Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виготовлення проектної документації по об’єкту: «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі радіології навчального корпусу №6 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-04-22-001297-c efdd11fe1265413baa8494e0c6c95f32
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Махота Людмила Петрівна

+380963345140 lmahota@dma.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України"
Код ЄДРПОУ: 02010681
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., city of Dnipro, 9, Dzerzhinsky str.
Контактна особа: Махота Людмила Петрівна
+380963345140
lmahota@dma.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 14:35
Початок аукціону: 06 травня 2019 13:35
Початок аукціону: 06 травня 2019 13:35
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


виготовлення проектної документації по об’єкту: «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі радіології навчального корпусу №6 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»

виготовлення проектної документації по об’єкту: «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі радіології навчального корпусу №6 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
виготовлення проектної документації по об’єкту: «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі радіології навчального корпусу №6 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, city of Dnipro, 9, Dzerzhinsky str.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характиристики об'єкта
Дата подання: 25 квітня 2019 13:13
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:11
Для розрахунку кошторису на проектні роботи надайте більше характеристик об’єкта, а саме чи окрема будівля, рік побудови, рельєфність території, наявне покриття покрівлі, стан кроквяної системи, наявність водостічної системи, та взагалі стан самої будівлі (стіни, перекриття, фундамент), тобто нам потрібно якось визначити категорію складності об'єкту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для цього необхідно виконати технічне обстеження будівельних конструкцій будівлі та в подальшому використати як основні вихідні дані для проекту. І тільки за рекомендаціями цього документу можна приступати до виконання проекту.
Характеристика об’єкта: будівля одноповерхова, окрема, рік побудови - 1936, розташована на схилі, наявне покриття покрівлі - шифер, за даними технічного паспорту стан стін, перекриття та фундаменту – незадовільний, водостічна система відсутня.
Замовник планує збереження основних архітектурно-планувальних і конструктивних рішень.
розрахунок навантаження
Дата подання: 25 квітня 2019 13:14
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:38
Чи потрібен буде розрахунок навантаження нової покрівлі на стіни, та як наслідок на фундамент, у зв’язку зі зміною ваги конструкції та зміною снігових, вітрових, ожеледних та інших навантажень, що може значно відобразиться на довговічності будівлі ?
Відповідь: Необхідно запропонувати необхідні проекті рішення відповідно до нормативних вимог по проектуванню.
Технічне завдання
Дата подання: 25 квітня 2019 13:15
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:13
Надайте роз’яснення: Найменування робіт «виготовлення проектної документації по Капітальний ремонт (покрівлі)», але в завданні є пункт: ремонт та відновлення асфальтової відмостки, що ніяким чином не відноситься до покрівлі. І по друге: влаштування вимощення регулюються цілим рядом нормативних документів, в кожному з яких прописано безліч вимог - вивчення особливих властивостей грунтів (розмокання, капілярне підняття, тиксотропні характеристики, морозостійкість тощо) та особливостей умов території (несприятливі інженерно-геологічні процеси, гідрогеологічні умови, наявність підземних виробок, структурно-нестійких грунтів, техногенних зон тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ремонт та відновлення асфальтової відмостки необхідні для захисту фундаментів від потрапляння атмосферних вод та руйнування.
Перелік видів робіт по капітальному ремонту може бути уточнено та має бути узгоджено із Замовником.
наявні раніше виконані інженерні вишукування
Дата подання: 25 квітня 2019 13:22
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:44
Згідно ДБН А.2.2-3-2014, а саме пункт 4.1 «Проектна документація для будівництва має відповідати положенням законодавства, вимогам містобудівної документації, будівельних норм, стандартів та правил. Не допускається розроблення проектної документації без інженерних вишукувань, що повинні бути виконані відповідно до ДБН А.2.1-1 на нових земельних ділянках, а при реконструкції та капітальному ремонті об'єктів – без уточнення раніше виконаних інженерних вишукувань та інструментального обстеження об’єктів». Тому виникає питання: які пов'язані зі створенням проектної документації види інженерних вишукувань повинен виконати Виконавець? Та які є в наявності раніше виконані інженерні вишукування - для їх уточнення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Із вихідних даних у Замовника в наявності паспорт БТІ та завдання на проектування.
Внесено зміни в документацію відповідно до Вашої вимоги.
Термін виконання
Дата подання: 25 квітня 2019 13:29
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:24
Надайте, будь ласка, уточнення щодо термінів виконання робіт, так як в тендерній документації зазначено, а саме у формі цінової пропозиції «Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо обсягу та термінів виконання робіт, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити виконання робіт відповідної якості, в необхідному обсязі та в установлені замовником строки», але строк розробки проектної документації ніде не вказано
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п. 3.3. тендерної документації прописано: «Строк виконання робіт: 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати підписання Договору.»
склад робіт
Дата подання: 25 квітня 2019 13:48
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:41
Надайте роз’яснення: «виконати підсилення та утеплення горищного перекриття, паро-гідроізоляцію крівлі». По перше: для чого потрібна паро-гідроізоляція крівлі якщо утеплюється перекриття? По друге: Чи потрібен буде розрахунок підсилення перекриття? По третє: процес утеплення перекриття являє собою виготовлення багатошарової конструкції, що складається з балок, стелі нижнього поверху, шару утеплювача, крім того, по перекриттю необхідно буде ходити для періодичного огляду та ремонтів покрівлі що передбачає наявність чорнової підлоги верхнього рівня. Звідси третє питання: чи потрібно в проекті передбачити весь цей комплекс робіт по утеплення горищного перекриття?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перед початком складання «Завдання на проектування» було виконано візуальне обстеження будівлі, за результатами якого прийнято рішення про підсилення та утеплення горищного перекриття.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-22-001297-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР БУД ІНВЕСТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38355051
Дата подання: 08 травня 2019 16:49
Невідповідність тендерної пропозиції
ТОВ "АСП-СИСТЕМА" у складі своєї пропозиції не надав наступні документи:
1.Згідно п.6 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (стор.1) Учасником не надано баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період, а саме за 1 квартал 2019 року. Учасник надав баланс та звіт про фінансові результати тільки за 2018р.
2.Згідно п.6 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (стор.3) Копії документів, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому кольоровому вигляді у форматі PDF. Копії документів, які вимагаються Замовником повинні бути засвідчені у встановленому чинним законодавством порядку. Проте учасник надав оригінали документів, на які накладено в електронному вигляді факсиміле повноважної особи, засвідчене печаткою учасника.
3.Згідно п.6 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (стор.2)Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції проект договору із зведеним та детальними кошторисами кожного виду робіт, що будуть виконуватись, із зазначенням реквізитів учасника та за підписом уповноваженої особи та печаткою – додаток 3. Проте учасник не надав розрахунок вартості експертизи проектної документації.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АСП-СИСТЕМА"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2019 14:07
1.Згідно п.6 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (стор.1) Учасником не надано баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період, а саме за 1 квартал 2019 року. Учасник надав баланс та звіт про фінансові результати тільки за 2018р.
Відповідь:
У складі наданої документації ТОВ «АСП-СИСТЕМА» надало довідку, що відноситься до суб’єктів мікропідприємництва та є платником єдиного податку, а отже веде спрощений бухгалтерський облік.
Відповідно до ч. 3 ст. 55 Господарського кодексу України суб’єктами мікропідприємництва юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України. Зазначене підтверджується наданим балансом та звітом про фінансові результати. (Форми 1,2).
Відповідно до пп. 2 п. 2 розд. І Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» юридичні особи – платники єдиного податку як суб’єкти малого підприємництва, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів й розходів, або як суб’єкти мікропідприємництва повинні подавати до органів статистики Спрощений фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва (форми 1 та форми 2).
Такий звіт подається один раз на рік за підсумком року в строк до 28 лютого року, що слідкує за звітним (п. 2 Порядку надання фінансової звітності, що затверджено Постановою Кабінету Міністрів України № 419 від 28.02.2000р.).
Також відповідно до п. 46.2. Податкового кодексу України платники єдиного податку не подають фінансову звітність до податкових органів.

