Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички, беруші, окуляри захисні, маски, респіратори, килимок гумовий діелектричний
Work gloves, Ear plugs, Protective goggles, Masks, Respirators, Dielectric mat
Очікувана вартість
5 467 340,00 UAH
UA-2019-04-23-002561-b c9b53d050d6141d0b43f4b09c2225d1d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

+380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo"
National ID: 40538421
Contact point: Boiko Inna
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 квітня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 10:00
Очікувана вартість: 5 467 340,00 UAH з ПДВ
Publication date: 23 квітня 2019 15:28
Enquiries until: 14 травня 2019 10:00
Complaints submission until: до 20 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 травня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 5 467 340 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

03 травня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 10:48
ТД 1814 Лот 1-2 (1) - нова редакція 02.05.19.doc
03 травня 2019 10:48
Перелік змін 02.05.2019.docx
23 квітня 2019 15:25
оголошення 1814.doc
23 квітня 2019 15:25
open tender.doc
03 травня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 10:48
ТД 1814 Лот 1-2 (1) - нова редакція 02.05.19.doc
23 квітня 2019 15:25
ТД 1814 Лот 1-2.doc
03 травня 2019 10:48
Перелік змін 02.05.2019.docx
23 квітня 2019 15:25
оголошення 1814.doc
23 квітня 2019 15:25
open tender.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 - Рукавички, беруші, окуляри захисні, маски, респіратори
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 447 360,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 54 473,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 163420 UAH


Title: LOT 1 - Work gloves, Ear plugs, Protective goggles, Masks, Respirators
Current status: Complete
Estimated total value: 5 447 360,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 473,60 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 05 червня 2019 13:27
Auction planned date: 05 червня 2019 13:27
Закінчення: 05 червня 2019 13:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Номенклатура і обсяги відповідно до Додатку 4 до тендерної документації
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

is defined in Annex No. 4, which is an integral part of the tender documentation
CPV: 18140000-2

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 травня 2019
UA-2019-04-23-002561-bc9b53d050d6141d0b43f4b09c2225d1d
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 травня 2019 20:53
Електронний підпис

Документи

30 травня 2019 20:53
Електронний підпис

Публічні документи

23 травня 2019 18:44
Документи лот 1 (2).pdf
23 травня 2019 18:44
Документи лот 1 (1).pdf
23 травня 2019 18:44
Гарантія УМТК 2677.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" 5 380 477,20
UAH з ПДВ
5 325 706,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 5 443 500,00
UAH з ПДВ
5 380 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 18:44
Документи лот 1 (2).pdf
23 травня 2019 18:44
Документи лот 1 (1).pdf
23 травня 2019 18:44
Гарантія УМТК 2677.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"
#39961135
Переможець 5 325 706,98
UAH з ПДВ
06 червня 2019 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"
#39961135
5 325 706,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2023 08:46
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 09:40
ДУ 4 від 27.03.20 до дог.1386-ДЗЗ-20 від 27.03.20 (1).pdf зміни до договору
27 березня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 14:00
ДУ 3 від 25.03.20 до дог. 1386 ДЗЗ-19 від 25.06.19 (1).pdf зміни до договору
25 березня 2020 14:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 07:32
Додаткова угода 1 від 27.12.2019 до договору 1386 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 07:32
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 17:04
Дод угода 1 до Договору 1386_ДЗЗ-19 від 25.06.2019 (1).pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 17:04
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 17:00
Договір 1386-ДЗЗ-19 від 25.06.2019.pdf укладений
27 червня 2019 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана графа "Поліпшення якості предмета закупівлі" обрана Замовником у зав'язку з тим, що у системі відсутня інша графа, яка відображала би у повній мірі сутність укладеної Додаткової угоди. Сторони, керуючись ст.651 Цивільного кодексу України уклали Додаткову угоду №1 про таке: 1. Для виправлення технічної помилки та приведення найменування товару до технічних вимог тендерної документації викласти Специфікацію (Додаток №1 до Договору) у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід'ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 1386/23-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020. (Сума договору та кількість товару після внесених змін – не змінилися).
Номер договору про закупівлю: 1386/23-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди на підставі п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" внести зміни до Договору та викласти Специфікацію у новій редакції, що додається. (Кількість товарів після внесених змін - не змінилася).
Номер договору про закупівлю: 1386/23-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.05.2020. (Кількість товарів після внесених змін - не змінилася).
Номер договору про закупівлю: 1386/23-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 4 267 925,82
UAH (в тому числі ПДВ 711 320,97 UAH)