Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по улаштуванню протипожежних дверей в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Очікувана вартість
1 746 000,00 UAH
UA-2019-04-21-000015-a ● 99b19e3ce0f34749bb8c3e56cf3dcc4b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 lkovalenko@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2019 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2019 12:19 |
Очікувана вартість: | 1 746 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги по улаштуванню протипожежних дверей в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 послуга
Послуги по улаштуванню протипожежних дверей в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2019 22:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2019 22:46 |
стор. 2 Додатку № 2 до ТД.pdf | |
29 квітня 2019 01:17 |
Додаток № 2 до ТД.pdf | |
28 квітня 2019 02:24 |
Тендерна документація.docx |
08 травня 2019 22:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2019 22:46 |
стор. 2 Додатку № 2 до ТД.pdf
|
|||
29 квітня 2019 01:17 |
Додаток № 2 до ТД.pdf
|
|||
28 квітня 2019 02:24 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-21-000015-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД., Код ЄДРПОУ:36859404
Дата подання: 22 квітня 2019 16:56
Відсутній опис предмету закупівлі
Добрий день!
Відповідно до п. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», при оголошенні закупівлі за процедурою «Відкриті торги» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
П. 2 зазначеної вище статті визначає інформацію, яку повинна містити тендерна документація Замовника.
Зокрема, п.п. 3 п. 2 передбачає, що Замовник надає у складі своєї тендерної документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Також в зазначеній вище статті Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено надання і іншої інформації.
Ураховуючи, вищевикладене, надання цієї інформації для Замовника являється обов’язковим, просимо привести свою тендерну документацію у відповідність до вищезазначеного Закону України у найкоротші терміни.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», при оголошенні закупівлі за процедурою «Відкриті торги» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
П. 2 зазначеної вище статті визначає інформацію, яку повинна містити тендерна документація Замовника.
Зокрема, п.п. 3 п. 2 передбачає, що Замовник надає у складі своєї тендерної документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Також в зазначеній вище статті Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено надання і іншої інформації.
Ураховуючи, вищевикладене, надання цієї інформації для Замовника являється обов’язковим, просимо привести свою тендерну документацію у відповідність до вищезазначеного Закону України у найкоротші терміни.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 квітня 2019 19:19
Сьогодні буде оприлюднена тендерна документація.
Щодо опису предмета закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-04-21-000015-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД., Код ЄДРПОУ:36859404
Дата подання: 23 квітня 2019 09:54
На попередню вимогу відповідь не надано
Вимагаємо надати інформацію, зазначену у нашій вимозі, розміщеній 22.04.2019 в обсязі, передбаченому ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2019 02:39
у зв'язку з оновленням електронного майданчика не відбувалося прикріплення докумкетації. Замовник строк подачі пропозицій подовжить згідо Закону та оприлюднить тендерну документацію. Дякуємо.
Щодо вимоги відповіді на яку немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2019 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ" |
1 437 519,28
UAH з ПДВ
|
1 428 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна компанія "Гордість столиці" |
1 508 683,13
UAH з ПДВ
|
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ" #41976376 |
Переможець |
1 428 780,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 19:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 20:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2019 20:01
|
Дод угода1.1.pdf | зміни до договору |
18 липня 2019 20:00
|
Дод угода1.1.pdf | зміни до договору |
18 липня 2019 20:00
|
Дод угода 1.pdf | зміни до договору |
18 липня 2019 19:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2019 19:53
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
11 липня 2019 18:10
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2019 20:27
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2019 20:27
|
кошторисна документація.pdf | укладений |
12 червня 2019 20:24
|
Договір.pdf | укладений |
12 червня 2019 20:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна пункту договору. |
Номер договору про закупівлю: | 349 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 349 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |