Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники та освітлювальна арматура (Світильники зовнішнього освітлення)
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2019-04-22-002361-c 38b18dde2e3b430b82288f9f801b4f11
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лабачук Андрій

+380997019353 kpezh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНОСВІТ"
Код ЄДРПОУ: 33932580
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. Староміська, 5А
Контактна особа: Лабачук Андрій
+380997019353
kpezh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 16 травня 2019 12:49
Очікувана вартість: 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
610 штука
Світильники та освітлювальна арматура (Світильники зовнішнього освітлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м.Коломия, вул.Староміська 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 08:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 08:15
Тендерна документація 2019_20190426.doc
26 квітня 2019 08:15
Договір 2019_20190426.doc
26 квітня 2019 08:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 08:15
Тендерна документація 2019_20190426.doc
24 квітня 2019 16:51
Тендерна документація 2019_20190424.doc
22 квітня 2019 17:22
Тендерна документація 2019.doc
26 квітня 2019 08:15
Договір 2019_20190426.doc
24 квітня 2019 16:51
Договір 2019_20190424.doc
22 квітня 2019 17:22
Договір 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 23 квітня 2019 09:21
Дата відповіді: 24 квітня 2019 11:03
Доброго дня! Скільки планується поставок?
Відповідь: Відповідно до поставлених Вами запитань повідомляємо, що буде виправлена тендерна документація та оприлюднена у новій редакції.
Щодо характеристик
Дата подання: 23 квітня 2019 12:54
Дата відповіді: 24 квітня 2019 11:03
Доброго дня. Відносно яких саме світильникив застосовуються "Вимоги до конструкції світильників" та "Організаційні положення" Додатку 8 тендерної документації? Адже згідно п. 1 вимог до конструкції світильників значиться, що світильники повинні мати консольний тип кріплення на опори Ø 42…48 мм, але позиція №4 "Світильник парковий ДТУ 08У-35-002" має торшерний тип кріплення. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до поставлених Вами запитань повідомляємо, що буде виправлена тендерна документація та оприлюднена у новій редакції.
Недіючі ДСТУ
Дата подання: 23 квітня 2019 13:01
Дата відповіді: 24 квітня 2019 11:03
Звертаємо Вашу увагу, що зазначені в додатку 8 тендерної документації вимоги "щодо електромагнітної сумісності" зазначені ДСТУ EN 55015:2014, ДСТУ EN 61000-3-2:2015, ДСТУ EN 61000-3-3:2014 , ДСТУ EN 61547:2014 втратили чинність, а одже підтвердити відповідність світильників зазначеним ДСТУ не є можливим. Вимагаємо виключити дані ДСТУ з технічних вимог, або зазначити чинні ДСТУ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до поставлених Вами запитань повідомляємо, що буде виправлена тендерна документація та оприлюднена у новій редакції.
безпідставні вимоги ТД
Дата подання: 24 квітня 2019 21:30
Дата відповіді: 25 квітня 2019 08:29
В тендерній документації вимагається надати ліцензію на виготовлення світлодіодних світильників для зовнішнього освітлення. Доводимо до Вашого відому, що виготовлення світлодіодих світильників НЕ ВІДНСИТЬСЯ до видів діяльності, які потребують ліцензування! Внесіть будь ласка зміни в ТД та вилучіть безпідставну вимогу.
Відповідь: Відповідно до Закону Украй "Про публічні закупівлі", "Тендерної документації", відсутність документа в складі тендерної пропозиції не являється підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Конкретна торгівельна марка
Дата подання: 25 квітня 2019 13:20
Дата відповіді: 26 квітня 2019 08:19
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку а саме Світильник парковий ДТУ-08У виробництва ВАТ "Варта" без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо вилучити цю вимогу із ТД, як таку, що обмежує права учасників та являється дискримінаційною. В іншому разі залишаємо право звернутися із скаргою у Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання розглянуто. Зміни в тендерну документацію внесено.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-06-000008 ● c052c436c8e54afbbd75d8e861a58060
  • Статус: вирішено ● Дата: 05 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2019 12:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

06.11.2019 №59

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.11.2019 №59


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-04-22-002361-c 22.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок про результати моніторингу закупівлі Світильники та освітлювальна арматура (Світильники зовнішнього освітлення) ID моніторингу: UA-M-2019-11-06-000008 Дата публікації висновку: 13 листопада 2019р. 17:45 повідомляємо, що Не оприлюднено інформацію про зміни в тендерній документації в окремому документі у вигляді закреслених даних помилково в наслідок недостатності практичного досвіду. Оскільки єдиним критерієм оцінки визначалася ціна – інші критерії оцінки не вказувались. Відповідно до статті 2 частини 17 закону України «Про публічні закупівлі» замовник може прийняти рішення про відмову учасника в процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника. У разі якщо учасник має заборгованість зі сплати обов’язкових податків та зборів. За таких обставин рішення про відхилення або не відхилення тендерної пропозиції приймаються замовником. Про стан податкової заборгованості можна отримати інформацію он-лайн за запитом на офіційному порталі Державної фіскальної служби України.

