Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНОСВІТ" |
Код ЄДРПОУ: | 33932580 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. Староміська, 5А |
Контактна особа: |
Лабачук Андрій +380997019353 kpezh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2019 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 08:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 08:15 |
Тендерна документація 2019_20190426.doc | |
26 квітня 2019 08:15 |
Договір 2019_20190426.doc |
26 квітня 2019 08:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 квітня 2019 08:15 |
Тендерна документація 2019_20190426.doc
|
||||||
26 квітня 2019 08:15 |
Договір 2019_20190426.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-06-000008 ● c052c436c8e54afbbd75d8e861a58060
- Статус: вирішено ● Дата: 05 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2019 12:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.11.2019 №59
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.11.2019 №59
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-04-22-002361-c 22.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок про результати моніторингу закупівлі Світильники та освітлювальна арматура (Світильники зовнішнього освітлення) ID моніторингу: UA-M-2019-11-06-000008 Дата публікації висновку: 13 листопада 2019р. 17:45 повідомляємо, що Не оприлюднено інформацію про зміни в тендерній документації в окремому документі у вигляді закреслених даних помилково в наслідок недостатності практичного досвіду. Оскільки єдиним критерієм оцінки визначалася ціна – інші критерії оцінки не вказувались. Відповідно до статті 2 частини 17 закону України «Про публічні закупівлі» замовник може прийняти рішення про відмову учасника в процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника. У разі якщо учасник має заборгованість зі сплати обов’язкових податків та зборів. За таких обставин рішення про відхилення або не відхилення тендерної пропозиції приймаються замовником. Про стан податкової заборгованості можна отримати інформацію он-лайн за запитом на офіційному порталі Державної фіскальної служби України.
2019-11-15 11:09:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Керуючись пунктом 4 статті 36 Закону, сторони дійшли згоди припинити договір про закупівлю від 11.06.2019 №342
2019-12-05 10:49:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАУЕРЛЮКС" |
499 920,00
UAH з ПДВ
|
499 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕДПРОЕКТ" |
537 300,00
UAH з ПДВ
|
534 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід" |
573 807,60
UAH з ПДВ
|
537 298,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВІТЛОМАКС" |
602 500,40
UAH з ПДВ
|
602 500,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАУЕРЛЮКС" #25222641 |
Відхилено |
499 920,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 18:11
|
ТОВ "ЛЕДПРОЕКТ" #41042356 |
Відхилено |
534 250,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2019 16:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід" #38915439 |
Переможець |
537 298,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 16:01
|
pdf563.pdf | укладений |
19 листопада 2019 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 14:09
|
VATRA.pdf | укладений |
11 червня 2019 14:07
|