Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір інструментів для обслуговування локальних мереж та інструмент обтиснення коннекторів
Очікувана вартість
29 900,00 UAH
UA-2019-04-23-001544-b 40ca551bb21b4725b7fbb132e9121249
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бабич Надія Василівна

380444565345 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабич Надія Василівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 29 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 149,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Закупівля наборів інструментів для обслуговування локальних мереж та інструмент обтиснення коннекторів. Замовник не є платником ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, незалежно від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Строк поставки товарів: 10 (десять) днів з дати підписання Договору. Доставка за рахунок Постачальника на адресу Замовника: м.Київ, вул.Полковника Шутова, 13. Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару викладені в Оголошенні №32.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 набір
Набір інструментів Pro'sKit PK для обслуговування локальних мереж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2019  —  28 травня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
16 штуки
Інструмент для обтиснення коннекторів RJ-45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2019  —  28 травня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2019 12:52
Додаток 3 проект ДОГОВОРУ.doc
23 квітня 2019 12:51
Додаток 2.docx
23 квітня 2019 12:51
Додаток 1.docx
23 квітня 2019 12:50
Оголошення №32.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 квітня 2019 11:15
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.6 Оголошення №32 , у разі наявності в посилань на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід дотримуватись вимоги. Замовник не є платником ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, незалежно від системи оподаткування, до якої він відноситься. Пропозиція розглядатиметься по найменшій пропозиції та при наявності всіх документів, що вказані в пункті 8.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА 26 998,00
UAH з ПДВ
26 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 12:16
Тех вимоги 12.pdf
02 травня 2019 15:47
Витяг з рэдпрпу.pdf
02 травня 2019 15:47
Гарантійний лист.pdf
02 травня 2019 15:47
Лист про договор.pdf
02 травня 2019 15:47
Тех вимоги.pdf
02 травня 2019 15:47
Довідка Реквізити.pdf
02 травня 2019 15:47
Сертифікація.pdf
02 травня 2019 15:47
Паспорт ст 6_7.pdf
02 травня 2019 15:47
Пропозиція.pdf
02 травня 2019 15:47
Довідка по закону _17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА
#2460315381
Переможець 26 998,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 13:22

Документи

06 травня 2019 13:22
Протокл №39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА
#2460315381
26 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 13:22
Протокл №39.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №26.pdf укладений
16 травня 2019 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 26 998,00
UAH