2.Згідно п.6 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (стор.3) Копії документів, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому кольоровому вигляді у форматі PDF. Копії документів, які вимагаються Замовником повинні бути засвідчені у встановленому чинним законодавством порядку. Проте учасник надав оригінали документів, на які накладено в електронному вигляді факсиміле повноважної особи, засвідчене печаткою учасника.
Відповідь:
Інформація про проведення закупівлі через систему електронних торгів має чіткий перелік документів, які повинні бути надані в копіях. Всі інші документи повинні бути надані в оригіналах відповідно до вимог вказаної Інформації.
Положеннями чинного законодавства встановлена пряма заборона або не визначений порядок оформлення окремих документів з використанням «факсиміле», тобто оформлення таких документів з використанням «факсиміле» не допускається.
До таких документів відносяться:
- розрахункові документи при безготівкових розрахунках (платіжне доручення, платіжна вимога, платіжна вимога-доручення, розрахунковий чек та ін.) – на підставі п. 2.8, п. 7.6 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22;
- касові документи в банках (заява на переказ готівки, прибутково-видатковий касовий ордер, заява на видачу готівки, прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, грошовий чек, рахунки на сплату платежів та ін.) – на підставі п. 1.9, Додатку № 16 до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 01.06.2011№ 174;
- податкова звітність – на підставі пп. 48.5.1 п. 48.5 ст. 48 Податкового кодексу України;
- фінансова звітність – на підставі ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність»;
- процесуальні документи, що подаються до суду – чинними процесуальними кодексами не передбачена можливість оформлення позовних, заяв, скарг або інших процесуальних документів, що подаються до суду, з використанням «факсиміле».
Цей перелік є вичерпним.
3.Згідно п.6 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (стор.2)Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції проект договору із зведеним та детальними кошторисами кожного виду робіт, що будуть виконуватись, із зазначенням реквізитів учасника та за підписом уповноваженої особи та печаткою – додаток 3. Проте учасник не надав розрахунок вартості експертизи проектної документації.
Відповідь:
Відповідно до проекту договору (п. 1.5.) , що міститься у складі документів наданих ТОВ «АСП-СИСТЕМА», який на співпадає із проектом, що міститься у відповідній Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Виконавець зобов’язується самостійно подати результати Робіт на експертизу проектної документації та отримати позитивний висновок.
Відповідно до п. 15 Завдання на проектування від потенційного Виконавця вимагається повний супровід в державній експертизі до отримання позитивного експертного звіту.
Таким чином експертиза проектної документації буде здійснювати стороння спеціалізована експертна установа, яка повинна відповідати вимогам чинного законодавства.
Вимоги до експертних установ зазначені у Наказі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України від 15.08.2017р. № 204.
Відповідно – детальний кошторис на експертні послуги буде надано експертною установою Замовнику експертизи – Виконавцю проектної документації після надання відповідного проекту на експертизу, який серед іншого буде містити кошторисний розрахунок майбутніх робіт із Капітального ремонту (покрівлі) будівлі радіології навчального корпусу №6 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро.
Відповідно до додатку Е ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» вартість експертизи проектів будівництва прямо (у відсотковому відношенні) залежить від кошторисної вартості відповідного будівництва.
Номер вимоги: UA-2019-04-22-001297-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР БУД ІНВЕСТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38355051
Дата подання: 13 травня 2019 17:13
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (ПОВТОРНО)
1. Згідно п.6 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (стор.1) Учасником ТОВ «АСП-СИСТЕМА» не надано баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період, а саме за 1 квартал 2019 року. Учасник ТОВ «АСП-СИСТЕМА» надав баланс та звіт про фінансові результати тільки за 2018р.
Відповідно до пункту 296.3. Податкового кодексу України «Платники єдиного податку третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду»

2. Під висловом «засвідчені у встановленому чинним законодавством порядку» мається на увазі або нотаріально засвідчене, або засвідчене підписом повноважної особи
При засвідченні копій документів слід керуватися вимогами Національного стандарту України “Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2003, та завіряти копії документів згідно п. 5.27 «Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту». Звертаємо увагу «ОСОБИСТОГО ПІДПИСУ», тому використання факсиміле в цьому випадку може бути розцінене як неправильне оформлення документа.

3. Відповідь на порушення Учасника ТОВ «АСП-СИСТЕМА» стосовно розрахунку вартості експертизи проектної документації - не зрозуміла. Так як ми знаємо правила визначення вартості експертизи, але не зрозуміло звідки взялася цифра 3000,00 грн., чому не одна або дві тисячі грн., немає взагалі ні якого розрахунку.

