Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-04-22-000217-a ● 7a396c49d1144da2bb5176ccfe1a3ac7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 21318350 |
Вебсайт: | http://pfu-km.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена 10 |
Контактна особа: |
Гранчак Микола Григорович +380382795796 nickgr@km.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2019 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2019 12:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2019 12:41 |
Початок аукціону: | 08 травня 2019 15:17 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Герцена 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2019 12:37 |
nout_2019-04-22.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 квітня 2019 10:51
Дата відповіді: 23 квітня 2019 15:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне, що відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
Відповідно до п.5 Загальних положень Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.
Відповідно до п.5 Загальних положень Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-22-000217-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 08 травня 2019 16:08
Невідповідність вимогам
Шановний замовник, у важно вивчивши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ", ми визначили що вона не відповідає вимогам, а саме
У вимогах до програмного забезпечення було чітко вказано - У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційний лист - підтвердження від представництва виробника, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання, та має бути активоване безпосередньо Замовником. В даному випадку учасником надано лише лист від себе. Таким чином ми вважаємо що пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
У вимогах до програмного забезпечення було чітко вказано - У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційний лист - підтвердження від представництва виробника, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання, та має бути активоване безпосередньо Замовником. В даному випадку учасником надано лише лист від себе. Таким чином ми вважаємо що пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 травня 2019 14:59
У зв’язку з надходженням вимог про усунення порушення (за предметом закупівлі ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки), номер оголошення про проведення закупівлі в системі закупівель № UA-2019-04-22-000217-а) від учасника ТОВ "КОМЕЛ" головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (Замовник) повідомляє.
При розгляді тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (Замовник) керується нормами Закону України “Про публічні закупівлі” та вимогами вставленими в тендерній документації.
При розгляді тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (Замовник) керується нормами Закону України “Про публічні закупівлі” та вимогами вставленими в тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2019 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ" |
92 027,10
UAH з ПДВ
|
88 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
91 998,00
UAH з ПДВ
|
89 994,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
94 732,20
UAH з ПДВ
|
93 732,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
94 350,00
UAH з ПДВ
|
94 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
88 500,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 15:08
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
89 994,96
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2019 17:10
|
звіт про виконання договору | укладений |
14 червня 2019 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2019 09:51
|
дод. угода (Комел).PDF | зміни до договору |
10 червня 2019 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 17:31
|
договір | укладений |
30 травня 2019 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 210 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |