Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

підшипники
Очікувана вартість
3 808 800,00 UAH
UA-2019-04-22-001699-b 65f9d0152d34460c99072f865f89f849
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 19:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 травня 2019 13:03
Очікувана вартість: 3 808 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 044,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці


підшипники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 шт
Підшипник 30-232726Е2М (36-232726 Е2М)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
1150 шт
Підшипник 30-42726Е2М (36-42726 Е2М)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 16:50
Зміни до тендеру_2750_07.05.2019.doc
07 травня 2019 16:50
2750 ТД підшипники_нова редакція_07.05.2019.docx
22 квітня 2019 19:34
Додаток №9.docx
07 травня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 19:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 16:50
Зміни до тендеру_2750_07.05.2019.doc
07 травня 2019 16:50
2750 ТД підшипники_нова редакція_07.05.2019.docx
22 квітня 2019 19:34
2750 ТД підшипники.docx
22 квітня 2019 19:34
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Повышение бюджета закупки
Дата подання: 28 квітня 2019 08:05
Дата відповіді: 07 травня 2019 16:54
В связи с ростом цен на энергоносители (газ, электроэнергию, ГСМ), металл, увеличением затрат на транспортировку и др., просим пересмотреть бюджет на закупку подшипников (44440000-6 Вальниці) в сторону увеличения цен, а именно производить закупку подшипников по цене 1 480,00 грн./ед. без НДС.
Відповідь: Філія ЦЗВ АТ "Укрзалізниця" не має можливості щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі вальниць (підшипників)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-12-000032 ● 638a859ca7d646cb9e2a40738bec662c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.07.2019 № 213

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-04-22-001699-b 22.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» 22.04.2019 розпочала процедуру закупівлі підшипників з очікуваною вартістю 3 808 800,00 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено 08.05.2019 року, до 10:00. 28.04.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу на сторінці процедури було розміщене запитання до процедури. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Замовник надав відповідь 07.05.2019 року, тобто пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 15.05.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄПК Україна» відсутня довідка довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 3.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції та пункту 3.1 частини третьої додатку № 2 до тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Учасник ТОВ «ЄПК Україна» в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону.

2019-08-07 17:51:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 28.04.2019, оприлюднив роз’яснення 07.05.2019 з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "ЕПК Украина" 3 753 600,00
UAH з ПДВ
3 679 356,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ФІНАНС ГРУП" 3 795 000,00
UAH з ПДВ
3 695 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕЙЛМАРКЕТ 3 808 800,00
UAH з ПДВ
3 701 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 08:40
Електронний підпис
15 травня 2019 08:38
Порівняльна таблиця.pdf
15 травня 2019 08:38
Паспорт керівника.pdf
15 травня 2019 08:38
Копія ДСТУ 8734-2017.pdf
15 травня 2019 08:38
Згода на обробку.pdf
15 травня 2019 08:37
Захист довкілля.pdf
15 травня 2019 08:37
Дані на товар.pdf
15 травня 2019 08:37
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 травня 2019 08:37
Аналогічні договори.pdf
15 травня 2019 08:37
Пропозиція цінова.pdf
15 травня 2019 08:37
Погодження договору.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 09:18
G5872.19.pdf.2.p7s
14 травня 2019 09:18
G5872.19.pdf.1.p7s
14 травня 2019 09:18
G5872.19.pdf
14 травня 2019 09:18
Цінова пропозиція.PDF.p7s
14 травня 2019 09:18
Цінова пропозиція.PDF
14 травня 2019 09:18
протокол.pdf.p7s
14 травня 2019 09:18
протокол.pdf
14 травня 2019 09:18
Проект договору.PDF.p7s
14 травня 2019 09:18
Проект договору.PDF
14 травня 2019 09:18
Набережна.pdf.2.p7s
14 травня 2019 09:18
Набережна.pdf.1.p7s
14 травня 2019 09:18
Набережна.pdf
14 травня 2019 09:18
Ліцензія.pdf.2.p7s
14 травня 2019 09:18
Ліцензія.pdf.1.p7s
14 травня 2019 09:18
Ліцензія.pdf
14 травня 2019 09:18
Лист-згода.PDF.p7s
14 травня 2019 09:18
Лист-згода.PDF
14 травня 2019 09:18
Довідка щодо ст.17.PDF.p7s
14 травня 2019 09:18
Довідка щодо ст.17.PDF
14 травня 2019 09:18
Витяг ПДВ.pdf.p7s
14 травня 2019 09:18
Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2019 09:18
Порівняльна таблиця.PDF.p7s
14 травня 2019 09:18
Порівняльна таблиця.PDF
14 травня 2019 09:18
Паспорта якості.PDF.p7s
14 травня 2019 09:18
Паспорта якості.PDF
14 травня 2019 09:18
Лист ВНИПП щодо ТУ.PDF.p7s
14 травня 2019 09:18
Лист ВНИПП щодо ТУ.PDF
14 травня 2019 09:18
Лист від виробника.pdf.p7s
14 травня 2019 09:18
Лист від виробника.pdf
14 травня 2019 09:18
Лист від виробника 2.pdf.p7s
14 травня 2019 09:18
Лист від виробника 2.pdf
14 травня 2019 09:18
Копія ТУ ВНИПП.048-1-00.pdf.p7s
14 травня 2019 09:18
Копія ТУ ВНИПП.048-1-00.pdf
14 травня 2019 09:18
Копія ГОСТ 520-2011.pdf.p7s
14 травня 2019 09:18
Копія ГОСТ 520-2011.pdf
14 травня 2019 09:17
Дані на товар.PDF.p7s
14 травня 2019 09:17
Дані на товар.PDF
14 травня 2019 09:17
Гаарнтійний лист.PDF.p7s
14 травня 2019 09:17
Гаарнтійний лист.PDF

