 № 2755/216/-19-Т та відповідно оприлюднено в електронній системі протягом одного дня з дня прийняття замовником цього рішення. Тобто не було порушено порядку оприлюднення інформації. Варто зазначити, що ТОВ «ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ ВІЗЕРІОН» у своїй скарзі до АМКУ теж посилається на протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.07.2019 № 2755/216/-19-Т, який розміщено в електронній системі. В стандартному сценарії ручного тестування ІІІ рівня акредитації від 11.07.2019р, що розміщено на веб-порталі «ProZorro» зазначено, що відміна торгів у випадку допущення до оцінки менше двох учасників відбувається автоматично в системі після закінчення 5-и денного терміну оскарження. Інформація про відміну торгів на веб-порталі «ProZorro» з’являється автоматично у вигляді блоку «Інформація про відміну». Крім того, наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» не передбачено форми повідомлення про відміну торгів.
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2019 16:58

Документи подані скаржником

15 липня 2019 18:53
Скарга.pdf
15 липня 2019 18:53
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

15 липня 2019 20:13
Скарга АМКУ 15.07.2019.pdf
15 липня 2019 20:13
ПП АМКУ 15.07.2019.pdf
15 липня 2019 20:16
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 вересня 2019
UA-2019-04-24-000209-b67b48330557044df80bc6bfe6a133ba8
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НВО "РІСТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ВТФ "ЕЛІЗ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "IННОВАЦIЙНА КОМПАНIЯ ВIЗЕРIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

10 липня 2019 19:08
Протокол 2755.pdf
10 липня 2019 19:08
Електронний підпис

Публічні документи

10 червня 2019 15:38
Данні на товар.pdf
10 червня 2019 15:38
ТУ У 034 (Ролети) зм 1 НВО.pdf
10 червня 2019 15:38
Паспорт ролеты.pdf
10 червня 2019 15:38
DCS.0000365-19 ткань Screen.pdf
10 червня 2019 15:38
DCS.0000364-19 ткань MUNCHEN.pdf
10 червня 2019 15:38
ЦУО-15_25_1 від 29.03.2019.pdf
10 червня 2019 15:38
СЕС_ткань.pdf
10 червня 2019 15:38
Протоколы ткани Screen.PDF
10 червня 2019 15:38
Протоколы ткани MUNCHEN.PDF
10 червня 2019 15:38
Протокол свыше 50.pdf
10 червня 2019 15:38
Наказ Сутормін.pdf
10 червня 2019 15:38
Наказ Насвіт.pdf
10 червня 2019 15:38
Кваліфікація_209.pdf
10 червня 2019 15:38
Витяг ПДВ НВО РІСТ.pdf
10 червня 2019 15:38
ПП_5327.pdf
10 червня 2019 15:38
5327.zip

Документи

10 липня 2019 19:09
Протокол 2755.pdf
10 липня 2019 19:09
Електронний підпис

Публічні документи

10 червня 2019 18:37
Електронний підпис
10 червня 2019 18:34
ТУ.pdf
10 червня 2019 18:34
ТУ шторы дополнение.PDF
10 червня 2019 18:34
Сертифікати.pdf
10 червня 2019 18:34
Гарантия 3648.zip
10 червня 2019 18:34
Licence.zip
10 червня 2019 18:34
Dovirenist Ryzhyi.zip
10 червня 2019 18:34
38. дані на товар.pdf
10 червня 2019 18:34
36. висновок сес.pdf
10 червня 2019 18:34
34. сертифікат.pdf
10 червня 2019 18:34
33. сертифікат ісо.pdf
10 червня 2019 18:34
29. Сертификат 03.06.pdf
10 червня 2019 18:34
28. довкілля 2.pdf
10 червня 2019 18:34
27. Копії паспортів.PDF
10 червня 2019 18:34
24. про кресленик.pdf
10 червня 2019 18:34
21. технічні умови (2).PDF
10 червня 2019 18:34
21. технічні умови (1).pdf
10 червня 2019 18:34
17. сертифікат1.pdf
10 червня 2019 18:34
9. лист підтвердження.pdf
10 червня 2019 18:34
7. довідка по статті 7.pdf
10 червня 2019 18:34
5.Лист-згода.PDF
10 червня 2019 18:34
3. відомості.pdf
10 червня 2019 18:34
1. технічні.pdf

Документи

10 липня 2019 19:07
Протокол 2755.pdf
10 липня 2019 19:07
Електронний підпис

Публічні документи

11 червня 2019 09:38
Електронний підпис
11 червня 2019 09:37
2. відомості.pdf
11 червня 2019 09:37
14. пояснення.pdf
11 червня 2019 09:37
12. Сертификат по Fiberglass.pdf
11 червня 2019 09:37
5. лист-згода.pdf
11 червня 2019 09:37
6. лист згода.pdf
11 червня 2019 09:37
9. довідка аналогічний.pdf
11 червня 2019 09:37
13. ТУ_compressed.pdf
11 червня 2019 09:37
24. СЕС_compressed.pdf
11 червня 2019 09:37
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
11 червня 2019 09:37
19. Сертификат дилера.pdf
11 червня 2019 09:37
3. наказ _1_.pdf
11 червня 2019 09:37
7. свідоцтво пдв.pdf
11 червня 2019 09:37
25. Дані на товар.pdf
11 червня 2019 09:37
8. по статті 17.pdf
11 червня 2019 09:37
10. лист підтвердження.pdf
11 червня 2019 09:37
11. про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО "РІСТ"

ТОВ "ВТФ "ЕЛІЗ"

ТОВ "IННОВАЦIЙНА КОМПАНIЯ ВIЗЕРIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 вересня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій