Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка , відновлення картриджів та технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (принтера ) (ДК 021-2015 : 50310000-1)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-04-23-001119-b 7a893a0e463241a59a7de94c00e87e48
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Недовба Тетяна

kmtl_t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ №1 З ДИСПАНСЕРНИМ ВІДДІЛЕННЯМ
Код ЄДРПОУ: 01993960
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3
Контактна особа: Недовба Тетяна
kmtl_t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2019 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 12:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Пристрій, що підлягає ТО, та заправки картриджів до них Кількість принтерів для ТО/ремонту Кількість заправок од Кількість відновлень од 1. Canon МF -237 1 7 2 2 HP М1120 3 30 5 3 Epson LX 1170 2 4 Epson ЕР L 6200 1 7 2 5 НР 1300 2 10 2 6 Gestetner MP 2000 1

1. Технічне завдання:
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування та запасних частин при необхідності ремонту.

Особливі вимоги до предмету закупівлі:
Вимоги щодо якості послуги:
Якість послуги повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо)
Якісно наданою послугою вважається така, яка відповідає вимогам, що звичайно ставляться до послуги відповідного характеру
Послуга повинна відповідати вимогам, охороні праці, екології та пожежної безпеки
• Заправка картриджів
Заправка картриджів Замовника (заправка тонером) здійснюється протягом 2 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Заправка картриджу включає в себе розбирання картриджу, чищення від усіх його компонентів, заповнення тонерних відділень тонером відповідної марки, збирання і перевірку якості друку.
Відновлення картриджів Замовника здійснюється протягом двадцяти чотирьох годин з моменту отримання Заявки від Замовника. Відновлення картриджу включає в себе розбирання, чищення всіх його компонентів, заміну компонентів (фоторецептор, ракель), що вичерпали свій ресурс або вийшли з ладу, заповнення тонерних відділень тонером відповідної марки, збирання і перевірку якості друку.
Також при відновленні в усіх моделях картриджів повинні мінятись: фото барабан, лезо очистки, магнітний циліндр, дозуюче лезо, а також інші запчастини, які вийшли з ладу та впливають на якість друку.
Якість витратних матеріалів визначається шляхом друку пробної сторінки, яка не повинна мати дефектів друку (сірий фон, регулярні сторонні сліди, різна інтенсивність кольору та шрифту і т.п.). Під час роздруківки тестової сторінки, яка містить 100% заливки чорним кольором не повинно бути нерівномірної щільності друку, смуг і повторюваних дефектів. Ресурс друку і кількість тонеру в картриджах після заправки повинен бути не менше, ніж у новому оригінальному картриджі.
Учасник визначає ціну послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.
Учасник гарантує якість надання послуг по заправці та відновленню картриджів.
Виконавець гарантує наявність всіх необхідних діючих дозволів, ліцензій необхідних для надання послуг за цим Договором.
Заправка картриджів повинна виконуватись протягом 2 робочих днів з моменту заявки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 послуга
Заправка картриджів, технічне обслуговування та ремонт принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50312120-2 — Ремонт мейнфреймів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2019 11:32
Догобслуговування.docx
23 квітня 2019 11:32
46 Картриджи Заправка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 9 216,00
UAH з ПДВ
9 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 11:23
Електронний підпис
25 квітня 2019 11:22
Цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2019 11:22
сертификат SCC (2019).pdf
25 квітня 2019 11:22
Протокол.pdf
25 квітня 2019 11:22
Проект договору.pdf
25 квітня 2019 11:22
Наказ.pdf
25 квітня 2019 11:22
Листи-відгуки.pdf
25 квітня 2019 11:22
Копія статуту.pdf
25 квітня 2019 11:22
Копія сертифікату ІSО.pdf
25 квітня 2019 11:22
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
25 квітня 2019 11:22
Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
25 квітня 2019 11:22
Контактна інформація.pdf
25 квітня 2019 11:22
Довідка про ліцензію.pdf
25 квітня 2019 11:22
Вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
Переможець 9 216,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 12:59

Документи

25 квітня 2019 12:59
48.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
9 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 12:59
48.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Заправка картриджів Вірний друк.pdf укладений
06 травня 2019 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 216,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 536,00 UAH)