Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03450000-9 Розсадницька продукція (Саджанці дерев листяних порід)
Очікувана вартість
3 875 600,00 UAH
UA-2019-04-22-000862-c 57984cd11f714600afca3074dfd57aef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заєць Сергій Вікторович

+380444186149 kp_po_uzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05416745
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А
Контактна особа: Заєць Сергій Вікторович
+380444186149
kp_po_uzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 08 травня 2019 14:43
Очікувана вартість: 3 875 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 756,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19378 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


Детальний опис в тендерній документації (додається)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
670 штука
Саджанці дерев листяних порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери (Московський), буд.26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 12:35
ТД_cаджанці дерев листяних порід.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС" 3 729 660,00
UAH з ПДВ
3 729 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Голландські троянди" 3 820 485,00
UAH з ПДВ
3 820 485,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 18:47
Електронний підпис
23 травня 2019 18:46
Документи переможця.pdf
08 травня 2019 16:44
Електронний підпис
07 травня 2019 11:22
Електронний підпис
07 травня 2019 10:48
9.3Горобина Sorbus Dodong.pdf
07 травня 2019 10:47
9.2Горобина Sorbus Dodong.pdf
07 травня 2019 10:46
9.1Горобина Sorbus Dodong.pdf
07 травня 2019 10:21
Технічні вимоги.pdf
07 травня 2019 10:21
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 12:39
Електронний підпис
06 травня 2019 10:58
Електронний підпис
06 травня 2019 10:45
8 Інші документи.pdf
06 травня 2019 10:45
7 Гарантійні листи.pdf
06 травня 2019 10:45
6 Довідки з банку.pdf
06 травня 2019 10:45
5 Cтаття 17.pdf
06 травня 2019 10:45
4 Стаття 16.pdf
06 травня 2019 10:45
3 Статутні документи.pdf
06 травня 2019 10:45
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛАНТ СЕРВІС"

ТОВ "Голландські троянди"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС"
#37479995
Переможець 3 729 660,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС"
#37479995
3 729 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:49
Дод.угода3_Договір про закупівлю7Т_саджанці дерев листяних порід.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:48
Повідомлення3 про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:37
Дод.угода2_Договір про закупівлю7Т_саджанці дерев листяних порід.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:34
Повідомлення2 про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:34
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 12:15
Дод.угода1_Договір про закупівлю7Т_саджанці дерев листяних порід.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 12:15
Повідомлення1 про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 12:15
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 13:52
Договір про закупівлю7Т.pdf укладений
10 червня 2019 13:50
Звіт про результати проведення процедури закупівлі.pdf укладений
10 червня 2019 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1. Договору; розділу 14 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН»; Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Договору (Додаток №2 до цього Договору). Сума договору після внесення змін: 3 729 660,00 грн. з ПДВ (залишилася незмінною). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 670 шт. (залишено без змін).
Номер договору про закупівлю: 7Т/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.10.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, і діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.».
Номер договору про закупівлю: 7Т/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця, та внести наступні зміни в Договір: 1.1. Пункт 3.1 Договору (в редакції додаткової угоди №1 від «15» листопада 2019 року) викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 050 420,00 грн. (один мільйон п'ятдесят тисяч чотириста двадцять грн.00 коп.), з ПДВ, з них: - кошти місцевого бюджету (спеціальний фонд за КПКВК 2817691, КЕКВ 3210): 1 020 420,00 грн. (один мільйон двадцять тисяч чотириста двадцять грн.00 коп.), з ПДВ (відповідно до розподілу асигнувань на фінансування заходів з оновлення зеленої зони м.Києва на 2019 рік, затверджених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28 березня 2019 року №557 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 липня 2019 року №1212); - кошти Покупця (власні кошти підприємства): 30 000,00 грн. (тридцять тисяч грн.00 коп.), з ПДВ.». Ціна Договору зменшена на 2 679 240,00 грн. (два мільйони шістсот сімдесят дев'ять тисяч двісті сорок грн.00 коп.), з ПДВ. Кошти місцевого бюджету зменшено на 479 541,00 грн. (чотириста сімдесят дев'ять тисяч п'ятсот сорок одна грн.00 коп.), з ПДВ. Кошти Покупця (власні кошти підприємства) зменшено на 2 199 699,00 грн. (два мільйони сто дев'яносто дев'ять тисяч шістсот дев'яносто дев'ять грн.00 коп.), з ПДВ. 1.2. Внести зміни до Специфікації (Додаток №1 до цього Договору) та викласти її у редакції Додатку №1 до цієї додаткової угоди. 1.3. Внести зміни до Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Договору (Додаток №2 до цього Договору) та викласти її у редакції Додатку №2 до цієї додаткової угоди. Сума договору після внесення змін: 1 050 420,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 176 шт.
Номер договору про закупівлю: 7Т/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 050 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 175 070,00 UAH)