Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс послуг з посіву соняшнику
Complex of services for sowing of sunflower
Очікувана вартість
10 628 000,00 UAH
UA-2019-04-22-000324-a 6a1b701f298e4f6f9015cd99e18ce110
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стельмашенко Каріна Володимирівна

+380987130014 vodane@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)"
Код ЄДРПОУ: 14316876
Місцезнаходження: 53734, Україна , Дніпропетровська область обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33
Контактна особа: Стельмашенко Каріна Володимирівна
+380987130014
vodane@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: “Shyrokivskyi correctional centre (No. 75)”
National ID: 14316876
Contact point: Stelmashenko Karina Volodymyrivna
+380987130014
vodane@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2019 14:47
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2019 14:47
Очікувана вартість: 10 628 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 318 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Publication date: 22 квітня 2019 14:43
Enquiries until: 12 травня 2019 14:47
Complaints submission until: до 18 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 травня 2019 14:47

Information

Estimated total value: 10 628 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 318 840 UAH
Minimal lowering step, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції


Scope of the procurement
Послуги пов'язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Services related to the production of agricultural products
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2657 Га
Комплекс послуг з посіву соняшнику
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53734, Україна, Дніпропетровська область, с. Водяне, Широківський р-н, вул. Молодіжна,33
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції

Complex of services for sowing of sunflower
CPV: 77110000-4
Період постачання: по 20 червня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 14:43
тендерна документація.doc
22 квітня 2019 14:43
оголошення. соняшник doc.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-06-000001 ● 56f3d027d7ea4050bb9337f7b367de63
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019 12:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

06.06.2019 № 108

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2019 № 108

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

UA-2019-04-22-000324-а 22.04.2019 Державна установа «Широківський виправний центр №75» виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-06 13:31:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: ДК 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-000324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до інформації про предмет закупівлі Замовником визначено комплекс з посіву соняшнику на площі 2657 га.
Водночас, у проекті договору, який є додатком є додатком 8 до тендерної документації Замовником вказано площу посіву 2670 га.
Чому обсяги площі посіву, визначені у тендерній документації, відрізняються від обсягів, зазначених у проекті договору?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-10 15:18:05

Відповідь на запит

Додаток 8 до Тендерної документації - це проект Договору. Тендерною документацією передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції подає завізований (погоджений) проект договору про закупівлю у сканованому форматі із підписом уповноваженої особи учасника на кожній сторінці проекту договору (засвідченій печаткою за наявністю).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-06 15:10:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: ДК 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-000324-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Відповідно до річного плану закупівель UA-P-2019-01-08-000200-b на закупівлю посіву технічних зернових культур (соняшнику), очікуваною вартістю 10 628 000,00 грн орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2019.
Фактично, початок проведення закупівлі UA-2019-04-22-000324-a на закупівлю посіву технічних зернових культур (соняшнику), очікуваною вартістю 10 628 000,00 грн, квітень 2019 року.
Чому до річного плану закупівель не внесено зміни в частині дати початку процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-10 15:42:43

Відповідь на запит

До річного плану внесено зміни в частині дати початку процедури закупілі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимоги статті 4 Закону про закупівлі в частині несвоєчасного оприлюднення річного плану (додатку до річного плану). Встановлено порушення вимог частини 1 статті 27 Закону про закупівлі в частині оприлюднення інформації про ціни/приведені ціни на етапі прекваліфікації.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 червня 2019
UA-2019-04-22-000324-a6a1b701f298e4f6f9015cd99e18ce110
Найменування: Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)"
Код ЄДРПОУ: 14316876
Місцезнаходження: 53734, Україна, Дніпропетровська область обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГРІНВІЛ-ЮКРЕЙН КОМПАНІ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ НВП ЗОЛОТИЙ КОЛОС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 червня 2019 10:56
протокол
11 червня 2019 11:02
Електронний підпис

Документи

11 червня 2019 11:18
протокол
11 червня 2019 11:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРІНВІЛ-ЮКРЕЙН КОМПАНІ"

ТОВ НВП ЗОЛОТИЙ КОЛОС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП ЗОЛОТИЙ КОЛОС 7 750 000,00
UAH з ПДВ
7 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП ЗОЛОТИЙ КОЛОС

Інформація про відміну

Дата відміни
11 червня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій