Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Complex of services for sowing of sunflower
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)" |
Код ЄДРПОУ: | 14316876 |
Місцезнаходження: | 53734, Україна , Дніпропетровська область обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33 |
Контактна особа: |
Стельмашенко Каріна Володимирівна +380987130014 vodane@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | “Shyrokivskyi correctional centre (No. 75)” |
National ID: | 14316876 |
Contact point: |
Stelmashenko Karina Volodymyrivna +380987130014 vodane@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2019 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2019 14:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2019 14:47 |
Очікувана вартість: | 10 628 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Publication date: | 22 квітня 2019 14:43 |
Enquiries until: | 12 травня 2019 14:47 |
Complaints submission until: | до 18 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 травня 2019 14:47 |
Information
Estimated total value: | 10 628 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 318 840 UAH |
Minimal lowering step, %: | 3,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2019 14:43 |
тендерна документація.doc | |
22 квітня 2019 14:43 |
оголошення. соняшник doc.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-06-000001 ● 56f3d027d7ea4050bb9337f7b367de63
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 12:59 |
06.06.2019 № 108
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2019 № 108
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
UA-2019-04-22-000324-а 22.04.2019 Державна установа «Широківський виправний центр №75» виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-06 13:31:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: ДК 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-000324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до інформації про предмет закупівлі Замовником визначено комплекс з посіву соняшнику на площі 2657 га.
Водночас, у проекті договору, який є додатком є додатком 8 до тендерної документації Замовником вказано площу посіву 2670 га.
Чому обсяги площі посіву, визначені у тендерній документації, відрізняються від обсягів, зазначених у проекті договору?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-10 15:18:05
Відповідь на запит
Додаток 8 до Тендерної документації - це проект Договору. Тендерною документацією передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції подає завізований (погоджений) проект договору про закупівлю у сканованому форматі із підписом уповноваженої особи учасника на кожній сторінці проекту договору (засвідченій печаткою за наявністю).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-06 15:10:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: ДК 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-000324-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Відповідно до річного плану закупівель UA-P-2019-01-08-000200-b на закупівлю посіву технічних зернових культур (соняшнику), очікуваною вартістю 10 628 000,00 грн орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2019.
Фактично, початок проведення закупівлі UA-2019-04-22-000324-a на закупівлю посіву технічних зернових культур (соняшнику), очікуваною вартістю 10 628 000,00 грн, квітень 2019 року.
Чому до річного плану закупівель не внесено зміни в частині дати початку процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-10 15:42:43
Відповідь на запит
До річного плану внесено зміни в частині дати початку процедури закупілі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимоги статті 4 Закону про закупівлі в частині несвоєчасного оприлюднення річного плану (додатку до річного плану). Встановлено порушення вимог частини 1 статті 27 Закону про закупівлі в частині оприлюднення інформації про ціни/приведені ціни на етапі прекваліфікації.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)" |
Код ЄДРПОУ: | 14316876 |
Місцезнаходження: | 53734, Україна, Дніпропетровська область обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ГРІНВІЛ-ЮКРЕЙН КОМПАНІ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ НВП ЗОЛОТИЙ КОЛОС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|