2019-11-15 11:09:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Керуючись пунктом 4 статті 36 Закону, сторони дійшли згоди припинити договір про закупівлю від 11.06.2019 №342

2019-12-05 10:49:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАУЕРЛЮКС" 499 920,00
UAH з ПДВ
499 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕДПРОЕКТ" 537 300,00
UAH з ПДВ
534 250,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід" 573 807,60
UAH з ПДВ
537 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВІТЛОМАКС" 602 500,40
UAH з ПДВ
602 500,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 14:13
9.Фотометричні файли.rar
15 травня 2019 14:13
8.Сертифікат ДТУ.PDF
15 травня 2019 14:13
7.Сертификат 30-100Вт.PDF
15 травня 2019 14:13
5.Договір поставки 2.PDF
15 травня 2019 14:13
4.Договір поставки 1.PDF
15 травня 2019 14:13
31.Гарантія зразка.PDF
15 травня 2019 14:13
30.Договір дилера 2.PDF
15 травня 2019 14:13
29.Договір дилера 1.PDF
15 травня 2019 14:13
28.Ліцензія.PDF
15 травня 2019 14:13
27.Технічні вимоги.PDF
15 травня 2019 14:13
26.Тендерна пропозиція.PDF
15 травня 2019 14:13
22.Статут.PDF
15 травня 2019 14:13
21.Свідотство ПДВ.PDF
15 травня 2019 14:13
20.Данні про продукцію.PDF
15 травня 2019 14:13
2.Довідка працівники.PDF
15 травня 2019 14:13
19.Проект договору.PDF
15 травня 2019 14:13
18.Відгук 2.PDF
15 травня 2019 14:13
17.Відгук 1.PDF
15 травня 2019 14:13
16.Паспорт ДТУ.PDF
15 травня 2019 14:13
15Паспорт 100Вт.PDF
15 травня 2019 14:13
14Паспорт 50Вт.PDF
15 травня 2019 14:13
13.Паспорт 30Вт.PDF
15 травня 2019 14:13
12. ISO.PDF
15 травня 2019 14:13
11.Протокол ДТУ.PDF
15 травня 2019 14:13
10.Протокол 30-100Вт.PDF

Публічні документи

15 травня 2019 13:10
Електронний підпис
15 травня 2019 12:59
ТЗ 2.rar
15 травня 2019 12:59
Витяг з ЄДР.pdf
15 травня 2019 12:59
Рекомендаційний лист.pdf
15 травня 2019 12:59
Статут.pdf
15 травня 2019 12:59
Протокол зборів.pdf
15 травня 2019 12:59
Наказ на призначення.pdf
15 травня 2019 12:59
Витяг з Реєстру пл. ПДВ.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 16:47
корупція фірма.pdf
22 травня 2019 16:47
корпція гапонюк.pdf
22 травня 2019 16:47
довідка з поліції.pdf
22 травня 2019 16:47
банкрутсво.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАУЕРЛЮКС"

ТОВ "ЛЕДПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВІТЛОМАКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАУЕРЛЮКС"
#25222641
Відхилено 499 920,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 18:11
ТОВ "ЛЕДПРОЕКТ"
#41042356
Відхилено 534 250,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 16:25
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід"
#38915439
Переможець 537 298,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 16:33

Документи

17 травня 2019 18:11
Електронний підпис
17 травня 2019 18:10
ПРОТОКОЛ_33.pdf

Документи

20 травня 2019 16:25
Електронний підпис
20 травня 2019 16:23
ПРОТОКОЛ_34.pdf

Документи

22 травня 2019 16:33
Електронний підпис
22 травня 2019 16:32
ПРОТОКОЛ_35.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід"
#38915439
537 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2019 16:33
Електронний підпис
22 травня 2019 16:32
ПРОТОКОЛ_35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 16:01
pdf563.pdf укладений
19 листопада 2019 16:00
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 14:09
VATRA.pdf укладений
11 червня 2019 14:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 536 521,40
UAH (в тому числі ПДВ 89 420,23 UAH)