4. Учасником ТОВ «АСП-СИСТЕМА» порушена вимога про те, що в складі пропозиції надати окрім зведеного кошторису ще детальні кошториси КОЖНОГО ВИДУ РОБІТ, що будуть виконуватись. Виготовлення проекту передбачає цілий комплекс робіт (витрат люд.-годин): обмірні, польові, камеральні, складання кошторисної документації и так далі.

Тому виходячи з вищевикладеного вимагаємо дискваліфікувати Учасника ТОВ «АСП-СИСТЕМА».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 травня 2019 15:06
1. Згідно п.6 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (стор.1) Учасником ТОВ «АСП-СИСТЕМА» не надано баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період, а саме за 1 квартал 2019 року. Учасник ТОВ «АСП-СИСТЕМА» надав баланс та звіт про фінансові результати тільки за 2018р.
Відповідно до пункту 296.3. Податкового кодексу України «Платники єдиного податку третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду».
Відповідь:
Відповідно до інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель від потенційних учасників вимагалось подання балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період.

Зазначена Вами податкова декларація є окремим документом податкової звітності, який не має ні якого відношення до балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період.
Звітний період для суб’єктів мікропідприємництва Вам було повідомлено раніше.
Також, відповідно до п. 46.2. Податкового кодексу України платники єдиного податку не подають фінансову звітність до податкових органів.
2. Під висловом «засвідчені у встановленому чинним законодавством порядку» мається на увазі або нотаріально засвідчене, або засвідчене підписом повноважної особи
При засвідченні копій документів слід керуватися вимогами Національного стандарту України “Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2003, та завіряти копії документів згідно п. 5.27 «Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту». Звертаємо увагу «ОСОБИСТОГО ПІДПИСУ», тому використання факсиміле в цьому випадку може бути розцінене як неправильне оформлення документа.
Відповідь:
Раніше Вам було повідомлено із посиланням на норми чинного законодавства вичерпний перелік прямих заборон стосовно використання факсиміле.
Просимо звернути увагу, що вказаний перелік не містить заборони на використання факсиміле для документів щодо прийняття участі у допорогових закупівлях.
Додатково повідомляємо Вам, що відповідно до п.п. 2.1., 2.2. Методичних рекомендацій щодо застосування ДСТУ 4163-2003 впровадження ДСТУ здійснюють шляхом застосування в організації правил оформлення документів згідно з його положеннями. Впровадження стандарту в організації регламентують її розпорядчим документом (наказом, розпорядженням).
3. Відповідь на порушення Учасника ТОВ «АСП-СИСТЕМА» стосовно розрахунку вартості експертизи проектної документації - не зрозуміла. Так як ми знаємо правила визначення вартості експертизи, але не зрозуміло звідки взялася цифра 3000,00 грн., чому не одна або дві тисячі грн., немає взагалі ні якого розрахунку.
Відповідь.
Відсутність розрахунку експертизи Вам було обґрунтовано у раніше наданій відповіді.
Ваші знання стосовно правил визначення вартості експертизи перевірити немає фізичної можливості через те, що подана Вами пропозиція не містить жодного документу.
4. Учасником ТОВ «АСП-СИСТЕМА» порушена вимога про те, що в складі пропозиції надати окрім зведеного кошторису ще детальні кошториси КОЖНОГО ВИДУ РОБІТ, що будуть виконуватись. Виготовлення проекту передбачає цілий комплекс робіт (витрат люд.-годин): обмірні, польові, камеральні, складання кошторисної документації и так далі.
Відповідь:
