Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-04-23-000428-c 22a9dd846836403ebf4b477b4efff730
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терентьєва Людмила Віталіївна

0990238794 lil.gannus@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Карлівський центр первинної медико- санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38396501
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., КАРЛІВКА, вул. Радевича, буд.2
Контактна особа: Терентьєва Людмила Віталіївна
0990238794
lil.gannus@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2019 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 травня 2019 14:13
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Легковий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, КАРЛІВКА, вул. Радевича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2019 11:16
Опис змін 2 до ТД.doc
27 квітня 2019 11:16
ТД автомобіль зі змінами 2.docx
23 квітня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 15:34
Зміни до ТД.doc
23 квітня 2019 15:34
ТД автомобіль зі змінами.docx
23 квітня 2019 13:40
Проект договору.docx
23 квітня 2019 13:40
ТД автомобіль.docx
27 квітня 2019 11:16
Опис змін 2 до ТД.doc
27 квітня 2019 11:16
ТД автомобіль зі змінами 2.docx
23 квітня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 15:34
Зміни до ТД.doc
23 квітня 2019 15:34
ТД автомобіль зі змінами.docx
23 квітня 2019 13:40
Проект договору.docx
23 квітня 2019 13:40
ТД автомобіль.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-25-000015 ● fd5bbe21aad845cc97c675cb4dbfbb40
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.04.2019 № 20
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.04.2019 № 20

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-04-23-000428-с 23.04.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-26 14:47:01

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Легковий автомобіль (код ДК 021:2015: 34110000-1 — «Легкові автомобілі»), очікуваною вартістю 450000,00 грн., (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-23-000428-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Чому у пункті 3 Розділу V тендерної документації замовника не зазначено інформацію щодо відхилення тендерних пропозицій відповідно до вимог статті 30 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-27 11:40:01

Пояснення щодо результату моніторингу закупівлі UA-2019-04-23-000428-c

Пояснення щодо результату моніторингу закупівлі UA-2019-04-23-000428-c

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення про відміну торгів

2019-05-15 14:19:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-05-15 15:03:23

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА 432 600,00
UAH з ПДВ
432 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВТО ГРУП + 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 16:21
Електронний підпис
08 травня 2019 16:18
тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2019 16:18
характеристики товару.pdf
08 травня 2019 16:18
статут.pdf
08 травня 2019 16:18
уполномоч.pdf
08 травня 2019 16:18
Сертифікат типу.pdf
08 травня 2019 16:18
Аналогічний Договір.pdf
08 травня 2019 16:18
spp2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА

ТОВ АВТО ГРУП +

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА
#36120662
Очікує рішення 432 600,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 14:34

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 травня 2019 14:34
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
15 травня 2019 14:34
протокол відміна.PDF