Публічні документи

15 травня 2019 09:17
3_Tsinova_propoz.pdf
15 травня 2019 09:17
2.5_Umovi_dogovory.pdf
15 травня 2019 09:17
2.4.3_Dovidka_analog_dogovor.pdf
15 травня 2019 09:17
2.3_Dovidka_pro_vidsyt_pidstav.pdf
15 травня 2019 09:17
2.2_PDV.PDF
15 травня 2019 09:16
2.1.1.3_Person_dani.pdf
15 травня 2019 09:16
2.1.1.2_Protokol_ypovn_osoba.pdf
15 травня 2019 09:16
2.1.1.2_Protokol_director.PDF
15 травня 2019 09:16
2.1.1.2_Nakaz_director.PDF
15 травня 2019 09:16
2.1.1.1_Dani_pro_ychasnika.pdf
15 травня 2019 09:16
1.5_Porivn_tablisa.pdf
15 травня 2019 09:16
1.4_Dani_na_tovar.pdf
15 травня 2019 09:16
1.3.3_Telegram_nomer.pdf
15 травня 2019 09:16
1.3.2_Dogovor_inspek_kontrol.pdf
15 травня 2019 09:16
1.3.1_Dogovor_proizvod.PDF
15 травня 2019 09:16
1.2.5_Zahist_dovkil.pdf
15 травня 2019 09:16
1.2.4_Sertifikat_jakosti.pdf
15 травня 2019 09:16
1.2.4_Passport_232726.pdf
15 травня 2019 09:16
1.2.4_Passport_42726.pdf
15 травня 2019 09:16
1.2.3.2_Akt_sootvestv_DSTY.pdf
15 травня 2019 09:16
1.2.3.1_DSTY.pdf
15 травня 2019 09:16
1.2.1_TY.pdf
15 травня 2019 09:16
1.1.3_Kasat_sertifikata.pdf
15 травня 2019 09:16
1.1.1_Sertifikat_sootvestv.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "ЕПК Украина"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ФІНАНС ГРУП"

ТОВ РЕЙЛМАРКЕТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "ЕПК Украина"
#39025614
Переможець 3 679 356,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:53

Документи

04 червня 2019 16:53
Електронний підпис
04 червня 2019 16:53
Протокол 2750.pdf
04 червня 2019 16:53
Намір 2750.pdf
16 травня 2019 16:48
Електронний підпис
16 травня 2019 16:48
1699.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "ЕПК Украина"
#39025614
3 679 356,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 16:53
Електронний підпис
04 червня 2019 16:53
Протокол 2750.pdf
04 червня 2019 16:53
Намір 2750.pdf
16 травня 2019 16:48
Електронний підпис
16 травня 2019 16:48
1699.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 13:14
ЦЗВ-07-012199-01.pdf укладений
06 травня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:25
ЦЗВ-07-01219-01 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 11:11
ЦЗВ-07-01219-01.pdf укладений
21 червня 2019 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-01219-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 412 027,76
UAH (в тому числі ПДВ 735 337,96 UAH)