Деталізація кошторису ТОВ «АСП-СИСТЕМА» міститься у стовпчику 3 із детальним зазначенням розділів, таблиць, пунктів і вказівок збірника цін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР БУД ІНВЕСТ ГРУП" 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСП-СИСТЕМА" 129 567,06
UAH з ПДВ
129 567,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 19:35
Довідка фахівці.pdf
26 квітня 2019 19:35
Захист довкілля.pdf
26 квітня 2019 19:35
Бенефіціари.pdf
26 квітня 2019 19:35
Судимість.pdf
26 квітня 2019 19:35
Реєстр корупція.pdf
26 квітня 2019 19:35
Гарантія ст. 17.pdf
26 квітня 2019 19:35
Гарантія санкції.pdf
26 квітня 2019 19:35
Персональні.pdf
26 квітня 2019 19:35
Банкрутство.pdf
26 квітня 2019 19:35
Повернення коштів.pdf
26 квітня 2019 19:35
Погодження ціни.pdf
26 квітня 2019 19:35
Лист строки.pdf
26 квітня 2019 19:35
Довідка обладнання.pdf
26 квітня 2019 19:35
Експертиза.pdf
26 квітня 2019 19:35
Договор копія колір.pdf
26 квітня 2019 19:35
Відгук.pdf
26 квітня 2019 19:35
Акт-6.pdf
26 квітня 2019 19:35
Акт-5.pdf
26 квітня 2019 19:35
Акт-4.pdf
26 квітня 2019 19:35
Акт-3.pdf
26 квітня 2019 19:35
Акт-2.pdf
26 квітня 2019 19:35
Акт-1.pdf
26 квітня 2019 19:35
Акт ПП документації.pdf
26 квітня 2019 19:35
Довідка досвід.pdf
26 квітня 2019 19:35
Проект Договору.pdf
26 квітня 2019 19:35
Довідка контактні.pdf
26 квітня 2019 19:35
Форма 1,2.pdf
26 квітня 2019 19:35
Довідки банку.pdf
26 квітня 2019 19:35
Єдиний копія колір.pdf
26 квітня 2019 19:35
Статут копія колір.pdf
26 квітня 2019 19:35
ЄДРПОУ копія колір.pdf
26 квітня 2019 19:35
Витяг копія колір.pdf
26 квітня 2019 19:35
Виписка копія колір.pdf
26 квітня 2019 19:35
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2019 19:35
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2019 19:35
Захист довкілля.pdf
26 квітня 2019 19:35
Бенефіціари.pdf
26 квітня 2019 19:35
Судимість.pdf
26 квітня 2019 19:35
Реєстр корупція.pdf
26 квітня 2019 19:35
Гарантія ст. 17.pdf
26 квітня 2019 19:35
Гарантія санкції.pdf
26 квітня 2019 19:35
Персональні.pdf
26 квітня 2019 19:35
Банкрутство.pdf
26 квітня 2019 19:35
Повернення коштів.pdf
26 квітня 2019 19:35
Довідка обладнання.pdf
26 квітня 2019 19:35
Лист строки.pdf
26 квітня 2019 19:35
Погодження ціни.pdf
26 квітня 2019 19:35
Відгук.pdf
26 квітня 2019 19:35
Акт-6.pdf
26 квітня 2019 19:35
Акт-5.pdf
26 квітня 2019 19:35
Акт-4.pdf
26 квітня 2019 19:34
Акт-3.pdf
26 квітня 2019 19:34
Акт-2.pdf
26 квітня 2019 19:34
Акт-1.pdf
26 квітня 2019 19:34
Акт ПП документації.pdf
26 квітня 2019 19:34
Договор копія колір.pdf
26 квітня 2019 19:34
Експертиза.pdf
26 квітня 2019 19:34
Довідка досвід.pdf
26 квітня 2019 19:34
Довідка фахівці.pdf
26 квітня 2019 19:34
Проект Договору.pdf
26 квітня 2019 19:34
Довідка контактні.pdf
26 квітня 2019 19:34
Форма 1,2.pdf
26 квітня 2019 19:34
Довідки банку.pdf
26 квітня 2019 19:34
Єдиний копія колір.pdf
26 квітня 2019 19:34
Статут копія колір.pdf
26 квітня 2019 19:34
ЄДРПОУ копія колір.pdf
26 квітня 2019 19:34
Витяг копія колір.pdf
26 квітня 2019 19:34
Виписка копія колір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР БУД ІНВЕСТ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСП-СИСТЕМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР БУД ІНВЕСТ ГРУП"
#38355051
Відхилено 100 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 12:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСП-СИСТЕМА"
#41926498
Переможець 129 567,06
UAH з ПДВ
11 травня 2019 09:50

Документи

08 травня 2019 12:36
сканирование0365.pdf

Документи

11 травня 2019 09:50
сканирование0367.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСП-СИСТЕМА"
#41926498
129 567,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 09:50
сканирование0367.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
сканирование0379.pdf укладений
21 травня 2019 13:21