Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прокладення внутрішніх локальних комп'ютерних мереж
Очікувана вартість
48 260,00 UAH
UA-2019-04-22-001737-b ● ad064f54a2174732819fa7a4a9e3661b
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42920331 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 95 |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна +380500532609 spolutska@ex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2019 20:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 21:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 22:00 |
Очікувана вартість: | 48 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,04% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72710000-0: Послуги у сфері локальних мереж
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прокладення внутрішніх локальних комп'ютерних мереж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Панікахи, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2019
ДК 021:2015: 72710000-0 — Послуги у сфері локальних мереж
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2019 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2019 13:26 |
Додаток 3_Вимоги до учасника_Комп мержі_2.doc | |
23 квітня 2019 13:26 |
Додаток 2_Вимоги_Комп мережі_2.doc | |
23 квітня 2019 13:26 |
Додаток 1_Цінова пропозиція_Комп мережі_2.doc | |
23 квітня 2019 13:25 |
Документація_Комп мережі_2.doc |
23 квітня 2019 13:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2019 13:26 |
Додаток 3_Вимоги до учасника_Комп мержі_2.doc
|
|||
23 квітня 2019 13:26 |
Додаток 2_Вимоги_Комп мережі_2.doc
|
|||
23 квітня 2019 13:26 |
Додаток 1_Цінова пропозиція_Комп мережі_2.doc
|
|||
23 квітня 2019 13:25 |
Документація_Комп мережі_2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-22-001737-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТКУ", Код ЄДРПОУ:35164520
Дата подання: 26 квітня 2019 17:07
Оскарження дискваліфікації
Відсутній документ Замовника, у якому аргументується підстава для діскваліфікації
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 18:14
Вимога: Відсутній документ Замовника, у якому аргументується підстава для діскваліфікації
Відповідь: Не надано лист-заяву про огляд обєкту Замовника
Відповідь: Не надано лист-заяву про огляд обєкту Замовника
Номер вимоги: UA-2019-04-22-001737-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТКУ", Код ЄДРПОУ:35164520
Дата подання: 02 травня 2019 09:13
Оскарження рішення комісії Замовника від 26.04.2019р.
Згідно рішення комісії наша пропозиція була дискваліфікована "на підставі п.5 додатку 2 до документації". На нашу вимогу №UA-2019-04-22-001737-b.a2 дано пояснення Замовником, що підстава - "не надано лист-заяву про огляд обєкту Замовника". Відповідно до умов закупівлі, що розміщено на сайті 22.04.2019р. були відсутня будь-яка технична документація щодо цієї Закупівлі. Наш представник на підставі усної інформації від Замовника про необхідність виїзду та утонення обсягу робіт, здійснив такий виїзд на об'ект. Після виїзду нашого представника, 23.04.2019 у 13.26 Замовником була розміщена технична документація до Закупівлі. Відповідно до абз.3 п.5 Додатку 2 цієї техничної документації "Учасник, який не направив свого представника та не надав лист щодо обстеження об’єкту, вважається таким, що не виконав вимоги до предмета закупівлі". Ми заперечуємо дискваліфікацію, тому що виконали цю умову - ,по-перше, ми здійснили виїзд представника (цей факт Замовник НЕ ЗАПЕРЕЧУЄ), по-друге, надали лист-звернення щодо обсеження об’єкту у пакеті документів до закупівлі (файл "письмо 008").
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 травня 2019 17:54
Згідно умов п. 5 Додатку 2 документації: "Для уточнення обсягів виконання послуги – є обов’язковий виїзд представника Учасника на об’єкт Замовника за адресою: м. Дніпро, Шевченківський район, вул. Панікахи, 95 для визначення та розрахунку необхідних матеріалів для виконання послуги. Для підтвердження цієї умови, учасник направляє представника разом з лістом-зверненням щодо обстеження об’єкту Замовника для виконання послуги".
Представник організації, який обстежив обєкт Замовника при собі не мав листа-звернення від Вашої організації. Всі листи, які надають (надходять) на ім'я нашої установи проходять обов'язку реєстрацію. Лист-звернення від ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТКУ" не зареєстровано. На підставі вищенаведеного пропозицію від ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТКУ" було відхилено.
Представник організації, який обстежив обєкт Замовника при собі не мав листа-звернення від Вашої організації. Всі листи, які надають (надходять) на ім'я нашої установи проходять обов'язку реєстрацію. Лист-звернення від ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТКУ" не зареєстровано. На підставі вищенаведеного пропозицію від ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТКУ" було відхилено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТКУ" #35164520 |
Відхилено |
48 200,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 16:41
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій