Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-04-22-000969-c 69d01a99e66646d3b267a7389e569ffb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Щербина

+380983638023 osvita_novodn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ гуманітарної політики
Код ЄДРПОУ: 37652448
Місцезнаходження: 60236, Україна , Чернівецька обл., м. Новодністровськ, мікрорайон "Діброва" 14Д
Контактна особа: Світлана Щербина
+380983638023
osvita_novodn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 13:37
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 13:37
Початок аукціону: 08 травня 2019 12:13
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 14:11
МОЯ тендерна документація інтртерактивна панель.doc
23 квітня 2019 14:11
Зміни до тендерної док.docx
23 квітня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 08:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 14:11
МОЯ тендерна документація інтртерактивна панель.doc
23 квітня 2019 08:31
МОЯ тендерна документація інтртерактивна панель.doc
22 квітня 2019 13:03
Тендерна документація інтерактивні панелі.pdf
23 квітня 2019 14:11
Зміни до тендерної док.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пропозиція про внесення змін до ТД
Дата подання: 22 квітня 2019 13:24
Дата відповіді: 23 квітня 2019 14:08
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з пропозицією внести зміни до Тендерної документації з метою закупівлі товару, що має легальне походження, відповідає вимогам Міністерства освіти і науки України до навчального обладнання: 1) Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України № 704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України № 1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Сертифікат походження продукції та/або Технічний паспорт на виріб, Декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, Свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання. Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 року № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у навчальних закладах. Враховуючи все вищезазначене пропонуємо внести зміни до Тендерної документації Замовника щодо надання у складі Тендерної пропозиції учасників Грифа Міністерства освіти і науки України на програмне забезпечення, який гарантує безпечність використання учнями обладнання у навчальних закладах та дозволено використовуватись у школах. 2) Для можливості перевірки легального походження запропонованого товару та відповідності вимогам МОНУ до навчального обладнання, пропонуємо внести зміни до Тендерної документації щодо можливості (надання права) Замовнику запросити в Учасника закупівлі зразок обладнання із запропонованим програмним забезпеченням та всіма відповідними документами, що підтверджують якість та безпечність товару. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї Тендерної пропозиції - Гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х робочих днів, у разі надходження вимоги Замовника. В разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція відхиляється Замовником, оскільки з’являються підстави вважати, що товар не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. 3) Внести зміни до Тендерної документації Замовника та додати вимогу щодо обов’язку Учасника провести навчання персоналу навчальних закладів зазначених у Додатку 4 (Дислокація навчальних закладів) Тендерної документації Замовника. З метою проведення професійного навчання персоналу навчальних закладів, пропонуємо надати підтвердження наявності в штаті Учасника, або на договірних умовах спеціалістів сертифікованих виробником Інтерактивних панелей на проведення навчання із використання програмного забезпечення, що пропонується.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зверення. Ми розглянули Ваші пропозиції і вирішили внести зміни до Тендерної документації а саме:
В Розділ 3 пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі доповнили список необхідних документів з врахуванням Вашого прохання.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Сертифікат походження продукції та/або Технічний паспорт на виріб, Декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, Свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання. Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 року № 65.
2. Гриф Міністерства освіти і науки України на програмне забезпечення, який гарантує безпечність використання учнями обладнання у навчальних закладах та дозволено використовуватись у школах.

Згідно другого Вашого прохання внесли зміни до Тендерної документації в Додатку №4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в пункті 4. Тепер він звучить так : «Для можливості перевірки легального походження запропонованого товару та відповідності вимогам МОНУ до навчального обладнання, Замовник залишає за собою право запросити в Учасника закупівлі зразок обладнання із запропонованим програмним забезпеченням та всіма відповідними документами, що підтверджують якість та безпечність товару. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї Тендерної пропозиції - Гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х робочих днів, у разі надходження вимоги Замовника. В разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція відхиляється Замовником, оскільки з’являються підстави вважати, що товар не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника»

Відповідно третього Вашого прохання у нашій Тендерній документації є вимога щодо надання довідки в довільній формі про наявність кваліфікованого персоналу, який буде встановлювати та підключати інтерактивне обладнання та гарантійного листа про можливість проведення майстеркласу сертифікованим спікером по користуванню інтерактивним обладнанням з обо’язковим наданням такого сертифікату, виданого органами Міністерства освіти і науки України.

Щодо Тендерної документації
Дата подання: 22 квітня 2019 15:19
Дата відповіді: 23 квітня 2019 08:34
Шановний Замовнику, чи можете Ви опублікувати Тендерну документацію у форматі WORD, оскільки Учасникам неохідно самостійно передруковувати усі документи, що мають подаватись згідно вставноленої Вами форми? Дякуємо.
Відповідь: На Ваше прохання опубліковано Тендерну документацію у форматі WORD. Дякуємо за участь у даній закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 квітня 2019 10:50
Дата відповіді: 23 квітня 2019 11:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Відповіді на Ваші запитання Ви зможете знайти в нашій Тендерній документації а саме :
Розділ 3 пункт 6 Тендерної документації «Усі посилання у Додатку 4 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".»
Розділ 4 пункт 2 Інша інформація «Ціна пропозиції. При розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін.
При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
До кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору.
Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок, під час дії пропозиції конкурсних торгів.»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 172 176,00
UAH з ПДВ
172 176,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС" 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яворська Тетяна Миколаївна 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 13:34
Електронний підпис
06 травня 2019 13:34
TS-65 Інструкція.pdf
06 травня 2019 13:34
Небезпечні речовини.pdf
06 травня 2019 13:34
Висновок СЕС панелі.pdf
06 травня 2019 13:34
Статут.pdf
06 травня 2019 13:34
Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 травня 2019 13:34
Витяг ПДВ.pdf
06 травня 2019 13:34
Витяг з ЄДР від 18.02.19.pdf
06 травня 2019 13:34
Виписка з ЄДР.pdf
06 травня 2019 13:34
Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2019 13:34
Уповноважена особа.pdf
06 травня 2019 13:34
Технічні вимоги згода.pdf
06 травня 2019 13:34
Таблиця відповідності.pdf
06 травня 2019 13:34
Проект договору.pdf
06 травня 2019 13:34
Довідка стаття 17.pdf
06 травня 2019 13:34
Довідка ресурс.pdf
06 травня 2019 13:34
Довідка працівники.pdf
06 травня 2019 13:34
Довідка посилання.pdf
06 травня 2019 13:34
Довідка ліцензування.pdf
06 травня 2019 13:34
Довідка довкілля.pdf
06 травня 2019 13:34
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 14:15
Електронний підпис
14 травня 2019 14:13
МВС.pdf
06 травня 2019 22:06
Електронний підпис
06 травня 2019 22:05
Технічна частина.pdf
06 травня 2019 22:05
Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2019 22:05
Сертифікат спікера.pdf
06 травня 2019 22:05
Сертификат ISO.pdf
06 травня 2019 22:05
Проект договору.pdf
06 травня 2019 22:05
ЄДРПОУ.pdf
06 травня 2019 22:05
ГРИФ на ПЗ.pdf
06 травня 2019 22:05
Довідки.pdf
06 травня 2019 22:05
договір аналогічний.PDF

Публічні документи

06 травня 2019 13:29
паспорт Яворська Т.М.1.pdf
06 травня 2019 13:29
копія техпаспорта 001.jpg
06 травня 2019 13:29
договір перевезення1.pdf
06 травня 2019 13:29
витяг єдр яворська.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС"

ФОП Яворська Тетяна Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Відхилено 172 176,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 14:18
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС"
#42269220
Переможець 250 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 14:32

Документи

10 травня 2019 14:18
Електронний підпис
10 травня 2019 14:17
протокол 66.pdf

Документи

13 травня 2019 14:32
Електронний підпис
13 травня 2019 14:31
протокол 67.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС"
#42269220
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 14:32
Електронний підпис
13 травня 2019 14:31
протокол 67.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 09:39
Договір інтерактивні панелі.pdf укладений
24 травня 2019 09:38
специфікація інтерактивні панелі.pdf укладений
24 травня 2019 09:38