Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-04-22-000217-a 7a396c49d1144da2bb5176ccfe1a3ac7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гранчак Микола Григорович

+380382795796 nickgr@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена 10
Контактна особа: Гранчак Микола Григорович
+380382795796
nickgr@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 12:41
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 12:41
Початок аукціону: 08 травня 2019 15:17
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Герцена 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 12:37
nout_2019-04-22.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 квітня 2019 10:51
Дата відповіді: 23 квітня 2019 15:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне, що відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
Відповідно до п.5 Загальних положень Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-22-000217-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 08 травня 2019 16:08
Невідповідність вимогам
Шановний замовник, у важно вивчивши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ", ми визначили що вона не відповідає вимогам, а саме
У вимогах до програмного забезпечення було чітко вказано - У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційний лист - підтвердження від представництва виробника, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання, та має бути активоване безпосередньо Замовником. В даному випадку учасником надано лише лист від себе. Таким чином ми вважаємо що пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 травня 2019 14:59
У зв’язку з надходженням вимог про усунення порушення (за предметом закупівлі ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки), номер оголошення про проведення закупівлі в системі закупівель № UA-2019-04-22-000217-а) від учасника ТОВ "КОМЕЛ" головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (Замовник) повідомляє.
При розгляді тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (Замовник) керується нормами Закону України “Про публічні закупівлі” та вимогами вставленими в тендерній документації.

Документи

11 травня 2019 14:59
відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ" 92 027,10
UAH з ПДВ
88 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 91 998,00
UAH з ПДВ
89 994,96
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 94 732,20
UAH з ПДВ
93 732,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 94 350,00
UAH з ПДВ
94 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2019 10:37
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
07 травня 2019 10:37
3. Статут.pdf
07 травня 2019 10:37
28. Лист-повідомлення.pdf
07 травня 2019 10:37
27. Договір з I-AP-CI.pdf
07 травня 2019 10:37
25. Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2019 10:37
2. Витяг ПДВ оригінал.pdf
07 травня 2019 10:37
19. Паспорт Лєбєдєва.pdf
07 травня 2019 10:37
1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 12:49
Довідка МВС 11.05.2019.pdf
16 травня 2019 12:49
Sineo224e19051612050.pdf
06 травня 2019 15:50
Технічні вимоги.pdf
06 травня 2019 15:50
Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2019 15:50
Статут Комел 2018 (копія).pdf
06 травня 2019 15:50
Стаття17.pdf
06 травня 2019 15:50
Лист про ліцензування.pdf
06 травня 2019 15:50
Договір.pdf
06 травня 2019 15:50
Довідка СЦ.pdf
06 травня 2019 15:50
Гарантійний лист.pdf
06 травня 2019 15:50
витяг ЄДР.pdf
06 травня 2019 15:50
HP NB Installed OS.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 15:41
Електронний підпис
06 травня 2019 15:40
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 88 500,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 15:08
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 89 994,96
UAH з ПДВ
11 травня 2019 15:12

Документи

11 травня 2019 15:08
Електронний підпис
11 травня 2019 15:06
протокол

Документи

11 травня 2019 15:12
Електронний підпис
11 травня 2019 15:10
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
89 994,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 15:12
Електронний підпис
11 травня 2019 15:10
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 17:10
звіт про виконання договору укладений
14 червня 2019 17:08
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 09:51
дод. угода (Комел).PDF зміни до договору
10 червня 2019 09:49
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 17:31
договір укладений
30 травня 2019 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 89 994,95
UAH (в тому числі ПДВ 14 999,16 UAH)