Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти (сніданки))
Очікувана вартість
675 090,00 UAH
UA-2019-04-22-000575-c 81c5ba02bb844c90bd8fa18abc8f24f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 23:00
Початок аукціону: 08 травня 2019 13:56
Очікувана вартість: 675 090,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45006 одиниця
Послуги гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти (сніданки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька, 62 (двадцять один заклад загальної середньої освіти Лисичанської міської ради Луганської області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 11:31
ТД послуги їдалень на травень 2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Лисичанське комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування" 675 090,00
UAH
675 090,00
UAH
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ " СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 675 090,00
UAH
675 090,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Лисичанське комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ " СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Лисичанське комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування"
#21817202
Переможець 675 090,00
UAH
10 травня 2019 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Лисичанське комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування"
#21817202
675 090,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 13:45
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 11:46
Додаткова угода 1 КШХ 03.06.2019.pdf зміни до договору
03 червня 2019 11:45
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 14:43
Договір КШХ травень 21.05.2019.pdf укладений
21 травня 2019 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи виконання фінансових та юридичних зобов’язань по договору №83 від 21.05.2019р., відповідно до акту фактично наданих, згідно абз.2 п.11.1. Договору, Сторони прийшли до згоди внести зміни до розділу 3 Договору і викласти пункт 3.1 у наступній редакції: п.3.1. «Загальна сума Договору складає 624255,00грн. (шістсот двадцять чотири тисячі двісті п’ятдесят п’ять грн.. 00коп.) , без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 624 255,00
UAH